Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка та відновлення картриджів
Очікувана вартість
86 900,00 UAH
UA-2023-03-22-008196-a 8e014ff4009f48559be201bf83a778e2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рижук Дмитро Юрійович

+380632459601 dmitriyrizhuk12@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська обласна рада
Код ЄДРПОУ: 24572267
Місцезнаходження: 01196, Україна , м. Київ обл., місто Київ, Площа Лесі Українки, 1
Контактна особа: Рижук Дмитро Юрійович
+380632459601
dmitriyrizhuk12@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
290 послуга
Заправка картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01196, Україна, м. Київ, м. Київ, площа Лесі Українки, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
155 послуга
Відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01196, Україна, м. Київ, м. Київ, площа Лесі Українки, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

22 березня 2023 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КС-ТЕХНОЛОДЖІ"
#36928514
Переможець 85 350,00
UAH
22 березня 2023 14:52

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 вересня 2023 10:18
Додаткова угода № 2 до договору 22/03-01.pdf зміни до договору
04 вересня 2023 10:12
Електронний підпис укладений
13 квітня 2023 17:06
Додаткова _ 1 до договору 22-03-01.pdf зміни до договору
13 квітня 2023 17:03
Договір 22/03-01 укладений
22 березня 2023 14:55

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Заправка картриджів 290 послуга 150,00
UAH
Відновлення картриджів 155 послуга 270,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною реквізитів рахунків Виконавця.
Номер договору про закупівлю: Договір 22/03-01
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до Договору № 22/03-01 від 22.03.2023
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування
Номер договору про закупівлю: Договір 22/03-01
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 до договору №22/03-01 від 22.03.2023
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Заправка картриджів 290 послуга 150,00
UAH з ПДВ
Відновлення картриджів 155 послуга 270,00
UAH з ПДВ