Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд та контроль за виконанням робіт (ДК 021:2015 (CPV)- 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами) по об'єкту: "Капітальний ремонт/заміна вікон (підготовка об'єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) у житловому будинку за адресою: вул. Ярослава Івашкевича, 8 в Оболонському районі м. Києва"
Очікувана вартість
4 041,00 UAH
UA-2023-03-23-003324-a 3c09a9fa0d0b42079307cbff66a9040b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Захарченко

+380444267203 zakupki_uzhkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 37445395
Вебсайт: https://obolon.kyivcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 04205, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Маршала Тимошенка, буд. 16
Контактна особа: Оксана Захарченко
+380444267203
zakupki_uzhkg@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд та контроль за виконанням робіт (ДК 021:2015 (CPV)- 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами) по об'єкту: "Капітальний ремонт/заміна вікон (підготовка об'єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) у житловому будинку за адресою: вул. Ярослава Івашкевича, 8 в Оболонському районі м. Києва"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04074, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Ярослава Івашкевича, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 березня 2023  —  29 грудня 2023
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Тендерна документація

23 березня 2023 11:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГРИГОРЧУК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3054306177
Переможець 4 041,00
UAH
23 березня 2023 11:04

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 травня 2023 13:49
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2023 13:48
Додаткова угода №1 від 25.05.2023.pdf зміни до договору
25 травня 2023 13:46
Договір № 31-кр від 23.03.2023_0001.pdf укладений
23 березня 2023 11:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно атків виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: 31-кр
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2023 — 29 грудня 2023
Сума оплати за договором: 4 040,73
UAH