Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Котел твердопаливний
Очікувана вартість
304 970,00 UAH
UA-2023-03-24-000020-a ● acdb4284195145d0822a65e1ac2b002f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Вознесенська виправна колонія (№ 72)" |
Код ЄДРПОУ: | 08564050 |
Місцезнаходження: | 56500, Україна , Миколаївська обл., місто Вознесенськ, вулиця Київська, будинок 300 |
Контактна особа: |
Любов Кушніренко +380990647996 vigz-vk72@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2023 00:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 304 970,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 049,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44620000-2: Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Котел твердопаливний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
56500, Україна, Миколаївська область, м. Вознесенськ, вул. Київська, 300
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2023
ДК 021:2015: 44621200-1 — Котли
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку в черговості передбаченої Постанови КМУ № 590 від 09 червня 2021 р. ( зі змінами). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 березня 2023 15:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 березня 2023 15:29 |
Тендерна документація ДУ Вознесенська виправна колонія (№ 72) - котел (зі змінами ПР41 від 30.03.2023).doc | |
30 березня 2023 15:29 |
ДОДАТОК 2_зміни ПР № 41 від 30.03.2023.doc | |
25 березня 2023 20:47 |
Тендерна документація ДУ Вознесенська виправна колонія (№ 72) - котел (зі змінами).doc | |
25 березня 2023 20:47 |
ДОДАТОК 2_зміни.doc | |
24 березня 2023 00:39 |
Тендерна документація ДУ Вознесенська виправна колонія (№ 72) - котел.doc | |
24 березня 2023 00:39 |
Договір котел.doc |
30 березня 2023 15:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
30 березня 2023 15:29 |
Тендерна документація ДУ Вознесенська виправна колонія (№ 72) - котел (зі змінами ПР41 від 30.03.2023).doc
|
||||||
30 березня 2023 15:29 |
ДОДАТОК 2_зміни ПР № 41 від 30.03.2023.doc
|
||||||
25 березня 2023 20:47 |
Тендерна документація ДУ Вознесенська виправна колонія (№ 72) - котел (зі змінами).doc
|
||||||
25 березня 2023 20:47 |
ДОДАТОК 2_зміни.doc
|
||||||
24 березня 2023 00:39 |
Тендерна документація ДУ Вознесенська виправна колонія (№ 72) - котел.doc
|
||||||
24 березня 2023 00:39 |
Договір котел.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сервісний центр в області
Дата подання: 27 березня 2023 16:42
Дата відповіді: 30 березня 2023 15:31
Вимога Замовника щодо наявності сервісного центру в Миколаївській обл. є дискримінаційною, так як прямо порушує статтю 22 ЗУ "Про публічні закупівлі". Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дискримінаційна вимога полягає в територіальному обмеженні учасників обов'язковою наявністю сервісного центру у Миколаївській обл.. Вимога порушує Законодавство, обмежує конкуренцію та дискримінаційно зменшує потенційне коло учасників. При цьому відповідно до ч. 3, ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити і не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”. Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення в тендерній документації вимоги щодо наявності сервісного центру в Миколаївській обл. Якщо ця вимога необхідна для належного гарантійного обслугогування товару, то цілком достатньою є вимога Замовника про строк реагування та процедури заміни обладнання на аналогічне. Вважаю доцільним, взяти до уваги той факт, що наявність сервісного центру в Миколаївській обл., аж ніяк не гарантує оперативний ремонт або заміну обладнання. Враховуючи вищевикладене, рекомендую видалити з тендерної документації пункт щодо наявності сервісного центру саме в територіальному ракурсі. Адже неодноразова практика Антимонопольного комітету вважає дану вимогу дискримінаційною.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний представник потенційного Учасника, Замовник ретельно вивчив Ваше запитання та повідомляє наступне:
Замовником було обумовлено надання інформації про власний сервісний центр на території Миколаївської області, але не конкретна умова його наявності. Принагідно звертаємо увагу, що будь-яка умова чи вимога тендерної документації так чи інакше звужує коло потенційних постачальників (учасників). Саме з метою здійснення ефективних та економних закупівель та відбору належних учасників Закон України «Про публічні закупівлі» і передбачає можливість застосування таких умов та вимог. Дискримінація – це нерівний підхід до рівних учасників. Звертаємо Вашу увагу, що Замовник не обмежив коло учасників, вказавши вимогу про наявність сервісного центру в місті Вознесенськ та не вказав відстань в кілометрах.
Крім того, як Ви знаєте в Україні наразі введено воєнний стан у зв’язку з повномасштабною агресією Російської Федерації, зазначаємо, що на сьогодні існує погане сполучення між містами, областями майже по всій країні. У разі необхідності термінового ремонту предмета закупівлі, негайне обслуговування сервісним центром, що знаходиться на території іншої області гарантувати неможливо.
Врахувавши Ваше зауваження та проаналізувавши розташування спеціалізованих сервісних центрів на території України прийнято рішення щодо внесення змін до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Замовником було обумовлено надання інформації про власний сервісний центр на території Миколаївської області, але не конкретна умова його наявності. Принагідно звертаємо увагу, що будь-яка умова чи вимога тендерної документації так чи інакше звужує коло потенційних постачальників (учасників). Саме з метою здійснення ефективних та економних закупівель та відбору належних учасників Закон України «Про публічні закупівлі» і передбачає можливість застосування таких умов та вимог. Дискримінація – це нерівний підхід до рівних учасників. Звертаємо Вашу увагу, що Замовник не обмежив коло учасників, вказавши вимогу про наявність сервісного центру в місті Вознесенськ та не вказав відстань в кілометрах.
Крім того, як Ви знаєте в Україні наразі введено воєнний стан у зв’язку з повномасштабною агресією Російської Федерації, зазначаємо, що на сьогодні існує погане сполучення між містами, областями майже по всій країні. У разі необхідності термінового ремонту предмета закупівлі, негайне обслуговування сервісним центром, що знаходиться на території іншої області гарантувати неможливо.
Врахувавши Ваше зауваження та проаналізувавши розташування спеціалізованих сервісних центрів на території України прийнято рішення щодо внесення змін до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Реєстрація ТУ
Дата подання: 27 березня 2023 16:44
Дата відповіді: 30 березня 2023 08:21
Реєстрація ТУ застаріла норма, згідно Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII "Про стандартизацію" (набрав чинність 03.01.2015). Відповідне роз’яснення у своїй довідки, щодо технічних умов підприємств надало Міністерство Розвитку Економіки Торгівлі та Сільського Господарства України З метою приведення національної системи стандартизації до європейських норм і правил розроблено та прийнято Закон України від 05.06.2014 № 1315-VII "Про стандартизацію" (далі – Закон) (набрав чинність 03.01.2015), який передбачає удосконалення правових та організаційних засад національної стандартизації, зокрема Закон не містить положень стосовно нормативно-правового регулювання відносин, пов'язаних із розробленням стандартів підприємств, установ та організацій і технічних умов (далі – ТУ).
Також пунктом 38 розділу І Закону України від 09.04.2014 № 1193-VII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скорочення кількості документів дозвільного характеру", який набрав чинності 26.04.2014, виключено статті 4-9 Декрету Кабінету Міністрів України "Про стандартизацію і сертифікацію", тобто скасовано положення Декрету, якими була передбачена державна реєстрація ТУ на продукцію та змін до них.
З метою приведення нормативно-правових актів у відповідність до вищезазначеного Закону видано накази Мінекономрозвитку:
від 20.05.2014 № 572 "Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Мінекономрозвитку України від 04.11.2013 № 1299", яким скасовано надання Мінекономрозвитку адміністративної послуги з проведення державної реєстрації ТУ;
від 26.05.2014 № 615 "Про затвердження Зміни № 5 до національного стандарту України ДСТУ 1.3:2004 та скасування національного стандарту України ДСТУ 1.6:2004", яким скасовано національний стандарт України ДСТУ 1.6:2004 "Національна стандартизація.
Виходячи з вищевказаного просимо редагувати тендерну документацію у відповідності до норм чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний представник потенційного Учасника, Замовник ретельно вивчив Ваше запитання та повідомляє наступне:
Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про стандартизацію», технічні умови - нормативний документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 16 Закону України «Про стандартизацію», підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації, зокрема:
1) розробляти, приймати, перевіряти, переглядати та скасовувати стандарти, кодекси усталеної практики, технічні умови і зміни до них, установлювати процедури їх розроблення, прийняття, перевірки, перегляду, скасування та застосування.
Дійсно, Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скорочення кількості документів дозвільного характеру» від 9 квітня 2014 року №1193-ІІ було скасовано державну реєстрацію технічних умов або змін до них, яка була передбачена частиною другою статті 7 Декрету КМУ «Про стандартизацію і сертифікацію» №46-93 від 10 травня 1993 року». Однак звертаємо Вашу увагу, що технічні умови не скасували.
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, затвердженої 23 березня 2023 року, в разі неможливості надання учасником окремих документів, він надає лист-пояснення з зазначенням причини неможливості надання такого документу з обов’язковим посиланням (як обґрунтування) на норми чинного законодавства України.
Тому в даному випадку буде достатньо якщо потенційний Учасник надасть в складі своєї тендерної пропозиції Технічні умови разом із законодавчим обґрунтуванням про те, з якої підстави вони не зареєстровані.
Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про стандартизацію», технічні умови - нормативний документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 16 Закону України «Про стандартизацію», підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації, зокрема:
1) розробляти, приймати, перевіряти, переглядати та скасовувати стандарти, кодекси усталеної практики, технічні умови і зміни до них, установлювати процедури їх розроблення, прийняття, перевірки, перегляду, скасування та застосування.
Дійсно, Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скорочення кількості документів дозвільного характеру» від 9 квітня 2014 року №1193-ІІ було скасовано державну реєстрацію технічних умов або змін до них, яка була передбачена частиною другою статті 7 Декрету КМУ «Про стандартизацію і сертифікацію» №46-93 від 10 травня 1993 року». Однак звертаємо Вашу увагу, що технічні умови не скасували.
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, затвердженої 23 березня 2023 року, в разі неможливості надання учасником окремих документів, він надає лист-пояснення з зазначенням причини неможливості надання такого документу з обов’язковим посиланням (як обґрунтування) на норми чинного законодавства України.
Тому в даному випадку буде достатньо якщо потенційний Учасник надасть в складі своєї тендерної пропозиції Технічні умови разом із законодавчим обґрунтуванням про те, з якої підстави вони не зареєстровані.
Протоколи випробувань
Дата подання: 27 березня 2023 16:50
Дата відповіді: 30 березня 2023 08:23
Доброго дня.
Не зовсім зрозуміло "Протоколами випробувань до сертифікату відповідності.", так як в сертифікаті відповідності вони вказані і проводяться сертифікаційним центром, тобто сертифікат видається на їх основі.
Вони не видаються окремим документом як наприклад, декларація відповідності.
Відповідь: Шановний потенційний Учасник, Замовник ретельно вивчив Ваше питання та повідомляє наступне:
Згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно ж п.4 цього Закону:
Згідно частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимога надання додаткових сертифікатів відповідності, протоколів випробувань, санітарно-гігієнічних висновків та інших документів, що підтверджують його характеристики, якість продукту закупівлі (товару) та його безпеку належить до права замовника.
Така вимога не є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, бо отримання вищезгаданих документів доступно кожному постачальнику у відповідних лабораторіях чи центрах випробувань, хоча і є добровільним.
Протокол випробувань – це офіційний документ, який видає акредитований центр або лабораторія і містить у собі інформацію про результати проведених випробувань. Випробування здійснюються за допомогою різних технічних засобів і засобів вимірювань, відповідним чином перевірені або відкалібровані.
Завдання випробувань – оцінити здатність товару (продукції) реалізовувати й відповідати очікуваним вимогам і функціям у певних умовах, шляхом отримання об'єктивних характеристик дослідними методами.
Випробування проводяться згідно зі стандартизованим або відповідним чином узгодженими з методиками випробування.
Надалі на основі цього протоколу може бути виданий сертифікат відповідності.
Виходячи з вище вказаного протокол випробувань можна отримати як окремий документ в акредитованому центрі або лабораторії.
Згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно ж п.4 цього Закону:
Згідно частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимога надання додаткових сертифікатів відповідності, протоколів випробувань, санітарно-гігієнічних висновків та інших документів, що підтверджують його характеристики, якість продукту закупівлі (товару) та його безпеку належить до права замовника.
Така вимога не є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, бо отримання вищезгаданих документів доступно кожному постачальнику у відповідних лабораторіях чи центрах випробувань, хоча і є добровільним.
Протокол випробувань – це офіційний документ, який видає акредитований центр або лабораторія і містить у собі інформацію про результати проведених випробувань. Випробування здійснюються за допомогою різних технічних засобів і засобів вимірювань, відповідним чином перевірені або відкалібровані.
Завдання випробувань – оцінити здатність товару (продукції) реалізовувати й відповідати очікуваним вимогам і функціям у певних умовах, шляхом отримання об'єктивних характеристик дослідними методами.
Випробування проводяться згідно зі стандартизованим або відповідним чином узгодженими з методиками випробування.
Надалі на основі цього протоколу може бути виданий сертифікат відповідності.
Виходячи з вище вказаного протокол випробувань можна отримати як окремий документ в акредитованому центрі або лабораторії.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КЛОЧАНОВ ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ" |
275 200,00
UAH з ПДВ
|
275 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КЛОЧАНОВ ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ" #3022509457 |
Переможець |
275 200,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2023 14:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 19:12
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2023 14:04
|
Договір №ІМ-17 від 18.04.2023 - ФОП Клочанов.pdf | укладений |
21 квітня 2023 14:01
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Котел твердопаливний | 2 | штуки |
137 600,00
UAH
|