Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр" Одеської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02008342 |
Вебсайт: | https://oood.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 65055, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Нежданової, 32 |
Контактна особа: |
Алла Гриценко +380662498428 zakupkyoooda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2023 16:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2023 16:00 |
Очікувана вартість: | 22 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 228 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 95 | |
Iнша подія | Після встановлення, налагодження, тестування та введеня в експлуатацію Товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2023 13:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2023 13:27 |
Перелік змін КТ 1.docx | |
28 березня 2023 13:27 |
ТД КТ із змінами.docx | |
28 березня 2023 13:27 |
Додаток 1 МТВ із змінами.docx | |
22 березня 2023 16:17 |
Додаток 2.docx | |
22 березня 2023 16:17 |
Додаток 1 МТВ КТ64 1.docx | |
22 березня 2023 16:17 |
Додаток 3 - ПД КТ.doc | |
22 березня 2023 16:17 |
ТД КТ.docx |
28 березня 2023 13:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 березня 2023 13:27 |
Перелік змін КТ 1.docx
|
|||
28 березня 2023 13:27 |
ТД КТ із змінами.docx
|
|||
28 березня 2023 13:27 |
Додаток 1 МТВ із змінами.docx
|
|||
22 березня 2023 16:17 |
Додаток 2.docx
|
|||
22 березня 2023 16:17 |
Додаток 1 МТВ КТ64 1.docx
|
|||
22 березня 2023 16:17 |
Додаток 3 - ПД КТ.doc
|
|||
22 березня 2023 16:17 |
ТД КТ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Виходячи з досвіду аналогічних закупівель та стану медичного ринку України, можемо дійти висновку, що за зазначений Вами бюджет можна придбати більш досконалу
комплектацію обладнання з ширшими діагностичними можливостями, а саме:
Замінити одноколбовий інжектор двохколбовим.
Включити в комплектацію додаткове програмне забезпечення для кардіології та онкології.
Включити в комплектацію додаткову (третю) робочу станцію радіолога з українським інтерфейсом.
Вимагаємо від Вас розглянути таку можливість та внести відповідні зміни до ТД.
Дякуємо!
Виходячи з досвіду аналогічних закупівель та стану медичного ринку України, можемо дійти висновку, що за зазначений Вами бюджет можна придбати більш досконалу комплектацію обладнання з ширшими діагностичними можливостями, а саме:
- Замінити одноколбовий інжектор двохколбовим.
- Включити в комплектацію додаткове програмне забезпечення для кардіології та онкології.
- Включити в комплектацію додаткову (третю) робочу станцію радіолога з українським інтерфейсом.
Враховуючи вищевказане, просимо від Вас розглянути таку можливість та внести відповідні зміни до ТД.
Дякуємо!
Дякуємо за звернення та у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Усі зміни які пропонуються зводяться до виключення вимог стосовно характеристик медичного термографічного принтеру для сухого друку рентгенівських знімків, однак, враховуючи специфіку та характер роботи КНП «ОРКПЦ» та відповідно до рішення робочої групи було затверджено відповідні медико-технічні вимоги, у тому числі, стосовно технології друку, формату плівки, типу плівки, можливості завантаження плівки при денному освітленні, розрізнювальної здатності, контрастної роздільної здатності та ін.
Таким чином, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі розроблено з урахуванням вимог фахівців-медиків до даного виду обладнання, а також наявних практичних потреб лікарського закладу.
А також зазначаємо, що на ринку України є велика кількість обладнання що повністю відповідає вказаним медико-технічним вимогам, серед яких обладнання таких виробників як Sino Vision, Shenzhen Anke, United Imaging Healthcare та інших.
Враховуючи вищезазначене не вбачається доцільним вносити зміни до тендерної документації, оскільки жодних дискримінаційних вимог для учасників замовником встановлено не було.
Твердження про те, що внесення змін запропонованих скаржником не призведе до погіршення функціональності комп’ютерного томографу є передчасними.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-14-000005 ● f024246fc80847fab37f2b62370ac8ea
- Статус: завершено ● Дата: 20 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 липня 2023 12:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.07.2023 № 219
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
8 UA-2023-03-22-010575-a 22.03.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-18 10:48:46
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «ДК 021-2015: 33110000-4 «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-22-010575-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «АЛКОНТ-СЕРВІС» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-20 10:44:11
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «ДК 021-2015: 33110000-4 «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-22-010575-a) у межах компетенції повідомляю: Замовником здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість на підставі наданого Рапорту завідувачем поліклінічним консультативно-діагностичним відділенням А.Є.Супрун, комерційних пропозицій постачальників (копії додаються).
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено відповідно до частини першої розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) з урахуванням порівняння цін на аналогічні закупівлі та шляхом запиту цінових пропозицій аналізу ринку з використанням загальнодоступної інформації щодо цін на аналогічний товар, яка міститься у відкритих джерелах зокрема, в електронній системі закупівель «Prozorro».
Відповідно до розпорядження Одеської обласної державної адміністрації № 13/од-2021 від 13.01.2021 «Про ефективне використання коштів комунальними установами, закладами, підприємствами, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи обласної державної адміністрації», комунальні установи, заклади, підприємства перед оголошенням процедури закупівлі узгоджують з Департаментом економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації технічне завдання (специфікацію) та очікувану вартість закупівлі. Так, комунальним некомерційним підприємством «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр» Одеської обласної ради» отримано погодження на проведення закупівлі за кодом НК України ЄЗС ДК 021-2015: 33110000-4 «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини», НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 37618 - Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла (Комп’ютерна томографічна система).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено відповідно аналізу укладених договорів у 2022 році на здійснення послуг з обстеження хворих шляхом проведення комп’ютерної томографії та протоколу засідання робочої групи з організації та проведення процедур закупівель КНП «ОДЕСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР» ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сайті комунального некомерційного підприємства «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр» Одеської обласної ради» за посиланням: https://oood.com.ua/plan-zakupivli/kompyuterna-tomografichna-sistema.html.
Інформація з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «АЛКОНТ-СЕРВІС» вимог частини другої статті 41 Закону додається.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 серпня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛКОНТ-СЕРВІС" |
22 798 000,00
UAH з ПДВ
|
22 798 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛКОНТ-СЕРВІС" #34291733 |
Переможець |
22 798 000,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2023 11:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2023 10:13
|
ДУ № 2 від31.10.2023 до договору 08-0423 від 20.04.2023.pdf | укладений |
31 жовтня 2023 10:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 квітня 2023 10:51
|
Д.у 1 дог.08-0423 20.04.2023.pdf | зміни до договору |
24 квітня 2023 10:49
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2023 11:45
|
08-0423 20.04.23 КТ.pdf | укладений |
20 квітня 2023 11:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною розрахункового рахунку Покупця, внесено зміни до Розділу «XIII. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» Договору, виклавши частину «Покупець» у новій редакції, та викладено п.5.2. у новій редакції - додано адресу «Покупеця». |
Номер договору про закупівлю: | 08-0423 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 20 квітня 2023 — 31 жовтня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до положень ЦКУ, ГКУ та ЗУ «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року з урахуванням особливостей, затверджених Постановою КМУ вiд 12.10.2022 року N 1178, Сторони дійшли згоди цією додатковою угодою достроково розірвати (припинити) дію Договору № 08-0423 від 20.04.2023. |