Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗВЯГЕЛЬСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01991820 |
Вебсайт: | http://novtmo.nethouse.ua |
Місцезнаходження: | 11700, Україна , Житомирська обл., Звягельський р-н., м. Звягель, вул. Оржевської Наталії, будинок 13 |
Контактна особа: |
Лариса Лобащук +380971517692 lobachyk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2023 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 3 005 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків
Закупівля проводиться відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зі змінами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2023 10:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2023 10:38 |
Додаток 2 до тендерної документації Система НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
01 квітня 2023 10:38 |
Додаток 2 до тендерної документації Система НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
01 квітня 2023 10:38 |
ПЕРЕЛІК ВНЕСЕНИХ ЗМІН до Додатку 2 система.docx | |
01 квітня 2023 10:38 |
ПЕРЕЛІК ВНЕСЕНИХ ЗМІН до Додатку 2 система.docx | |
29 березня 2023 11:05 |
Додаток 3 до ТДзО система НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
29 березня 2023 11:05 |
Додаток 3 до ТДзО система НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
29 березня 2023 11:05 |
ПЕРЕЛІК ВНЕСЕНИХ ЗМІН система.docx | |
29 березня 2023 11:05 |
ПЕРЕЛІК ВНЕСЕНИХ ЗМІН система.docx | |
24 березня 2023 16:51 |
ТДзО система.docx | |
24 березня 2023 16:51 |
ТДзО система.docx | |
24 березня 2023 16:51 |
Додаток 1 до ТДзО система.docx | |
24 березня 2023 16:51 |
Додаток 1 до ТДзО система.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-20-000044 ● 5357ca7b08054766a0cbcc8893d788c3
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2023 17:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.06.2023 № 57-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 20.06.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 20.06.2023 № 57-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 7 UA-2023-03-24-009734-a 24.03.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-21 09:15:13
Запит про надання пояснень, інформації та документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:33160000-9 — Устаткування для операційних блоків» (ІД: UA-2023-03-24-009734-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-26 16:13:02
Відповідь на звернення
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, визначенння його очікуваної вартості проводилось із застосуванням НАКАЗУ МІНЕКОНОМІКИ ВІД 18.02.2020 № 275 "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПРИМІРНОЇ МЕТОДИКИ ВИЗНАЧЕННЯ ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ",
в декілька етапів:
1. Визначення потреби в товарах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) - здійснювалось на підставі аналізу використання аналогічних товарів, для забезпечення діяльності замовника з надання медичної допомоги населенню у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника.
2. Формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик – із залученням фахівців діагностичного відділення замовника, які відповідають за подальше використання товарів при проведенні ендоскопічних досліджень.
3. Аналіз ринку - на цьому етапі використовувалась загальнодоступна інформація щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників аналогічної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань).
4.Визначення вимог до умов поставки і оплати - з урахуванням періоду запланованого використання товарів, а також з урахуванням фінансових можливостей замовника.
5. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі - методом порівняння ринкових цін.
Внаслідок проведеної поетапної роботи було визначено очікувану вартість закупівлі 3005000 грн з ПДВ та визначено технічне завдання (характеристики предмета закупівлі), зазначені в Додатку №2 до Тендерної документації закупівлі.
Наведене підтверджується доданими документами, прикріпленими в сканованому вигляді в доповнення до даної відповіді.
6. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості https://novtmo.nethouse.ua/posts/obruntuvannia-tekhnchnikh-ta-iaksnikh-kharakteristik-predmeta-za
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.docx
- Наказ 134 від 23.03.2023.pdf
- Протокол засідання робочої групи.pdf
- ТОВ АВАКОМ, водяна помпа+6000+ 760зум (1).pdf
- ТОВ УТМК водяна помпа + 6000 зум760 (1).pdf
- 6000 + гастро 760Z + помпа для води (3).pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 липня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 квітня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АСКО Фарм" |
3 002 000,00
UAH з ПДВ
|
3 002 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АСКО Фарм" #37886989 |
Переможець |
3 002 000,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2023 14:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 15:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 квітня 2023 14:24
|
ДУ 1 Аско Фарм.pdf | зміни до договору |
18 квітня 2023 14:22
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2023 11:57
|
Договір 218.pdf | укладений |
12 квітня 2023 11:55
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Система ендоскопічної візуалізації у комплекті | 1 | комплект |
3 002 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викладення в новій редакції пункту 7.1 Договору та Додатку 1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 218 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Система ендоскопічної візуалізації у комплекті | 1 | комплект |
3 002 000,00
UAH з ПДВ
|