Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Франківська районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056121 |
Місцезнаходження: | 79057, Україна , Львівська обл., Львів, вулиця Генерала Чупринки, будинок 85 |
Контактна особа: |
Легінович Олена Андріївна 380322372065 olenaleg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2023 10:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 540 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Місцезнаходження замовника: 79057, Україна, Львівська обл., м.Львів, вул.Генерала Т.Чупринки,85. Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції : українська мова.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за фактично надані послуги здійснюються протягом тридцяти календарних днів, на підставі актів наданих послуг, що підписуються двома сторонами, за умови надходження фінансування. Джерело фінансування - кошти міського бюджету. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2023 09:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2023 09:40 |
Нова редакція-Тендерна документація.doc | |
28 березня 2023 09:39 |
Нова редакція-Додаток 3 (Тех.завдання).docx | |
28 березня 2023 09:35 |
Прелік змін.doc | |
24 березня 2023 09:58 |
Додаток 5 (Проєкт договору).docx | |
24 березня 2023 09:58 |
Оголошення.doc | |
24 березня 2023 09:56 |
Додаток 4 (Тендерна пропозиція).docx | |
24 березня 2023 09:56 |
Додаток 2. (п.44 для учасників та переможця).doc | |
24 березня 2023 09:56 |
Додаток 1. (кваліфікаційні та інші вимоги) docx (2).doc |
28 березня 2023 09:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 березня 2023 09:40 |
Нова редакція-Тендерна документація.doc
|
|||
28 березня 2023 09:39 |
Нова редакція-Додаток 3 (Тех.завдання).docx
|
|||
28 березня 2023 09:35 |
Прелік змін.doc
|
|||
24 березня 2023 09:58 |
Додаток 5 (Проєкт договору).docx
|
|||
24 березня 2023 09:58 |
Оголошення.doc
|
|||
24 березня 2023 09:56 |
Додаток 4 (Тендерна пропозиція).docx
|
|||
24 березня 2023 09:56 |
Додаток 2. (п.44 для учасників та переможця).doc
|
|||
24 березня 2023 09:56 |
Додаток 1. (кваліфікаційні та інші вимоги) docx (2).doc
|
Скарги до процедури
Дата подання: 19 травня 2023 18:21
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-24-000022 ● 5790f9bbd9b44ac1a0e50ca7c73afffb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 листопада 2023 16:54 |
24.11.2023 № 220
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 24.11.2023 № 220
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2023-03-24-001498-a 24.03.2023 Франківська районна адміністрація Львівської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу Людмила ХИТРЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-06 15:53:53
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-03-24-001498-a), проведеної Франківською районною адміністрацією Львівської міської ради (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Надати документи, на підставі яких визначено очікувану вартість предмета закупівлі
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-08 15:14:00
Надання пояснень
На Ваш електронний запит про надання пояснень від 06.12.2023 щодо закупівлі полуг за ДК 021:2015: 77310000-6-Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень. Покоси газонів, висадка квіткових рослин та квіткових композицій і забезпечення належного їх утримання на території Франківського району м. Львова (UA-2023-03-24-001498-a) у межах здійснення моніторингу UA-M-2023-11-24-000022 повідомляємо наступне:
Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується Замовником з урахуванням орієнтовних потреб для забезпечення покосу газонів та висадки квітників на території району (враховуючи показники минулих років). Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку передбаченої примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами). Розрахунок очікуваної вартості проводився згідно: прогнозованих макропоказників на 2023 рік на основі фактичного виконання за 2022 рік, базової ціни та структури вартості обслуговування 1 кв.м. з врахуванням прогнозів щодо зростання заробітної плати та вимог до якості матеріальних ресурсів, враховуючи вартість використання техніки та обладнання, паливно-мастильних матеріалів, витратних матеріалів, тощо; примірна кошторисна документація (додається).Очікувана вартість предмета закупівлі відповідає затвердженим бюджетним призначенням, визначених ухвалою Львівської міської ради від 06.12.2022 №2583 «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2023 рік».
Кошти для проведення закупівлі даних послуг передбачено по КПКВК МБ «Загальний фонд». Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначаються відповідно до вимог нормативних документів, що регламентують якість надання послуг, зокрема: Правила утримання зелених насаджень у населених пунктах України, затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово – комунального господарства України від 10.04.2006 року №105, Правил благоустрою Львівської міської територіальної громади, затверджених ухвалою Львівської міської ради від 21.04.2011. № 376 (зі змінами та доповненнями), тощо. Технічні та якісні характеристики викладені у Додатку 3 до Тендерної документації, за ІД закупівлі є у вільному доступі на сайті Проззорро. Обгрунтування Франківської районної адміністрації Львівської міської ради технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення опубліковано на веб-сайті Львівської міської ради за посиланням: https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/frankivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2023-rik/25156 у вигляді скан-копії (додається).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-11 15:52:50
Про надання пояснення_2
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-03-24-001498-a), проведеної Франківською районною адміністрацією Львівської міської ради (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Відповідно до пункту 40 Особливостей в редакції, що діяла на дату оголошення процедури закупівлі, Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, до учасника ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП” Замовник двічі розмістив у електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель до 08.04.2023, до 10.06.2023.
Однак на порушення вимог частини пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону №922 Замовник без наявності на те підстав (виявлення невідповідностей здійснено скаржником-учасником Дочірнім підприємством "Боднарівка" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів" відповідно до його скарги за номером UA-2023-03-24-001498-a.c2, прийнятої до розгляду колегією АМКУ 23.05.2023) розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 08.11.2022 із переліком інформації та/або документів, які повинен подати учасник ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП” для усунення виявлених невідповідностей, зокрема що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)).
Пояснити, чому не дотримано вимоги частини пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону №922?
2. Колегія АМКУ рішенням від 31.05.2023 №7744-р/пк-пз зобов’язала Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП” переможцем процедури закупівлі номером UA-2023-03-24-001498-a, яке Замовник виконав 06.06.2023.
При цьому, колегія АМКУ своїм рішенням від 31.05.2023 №7744-р/пк-пз не зобов’язувала Замовника до вчинення ним дій, зокрема виявлення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП” кваліфікаційному критерію відповідно до статті 16 Закону (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)), які фактично були виявлені скаржником та їх виправлення.
Пояснити, чому на порушення вимог частин десятої та одинадцятої статті 29 Закону № 922 Замовник продовжив розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП” та не розглянув після виконання рішення колегії АМКУ від 31.05.2023 №7744-р/пк-пз наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки визначені Законом.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-14 11:27:43
Надання пояснень
На Ваш електронний запит про надання пояснень від 11.12.2023 щодо закупівлі поcлуг за ДК 021:2015: 77310000-6-Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень. Покоси газонів, висадка квіткових рослин та квіткових композицій і забезпечення належного їх утримання на території Франківського району м. Львова (UA-2023-03-24-001498-a) у межах здійснення моніторингу UA-M-2023-11-24-000022 повідомляємо наступне:
Закупівлю послуг за ДК 021:2015: 77310000-6-Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень. Покоси газонів, висадка квіткових рослин та квіткових композицій і забезпечення належного їх утримання на території Франківського району м. Львова Замовником здійснено відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, що діяла на дату оголошення процедури закупівлі) (далі-Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі»(далі-Закон) . Відповідно до пункту 40 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Таким чином, норма чітко надає можливість за результатами виконання рішення органу оскарження надати можливість для учасника з найбільш економічно вигідною ціною виправити недоліки у складі пропозиції. Отже у тексті рішення від 31.05.2023 №7744-р/пк-пз АМКУ в частині розгляду питання пункту 2 (сторінка 8-9) колегією АМКУ встановлено: « Разом з тим, договір від 26.04.2023 № 56/Т/22, предметом якого є "надання послуг з покосу газонів" не є аналогічним в розумінні Документації "Аналогічним вважається Договір про надання послуг з озеленення територій та утримання зелених насаджень, із обов`язковим наданням послуг з покосів газонів, висадки та утримання квіткових рослин. Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 40 Особливостей (в редакції, яка діяла на момент оголошення Процедури закупівлі)…».
Відповідно до частини 18 статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Колегія АМКУ постановила скасувати рішення про визначення переможця ТОВ "ВМ КАПІТАЛ ГРУП", що не означає, що замовник повинен дискваліфікувати даного учасника. Вивчивши рішення, підставами для оскарження були помилки, пов’язані з кваліфікаційними документами, тому замовник зобов’язаний надати такому учаснику можливість виправити відповідні помилки.
На підставі рішення АМКУ як органу оскарження Замовник скасовує своє попереднє рішення від 06.06.2023 №16/6 про визначення переможця ТОВ "ВМ КАПІТАЛ ГРУП". В результаті тендерна пропозиція цього учасника повертається на кваліфікацію і Замовник повторно розглядає пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації. Замовник має право та технічну можливість при проведенні повторного розгляду пропозиції (після оскарження) дати учаснику 24 години на виправлення помилок. Також, враховуючи мотивувальну частину рішення, з метою уникнення порушень Закону та законних прав та інтересів Учасника ТОВ "ВМ КАПІТАЛ ГРУП", виконуючи рішення органу оскарження від 31.05.2023 №7744-р/пк-пз , керуючись пунктом 40 Особливостей Замовником було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати договір та документи, що підтверджують його виконання.
Після виправлення Учасником невідповідностей, прийнято рішення Замовника, відповідно до якого визнано "ВМ КАПІТАЛ ГРУП" переможцем процедури закупівлі та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Отже, у замовника не було підстав розглядати наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, а саме Дочірнє підприємство "Боднарівка" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів".
При цьому Замовник, окрім рішення органу оскарження дотримано і вимог Особливостей та Закону.
Аналогічне позитивне рішення органу оскарження щодо повторного надання учаснику 24 годин на виправлення невідповідностей за №5349-р/пк-пз від 17.03.2021 (додається).
Здійснення державного фінансового контролю, спрямоване на оцінку ефективного, результативного використання та збереження фінансових ресурсів, досягнення економії бюджетних коштів, а різниця між тендерними пропозиціями учасників ТОВ "ВМ КАПІТАЛ ГРУП" та Дочірнє підприємство "Боднарівка" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів" становить понад 1 мільйон гривень.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Франківська районна адміністрація Львівської міської ради (Замовник), на виконання висновку моніторингу UA-M-2023-11-24-000022 та зобов’язанння щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.12.2023 щодо закупівлі поcлуг за ДК 021:2015: 77310000-6-Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень. Покоси газонів, висадка квіткових рослин та квіткових композицій і забезпечення належного їх утримання на території Франківського району м. Львова (UA-2023-03-24-001498-a) здійснила заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом укладання та оприлюднення в електронній системі закупівель додаткової угоди №2 від 22.12.2023р. до договору № 48/23 від 20.06.2023 р. про припинення зобов’язань за договором.
2023-12-22 10:47:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП” установлено порушення вимог пунктів 38, 40 Особливостей.)
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
sas-3-8
sas-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП” |
3 696 387,01
UAH з ПДВ
|
3 696 387,01
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Дочірнє підприємство "Боднарівка" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів" |
4 769 929,14
UAH з ПДВ
|
4 769 929,14
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП” #43706951 |
Рішення скасоване |
3 696 387,01
UAH з ПДВ
|
06 червня 2023 16:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 квітня 2023 15:30
|
ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП” #43706951 |
Переможець |
3 696 387,01
UAH з ПДВ
|
13 червня 2023 10:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 червня 2023 13:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2023 10:44
|
дод.угода 2.pdf | укладений |
22 грудня 2023 10:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 грудня 2023 14:18
|
ду 1.pdf | зміни до договору |
04 грудня 2023 14:15
|
Електронний підпис | укладений |
21 червня 2023 16:29
|
угода 48-23.pdf | укладений |
21 червня 2023 16:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із зменшенням обсягу наданих послуг, сума договору зменшується на 1514749.04 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 48/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
2 181 637,97
UAH (в тому числі ПДВ 363 606,33 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На виконання висновку моніторингу UA-M-2023-11-24-000022 та за згодою сторін |
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2023 16:47 |
Кінець періоду оскарження: | 23 квітня 2023 00:00 |
Дата скасування відміни: | 12 квітня 2023 16:45 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | подане на закупівлю технічне завдання складено не в повному обсязі та, відповідно, потребує внесення змін |
12 квітня 2023 16:46
|
Електронний підпис |
12 квітня 2023 16:45
|
Правильне технічне завдання на покоси.pdf |
12 квітня 2023 16:45
|
протокол відміни покоси.pdf |
Дата подання: 14 квітня 2023 13:17