Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ КУПЧИНЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 44128446 |
Місцезнаходження: | 47662, Україна , Тернопільська обл., село Купчинці, вул.Франка, будинок 45 |
Контактна особа: |
Оксана Кокшарова +380971398483 ku_cnsp_cupchintsi@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 березня 2023 17:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 107 600,28 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 538,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за природний газ за відповідний розрахунковий період (місяць) здійснюється Споживачем виключно грошовими коштами в наступному порядку: - 70% вартості фактично переданого відповідно до акту приймання-передачі природного газу - до останнього числа місяця, наступного за місяцем, в якому було здійснено постачання газу. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Поставка товару | Остаточний розрахунок за фактично переданий відповідно до акту приймання-передачі природний газ здійснюється Споживачем до 15 числа (включно) місяця, наступного за місяцем, в якому Споживач повинен був сплатити 70 % грошових коштів за відповідний розрахунковий період. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2023 10:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 березня 2023 17:50 |
Оголошення.doc | |
23 березня 2023 17:50 |
Оголошення.doc | |
23 березня 2023 17:50 |
Додаток 3 до ТД з Особливостями (Проєкт договору).docx | |
23 березня 2023 17:50 |
Додаток 3 до ТД з Особливостями (Проєкт договору).docx | |
23 березня 2023 17:50 |
ТД з Особливостями (Природний газ 2023).docx | |
23 березня 2023 17:50 |
ТД з Особливостями (Природний газ 2023).docx | |
23 березня 2023 17:50 |
Додаток 2 до ТД з Особливостями.docx | |
23 березня 2023 17:50 |
Додаток 2 до ТД з Особливостями.docx | |
23 березня 2023 17:50 |
Додаток 1 до ТД з Особливостями.docx | |
23 березня 2023 17:50 |
Додаток 1 до ТД з Особливостями.docx | |
23 березня 2023 17:50 |
Додаток 4 до ТД з Особливостями.docx | |
23 березня 2023 17:50 |
Додаток 4 до ТД з Особливостями.docx |
24 березня 2023 10:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
23 березня 2023 17:50 |
Оголошення.doc
|
|||||||||
23 березня 2023 17:50 |
Оголошення.doc
|
|||||||||
23 березня 2023 17:50 |
Додаток 3 до ТД з Особливостями (Проєкт договору).docx
|
|||||||||
23 березня 2023 17:50 |
Додаток 3 до ТД з Особливостями (Проєкт договору).docx
|
|||||||||
23 березня 2023 17:50 |
ТД з Особливостями (Природний газ 2023).docx
|
|||||||||
23 березня 2023 17:50 |
ТД з Особливостями (Природний газ 2023).docx
|
|||||||||
23 березня 2023 17:50 |
Додаток 2 до ТД з Особливостями.docx
|
|||||||||
23 березня 2023 17:50 |
Додаток 2 до ТД з Особливостями.docx
|
|||||||||
23 березня 2023 17:50 |
Додаток 1 до ТД з Особливостями.docx
|
|||||||||
23 березня 2023 17:50 |
Додаток 1 до ТД з Особливостями.docx
|
|||||||||
23 березня 2023 17:50 |
Додаток 4 до ТД з Особливостями.docx
|
|||||||||
23 березня 2023 17:50 |
Додаток 4 до ТД з Особливостями.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-24-000070 ● 1d4321f7dec1430b9f640007d1a03e9b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2023 16:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.04.2023 № 35-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 24.04.2023 №35-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2023-03-23-011987-a від 23.03.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-24 16:45:12
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «09123000-7 - Природний газ (ДК 021:2015:09120000-6 Газове паливо)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-23-011987-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-26 12:42:57
Пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі UA-2023-03-23-011987-a
На Ваш запит щодо отримання пояснень за моніторингом закупівлі електричної енергії (ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-23-011987-a уповноважена особа надає наступні пояснення:
Пояснення, щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі електричної енергії, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 4¹ постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Замовник : Комунальна Установа «Центр надання соціальних послуг Купчинецької сільської ради» код ЄДРПОУ 44128446, розташований за адресою 47662, Тернопільська обл., Тернопільський р-н, с. Купчинці, вул. Франка,45.
2. Ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-23-011987-a (Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2023-03-23-004372-a)
3. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «09123000-7 - Природний газ (ДК 021:2015:09120000-6 Газове паливо)»
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
4.1. Загальний прогнозований обсяг споживання, що закуповується: 6 500 м.куб.;
4.2. Термін постачання: до 31 грудня 2023 року.
4.3. Технічні та якісні характеристики товару, що закуповується, повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючими на період постачання товару.
4.4. Фізико-хімічні показники газу природного, який постачається Замовнику, повинні відповідати міждержавному ДСТУ 5542-87, Кодексу газорозподільних систем, затвердженого постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30.09.2015 № 2494, Кодексу газотранспортної системи, затвердженого постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30.09.2015 № 2493.
4.5. Якість газу, що передається Споживачу на межі балансової належності, має відповідати вимогам, встановленим державними стандартами, технічними умовами, нормативно- технічними документами щодо його якості.
4.6. За одиницю виміру кількості газу при його обліку приймається один кубічний метр (куб. м), приведений до стандартних умов: температура газу (t) = 20 градусів Цельсія, тиск газу (P)
= 760 мм ртутного стовпчика (101,325 кПа).
4.7. Учасник при поставці товару передбачає необхідні заходи із захисту довкілля: здійснює діяльність з додержанням вимог екологічної безпеки, правил, нормативів, стандартів що регулюють діяльність учасника в сфері охорони довкілля від забруднення та інших шкідливих впливів.
4.8. Закону України «Про ринок природного газу» № 329-VIII від 09.04.2015 р. та іншим нормативно правовим актам, прийнятим на виконання Закону України «Про ринок природного газу».
4.9. Правилам постачання природного газу, затвердженими постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30.09.2015 № 2496.
5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення,визначений на необхідного обсягу закупівлі та із урахуванням моніторингу ціновмх пропозицій газових компаній,та виходячи із розрахунків та показників кошторису Замовника
6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 107 600,28грн. з ПДВ - вона передбачена кошторисом установи та річним планом закупівель на 2023 рік.
7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Розрахунок здійснено з урахуванням вартості товару на ринку в межах затверджених кошторисних призначеннях на 2023 рік, відповідно до пп. 2 п.1 розділу ІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Для визначення очікуваної вартості газового палива (природного газу) було застосовано метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Також для визначення вартості предмета закупівлі було враховано розмір площі,в изначену для опалення у 2022 році, об’єм спожитого у попередні роки природного газу, а також прогнозовані температурні показники місяців опалювального сезону.
Власного веб-сайту немає ,тому немаємо можливості оприлюднити обгрунтування тому, обгрунтування очікуваної вартості технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення ,очікувану вартість предмета закупівлі підвантажимо у відповіді файлі з обгрунтуванням по постанові КМУ від 11.10.2016 № 710.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-25 15:19:02
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «09123000-7 - Природний газ (ДК 021:2015:09120000-6 Газове паливо)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-23-011987-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Згідно пункту 2 додатку 1 до тендерної документації Замовником зазначено вимогу, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Учасником закупівлі ТОВ «ТВІЙ ГАЗЗБУТ» у складі пропозиції подано довідку від 22.03.2023 за №200-Сл-11-0323 про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно пункту 44 Особливостей, у якій окрім іншого вказано, що учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи
– учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції».
Окрім цього, учасником закупівлі подано довідку від 19.01.2023 за №200-Сл-79105-1222/5 про засновника та кінцевого бенефіціарного власника, у якій вказано, що кінцевим бенефіціарним власником ТОВ «ТВІЙ ГАЗЗБУТ» є: Фірташ Дмитро Васильович (адреса його місця проживання Україна, 01011, місто Київ, вул. Мирного Панаса, будинок 12, квартира 19, громадянство: Україна, частка в статутному капіталі — 100%).
Указом Президента України від 24 червня 2021 року № 266/2021 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 18 червня 2021 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» введено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 18 червня 2021 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».
У додатку 1 до рішення Ради національної безпеки і оборони України від 18 червня 2021 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» передбачено застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкції) до фізичних осіб, зокрема: Фірташа Дмитра Васильовича; (FIRTASH DMYTRO) 02.05.1965 р.н., громадянин України, уродженець с. Бересток Заліщицького району, Тернопільської області, зареєстрований за адресою: м. Київ, вул. Панаса Мирного, буд. 12, кв. 19, ІПН 2386315712: Вид обмежувального заходу (відповідно до Закону України «Про санкції»):
1) блокування активів – тимчасове обмеження права особи користуватися та розпоряджатися належним їй майном;
2) обмеження торговельних операцій;
3) обмеження, часткове чи повне припинення транзиту ресурсів, польотів та перевезень територією України (повне припинення);
4) запобігання виведенню капіталів за межі України;
5) зупинення виконання економічних та фінансових зобов'язань;
6) анулювання або зупинення ліцензій та інших дозволів, одержання (наявність) яких є умовою для здійснення певного виду діяльності, зокрема, анулювання чи зупинення дії спеціальних дозволів на користування надрами;
7) заборона участі у приватизації, оренді державного майна резидентами іноземної держави та особами, які прямо чи опосередковано контролюються резидентами іноземної держави або діють в їх інтересах;
8) повна заборона заходження іноземних невійськових суден та військових кораблів до територіального моря України, її внутрішніх вод, портів;
9) заборона видачі дозволів, ліцензій Національного банку України на здійснення інвестицій в іноземну державу, розміщення валютних цінностей на рахунках і вкладах на території іноземної держави;
10) припинення видачі дозволів, ліцензій на ввезення в Україну з іноземної держави чи вивезення з України валютних цінностей та обмеження видачі готівки за платіжними картками, емітованими резидентами іноземної держави;
11) заборона передання технологій, прав на об’єкти права інтелектуальної власності;
12) позбавлення державних нагород України, інших форм відзначення;
13) інші санкції, що відповідають принципам їх застосування, встановленим Законом України «Про санкції».
Враховуючи наведене, у пропозиції ТОВ «ТВІЙ ГАЗЗБУТ» зазначено недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів.
Згідно підпункту 1 пункту 41 Особливостей №1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, у разі коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п'ятнадцятої статті 29 Закону.
Пунктом 44 Особливостей №1178 передбачено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”.
Інформація щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) знаходиться на сайті НАЗК за посиланням https://sanctions.nazk.gov.ua/sanction-person.
У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити причину невідхилення пропозиції ТОВ «ТВІЙ ГАЗЗБУТ», так як у тендерній пропозиції зазначено недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-27 11:21:56
Інформація про усунення порушень
На Ваш запит щодо отримання пояснень за моніторингом закупівлі 09123000-7 - Природний газ (ДК 021:2015:09120000-6 Газове паливо)» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-23-011987-a) уповноважена особа надає наступні пояснення:
При розгяді пропозицій учасника нами було взято до уваги довідку від 22.03.2023 за №200-Сл-11-0323 про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно пункту 44 Особливостей, у якій окрім іншого вказано, що учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи
– учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції». У зв’язку з неможливістю усунення порушення описаного у Вашому запиті прийнято рішення про розірвання договору з учасником-переможцем ТОВ "ТВІЙ ГАЗЗБУТ".
Товариству з обмеженою відповідальністю "ТВІЙ ГАЗЗБУТ" направлено лист за вих. №75 від 27 квітня 2023 року з пропозицією про розірвання договору №41АВ200-1172-23 р. від 06.04.2023 р. з проектом додаткової угоди про розірвання договору з 12.05.2023 року (копія додається).
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-04-28 14:39:51
Пояснення на Ваш висновок
У відповідь на висновок Державної аудиторської служби складений за результатом моніторингу закупівлі 09123000-7 - Природний газ (ДК 021:2015:09120000-6 Газове паливо)» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-23-011987-a) уповноважена особа надає наступні пояснення:
У відповідності до ст.188 Господарського кодексу України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозицію про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду .
Ми Товариству з обмеженою відповідальністю "ТВІЙ ГАЗЗБУТ" направили лист за вих. №75 від 27 квітня 2023 року з пропозицією про розірвання договору №41АВ200-1172-23/59 р. від 06.04.2023 р. з проектом додаткової угоди про розірвання договору з 12.05.2023 року. Тому договір на постачання природного газу від 06.04.2023 за №41АВ200-1172-23/59 буде розірвано протягом 20 днів.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок Державної аудиторської служби складений за результатом моніторингу закупівлі 09123000-7 - Природний газ (ДК 021:2015:09120000-6 Газове паливо)» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-23-011987-a) нами було Товариству з обмеженою відповідальністю "ТВІЙ ГАЗЗБУТ" направилено лист за вих. №75 від 27 квітня 2023 року з пропозицією про розірвання договору №41АВ200-1172-23/59 р. від 06.04.2023 р. з проектом додаткової угоди про розірвання договору з 24.05.2023 року. Підписаний Сторонам проект додаткової угоди додається.
2023-05-26 11:31:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто
2023-06-14 14:34:29
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВІЙ ГАЗЗБУТ" |
107 250,00
UAH з ПДВ
|
107 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВІЙ ГАЗЗБУТ" #43965848 |
Переможець |
107 250,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2023 12:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2023 14:05
|
дод.уг 1 на розрв..PDF | укладений |
14 червня 2023 14:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 червня 2023 13:56
|
дод,уг №2.PDF | зміни до договору |
14 червня 2023 13:44
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2023 15:26
|
59.PDF | укладений |
06 квітня 2023 15:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору на 90 024,00 грн |
Номер договору про закупівлю: | 59 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 06 квітня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
17 226,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 871,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | За результатами моніторингу процедури закупівлі, взаємна згода сторін. |