Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА НАУКОВА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ ЦЕНТР ПРОФІЛАКТИЧНОЇ ТА КЛІНІЧНОЇ МЕДИЦИНИ" ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ |
Код ЄДРПОУ: | 05415786 |
Вебсайт: | http://clinic.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛ. ВЕРХНЯ, будинок 5 |
Контактна особа: |
Винарчук Віра 380976966091 VERUNCHIK_2409@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2023 12:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2023 15:00 |
Очікувана вартість: | 4 155 411,70 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 41 554,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | У формі гарантії банку, іншої фінансової установи, страхової організації. Гарантія оформляється відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 62331.18 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Реагенти для КДЛ
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом: оплати Покупцем в безготівковому порядку протягом 10 (десяти) календарних днів з дня підписання Сторонами документів, згідно з якими відбувається передача Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлені товари, без застосування будь-яких штрафних санкцій до Покупця, здійснюється протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок, але не пізніше 31.12.2023року. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2023 12:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2023 12:31 |
Додаток 4.docx | |
22 березня 2023 12:31 |
Додаток 5.docx | |
22 березня 2023 12:31 |
ТД (відкриті торги згідно Особливостей).docx | |
22 березня 2023 12:31 |
Додаток 3.docx | |
22 березня 2023 12:31 |
Додаток 1.docx | |
22 березня 2023 12:31 |
Додаток 2.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-07-000010 ● cd23041b8d7f4c048efb259d7c7497ce
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 червня 2023 11:47 |
Н А К А З
06.06.2023 № 138
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 06.06.2023 № 138
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
22 UA-2023-03-22-005281-a 22.03.2023 ДЕРЖАВНА НАУКОВА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ ЦЕНТР ПРОФІЛАКТИЧНОЇ ТА КЛІНІЧНОЇ МЕДИЦИНИ" ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ
Код ЄДРПОУ: 05415786 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-15 15:51:57
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Лікарські засоби різні - за ДК 021:2015 - 33690000-3 (Реагенти для КДЛ: 1."ФІЛІСТ - АСЛО-латекс" набір для якісного та напівкількісного визначення анти-стрептолізину О (АСЛО) у сироватці крові людини -код згідно НК 024:2019-30499 Набір реагентів для вимірюання С-реактивного білка, за ДК 021:2015 -33696200-7 Реактиви для аналізів крові; 2."ФІЛІСТ - РФ-латекс" набір для якісного та напівкількісного визначення ревматоїдного фактору (РФ) у сироватці крові людини -код згідно НК 024:2019-51746 Бета-гемолітичний стрептокок групи А антитіла до стрептолізин O IVD, реагент, за ДК 021:2015 -33696200-7 Реактиви для аналізів крові; 3.PREVECAL біохімія людська (12*5мл) -код згідно НК 024:2019-30211 Набір реагентів для вимірювання компонентів у сироватці , за ДК 021:2015 -33696200-8 Реактиви для аналізів крові; 4.TEClot АЧТЧ-S, 10x5 мл -код згідно НК 024:2019-30540 Набір реагентів для визначення тромбінового часу, за ДК 021:2015 -33696500-0 Лабораторні реактиви; 5.TEClot Фібріноген, 10x5 мл -код згідно НК 024:2019-30541 Набір реагентів для визначання фібриногену, за ДК 021:2015 -33696500-0 Лабораторні реактиви; 6.Буферний розчин IBS, 125 мл -код згідно НК 024:2019-42693 Буферний розчин з фіксованим pH, IVD, за ДК 021:2015 -33696500-0 Лабораторні реактиви; 7.TEКонтроль Норма, 10 x 1 мл -код згідно НК 024:2019-41699 Коефіцієнт коагуляції II (протромбін) IVD, контроль, за ДК 021:2015 -33696500-0 Лабораторні реактиви; 8.TEКалібратор Норма, 5 x 1 мл -код згідно НК 024:2019-41700Фактор коагуляції II (протромбіну) IVD, калібратор, за ДК 021:2015 -33696500-0 Лабораторні реактиви; 9.Антитіла до вірусу гепатиту С (ІХЛА) MAGLUMI 100 тестів -код згідно НК 024:2019-48366 Вірус гепатиту C загальні антитіла IVD, набір, імуноблот, за ДК 021:2015 -33696500-0 Лабораторні реактиви; 10.АНТИТІЛА до тиреопероксидизи (ІХЛА) на 100 досліджень -код згідно НК 024:2019-55203 Тиреопероксидаза антитіла (АТ-ТПО, мікросомальні антитіла) IVD, набір, імуноферментний аналіз (ІФА) , за ДК 021:2015 -33696200-7 Реактиви для аналізів крові; 11.ГАММА - ГТ ПЛЮС СР (4 * 62,5 мл) -код згідно НК 024:2019-53030 Гама-глутамілтрансфераза (ГГТ) IVD, реагент, за ДК 021:2015 -33696200-7 Реактиви для аналізів крові; 12.ГАММА- ГТ ( 2*26мл/2*8МЛ) -код згідно НК 024:2019-53027 Гама-глутамілтрансфераза (ГГТ) IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз, за ДК 021:2015 -33696500-0 Лабораторні реактиви; 13.ДІАГНОСТИЧНІ тест смужки для кількісного визначення D-Dimer (Roshe CARDIAC-cobas h 232) 10 тестів -код згідно НК 024:2019-30576 Набір реагентів для визначення D-димерів, за ДК 021:2015 -33696200-7Реактиви для аналізів крові; 14.ДІАГНОСТИЧНІ тест смужки для кількісного визначення Тропоніну (Roshe CARDIAC-cobas h 232) 10 тестів -код згідно НК 024:2019-30266 Набір реагентів для вимірювання тропоніну, за ДК 021:2015 -33696200-7Реактиви для аналізів крові; 15.Загальний простата-специфічний антиген (ІХЛА) 100 тестів -код згідно НК 024:2019-54665 Загальний простатичний специфічний антиген (ПСА) IVD, набір, імунохемілюмінесцентний аналіз , за ДК 021:2015 -33696500-0 Лабораторні реактиви; 16.К+Electrode de potassium REF 2101 -код згідно НК 024:2019-30199 Калійний електрод, за ДК 021:2015 -33696500-0Лабораторні реактиви; 17.Комбінований тест на наркотики №12 (амфетамін (AMP), марихуана (ТНС), морфін (МОР), метамфетамін (МЕТ), барбітурати (BAR), бензодіазепін (BZO), кокаїн (COC), трамадол (TRA), метадон (MTD), екстазі (МДМА), спайси (K2), кетамін (KET) -код згідно НК 024:2019-31570 Комплект метамфетаміну, за ДК 021:2015 -33696500-0 Лабораторні реактиви; 18.ЛДГ 250 мл (4*62,5мл) -код згідно НК 024:2019-38504 Комплект вимірювання активності лактатдегідрогенази, за ДК 021:2015 -33696200-7 Реактиви для аналізів крові; 19.Набiр реагентiв для визначення інтактного паратиреоїдного гормону -код згідно НК 024:2019-54277 Інтактний паратиреоїдний гормон IVD, набір, імунохемілюмінесцентний аналіз, за ДК 021:2015 -33696500-0 Лабораторні реактиви; 20.НАБІР для визначення РМП з конт » за 021:2015: 33600000-6: Фармацевтична продукція (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-22-005281-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-20 09:38:45
Пояснення Державній аудиторській службі 20.06.2023
На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Лікарські засоби різні - за ДК 021:2015 - 33690000-3 (Реагенти для КДЛ: 1."ФІЛІСТ - АСЛО-латекс" набір для якісного та напівкількісного визначення анти-стрептолізину О (АСЛО) у сироватці крові людини -код згідно НК 024:2019-30499 Набір реагентів для вимірюання С-реактивного білка, за ДК 021:2015 -33696200-7 Реактиви для аналізів крові;
2."ФІЛІСТ - РФ-латекс" набір для якісного та напівкількісного визначення ревматоїдного фактору (РФ) у сироватці крові людини -код згідно НК 024:2019-51746 Бета-гемолітичний стрептокок групи А антитіла до стрептолізин O IVD, реагент, за ДК 021:2015 -33696200-7 Реактиви для аналізів крові;
3.PREVECAL біохімія людська (12*5мл) -код згідно НК 024:2019-30211 Набір реагентів для вимірювання компонентів у сироватці , за ДК 021:2015 -33696200-8 Реактиви для аналізів крові;
4.TEClot АЧТЧ-S, 10x5 мл -код згідно НК 024:2019-30540 Набір реагентів для визначення тромбінового часу, за ДК 021:2015 -33696500-0 Лабораторні реактиви;
5.TEClot Фібріноген, 10x5 мл -код згідно НК 024:2019-30541 Набір реагентів для визначання фібриногену, за ДК 021:2015 -33696500-0 Лабораторні реактиви;
6.Буферний розчин IBS, 125 мл -код згідно НК 024:2019-42693 Буферний розчин з фіксованим pH, IVD, за ДК 021:2015 -33696500-0 Лабораторні реактиви;
7.TEКонтроль Норма, 10 x 1 мл -код згідно НК 024:2019-41699 Коефіцієнт коагуляції II (протромбін) IVD, контроль, за ДК 021:2015 -33696500-0 Лабораторні реактиви;
8.TEКалібратор Норма, 5 x 1 мл -код згідно НК 024:2019-41700Фактор коагуляції II (протромбіну) IVD, калібратор, за ДК 021:2015 -33696500-0 Лабораторні реактиви;
9.Антитіла до вірусу гепатиту С (ІХЛА) MAGLUMI 100 тестів -код згідно НК 024:2019-48366 Вірус гепатиту C загальні антитіла IVD, набір, імуноблот, за ДК 021:2015 -33696500-0 Лабораторні реактиви;
10.АНТИТІЛА до тиреопероксидизи (ІХЛА) на 100 досліджень -код згідно НК 024:2019-55203 Тиреопероксидаза антитіла (АТ-ТПО, мікросомальні антитіла) IVD, набір, імуноферментний аналіз (ІФА) , за ДК 021:2015 -33696200-7 Реактиви для аналізів крові;
11.ГАММА - ГТ ПЛЮС СР (4 * 62,5 мл) -код згідно НК 024:2019-53030 Гама-глутамілтрансфераза (ГГТ) IVD, реагент, за ДК 021:2015 -33696200-7 Реактиви для аналізів крові;
12.ГАММА- ГТ ( 2*26мл/2*8МЛ) -код згідно НК 024:2019-53027 Гама-глутамілтрансфераза (ГГТ) IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз, за ДК 021:2015 -33696500-0 Лабораторні реактиви;
13.ДІАГНОСТИЧНІ тест смужки для кількісного визначення D-Dimer (Roshe CARDIAC-cobas h 232) 10 тестів -код згідно НК 024:2019-30576 Набір реагентів для визначення D-димерів, за ДК 021:2015 -33696200-7Реактиви для аналізів крові;
14.ДІАГНОСТИЧНІ тест смужки для кількісного визначення Тропоніну (Roshe CARDIAC-cobas h 232) 10 тестів -код згідно НК 024:2019-30266 Набір реагентів для вимірювання тропоніну, за ДК 021:2015 -33696200-7Реактиви для аналізів крові;
15.Загальний простата-специфічний антиген (ІХЛА) 100 тестів -код згідно НК 024:2019-54665 Загальний простатичний специфічний антиген (ПСА) IVD, набір, імунохемілюмінесцентний аналіз , за ДК 021:2015 -33696500-0 Лабораторні реактиви;
16.К+Electrode de potassium REF 2101 -код згідно НК 024:2019-30199 Калійний електрод, за ДК 021:2015 -33696500-0Лабораторні реактиви;
17.Комбінований тест на наркотики №12 (амфетамін (AMP), марихуана (ТНС), морфін (МОР), метамфетамін (МЕТ), барбітурати (BAR), бензодіазепін (BZO), кокаїн (COC), трамадол (TRA), метадон (MTD), екстазі (МДМА), спайси (K2), кетамін (KET) -код згідно НК 024:2019-31570 Комплект метамфетаміну, за ДК 021:2015 -33696500-0 Лабораторні реактиви;
18.ЛДГ 250 мл (4*62,5мл) -код згідно НК 024:2019-38504 Комплект вимірювання активності лактатдегідрогенази, за ДК 021:2015 -33696200-7 Реактиви для аналізів крові;
19.Набiр реагентiв для визначення інтактного паратиреоїдного гормону -код згідно НК 024:2019-54277 Інтактний паратиреоїдний гормон IVD, набір, імунохемілюмінесцентний аналіз, за ДК 021:2015 -33696500-0 Лабораторні реактиви;
20.НАБІР для визначення РМП з контролем -код згідно НК 024:2019-30228 Набір реагентів для вимірювання імуноглобуліну А , за ДК 021:2015 -33696200-7 Реактиви для аналізів крові;
21.Набір реагентів для визначення антитіл до тиреоїдної пероксидази -код згідно НК 024:2019-58729 Тиреопероксидаза антитіла (АТ-ТПО, мікросомальні антитіла) ІВД, набір, імунохемілюмінесцентний аналіз , за ДК 021:2015 -33696500-0 Лабораторні реактиви;
22.Набір реагентів для визначення 25 - гідроксивітаміну D (25-ОН) -код згідно НК 024:2019-54484 25-гідрокси вітамін D3 IVD, реагент, за ДК 021:2015 -33696500-0 Лабораторні реактиви;
23.Т-4 (вільний тероксин) ІХЛА на 100 досліджень -код згідно НК 024:2019-5441 3Вільний тироксин IVD, набір, імунохемілюмінесцентний аналіз, за ДК 021:2015 -33696500-0 Лабораторні реактиви;
24.Т-3 (вільний трийодтеронін) ІХЛА на 50 досліджень -код згідно НК 024:2019-54417 Вільний трийодтиронін IVD, набір, імунохемілюмінесцентний аналіз, за ДК 021:2015 -33696500-0 Лабораторні реактиви;
25.Набір реагентів для визначення тестостерону -код згідно НК 024:2019-61077 Загальний тестостерон ІВД, набір, імунохемілюмінесцентний аналіз , за ДК 021:2015 -33696500-0 Лабораторні реактиви;
26.Набір реагентів для визначення тиреотропного гормону (ТТГ) -код згідно НК 024:2019-54386 Тиреоїдний гормон (ТТГ) IVD, набір, імунохемілюмінесцентний аналіз, за ДК 021:2015 -33696500-0 Лабораторні реактиви;
27.Поверхневий антиген вірусу гепатиту В (ІХЛА) 100 тестів -код згідно НК 024:2019-60812 Вірус гепатиту B нейтралізація поверхневого антигену ІВД, набір, імунохемілюмінесцентний аналіз , за ДК 021:2015 -33696500-0 Лабораторні реактиви;
28.Промивний розчин для очищення системи трубок -код згідно НК 024:2019-38773 Медичний пристрій-дезактиваційний агент, за ДК 021:2015 -33696500-0 Лабораторні реактиви;
29.Стартовий реагент 1+2 -код згідно НК 024:2019-61163 Окислювальний реагент для імунохемілюмінесцентного аналізу ІВД , за ДК 021:2015 -33696500-0 Лабораторні реактиви;
30.Тест-система на визначення міоглобіну/KK MB/тропоніну I CITO TEST Cardio Combo №1 -код згідно НК 024:2019-47384Численний кардіальний маркер IVD, набір, імунофлюоресцентний аналіз, за ДК 021:2015 -33696200-7 Реактиви для аналізів крові;
31.Тест-смужка Easy Touch -код згідно НК 024:2019-30221 Реагент швидкого тестування на глюкозу, за ДК 021:2015 -33696200-7 Реактиви для аналізів крові;
32.ТРИРІВНЕВИЙ набір для контролю якості EASY QC 2851 -код згідно НК 024:2019-30211 Набір реагентів для вимірювання компонентів у сироватці , за ДК 021:2015 -33696500-0 Лабораторні реактиви;
33.Холестерин ЛВЩ 3 х 22 мл/1 x 24 мл -код згідно НК 024:2019-53393 Холестерин ліпопротеїнів високої щільності IVD, реагент, за ДК 021:2015 -33696200-7 Реактиви для аналізів крові;
34.Концентрат для промивання -код згідно НК 024:2019-58236 Концентрат для промивання , за ДК 021:2015 -33696500-0 Лабораторні реактиви ;
35.Вазелінова олія (5л) -код згідно НК 024:2019-61741 Засіб для лікування вух , за ДК 021:2015 -33696500-0 Лабораторні реактиви ;
36.Парафін -код згідно НК 024:2019-30624 Серидовище для дослідження тканин, за ДК 021:2015 -33696500-0 Лабораторні реактиви ;
37.EasyStat Reagent Module Реагентний модуль EasyStat -код згідно НК 024:2019-54498 Множинні аналіти газів крові IVD, набір, йон-селективні електроди, за ДК 021:2015 -33696500-0 Лабораторні реактиви ;
38.Набір реагентів для визначення прогестерону 50 тестів -код згідно НК 024:2019-54322 Прогестерон IVD, набір, імунохемілюмінесцентний аналіз, за ДК 021:2015 -33696500-0 Лабораторні реактиви ;
39.Нейтральний буферний розчин формаліну 10% 10л -код згідно НК 024:2019-57757 10% нейтральний буферний розчин формаліну ІВД , за ДК 021:2015 -33696500-0 Лабораторні реактиви ;
40.Холестерин СР 4х250 мл -код згідно НК 024:2019-53359 Загальний холестерин IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз, за ДК 021:2015 -33696200-7 Реактиви для аналізів крові;
41.Холестерин ЛВЩ 4 x 28 мл ВТЛ -код згідно НК 024:2019-53393 Холестерин ліпопротеїнів високої щільності IVD, реагент, за ДК 021:2015 -33696200-7 Реактиви для аналізів крові;
42.ЛВЩ ЛНЩ Калібратор 4 x 1 мл -код згідно НК 024:2019-30217 Клінічна хімія, однокомпонентний калібратор, за ДК 021:2015 -33696200-7 Реактиви для аналізів крові;
43.Тригліцериди моно СР Новий 6х50 мл -код згідно НК 024:2019-53460 Тригліцериди IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз, за ДК 021:2015 -33696500-0 Лабораторні реактиви;
44.Контрольна сироватка Елiтрол I Норма; 10*5мл -код згідно НК 024:2019-47869 Множинні аналіти клінічної хімії IVD, контрольний матеріал , за ДК 021:2015 -33696500-0 Лабораторні реактиви;
45.Мультикалібратор Елiкал2 4*3мл -код згідно НК 024:2019-47868 Множинні аналіти клінічної хімії IVD, калібратор , за ДК 021:2015 -33696500-0 Лабораторні реактиви;
46.НАБІР реагентів ТРОМБОПЛАСТИН-CIдля визначення ПРОТРОМБІНОВОГО ЧАСУ, повний набір (6*2 мл) -код згідно НК 024:2019-30591 Набір реагентів для вимірювання протромбінового часу (ПЧ) IVD, за ДК 021:2015 -33696200-7 Реактиви для аналізів крові;
47.НАБІР реагентів ФІБРІНОГЕН для визначення Фібриногену повний набір (5*2 мл) -код згідно НК 024:2019-55997 Фібриноген (фактор I) IVD, набір, аналіз утворення згустку , за ДК 021:2015 -33696200-7 Реактиви для аналізів крові;
48.Контрольна плазма нормальна (6*1мл) -код згідно НК 024:2019-30211 Набір реагентів для вимірювання компонентів у сироватці , за ДК 021:2015 -33696500-0 Лабораторні реактиви;
49.Контрольна плазма патологія (6*1мл) -код згідно НК 024:2019-30212 Набір реагентів для вимірювання вмісту компонентів у сироватці , за ДК 021:2015 -33696500-0 Лабораторні реактиви;
50.Креатинін ПАП СР 2х133 мл -код згідно НК 024:2019-53754 Загальний імуноглобулін/гамма-глобулін IVD, калібратор, за ДК 021:2015 -33696200-7 Реактиви для аналізів крові;
51.Тест для виявлення гострої респіраторної хвороби Covid-19 Ag Test -код згідно НК 024:2019-50280 Коронавірус (SARS-CoV), антигени IVD, набір, імунохроматографічний, експрес-аналіз, за ДК 021:2015 -33696500-0 Лабораторні реактиви)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-22-005281-a) відповідно до частини п'ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості здійснювалося відповідно до вимог «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 методом порівняння ринкових цін на товари з відповідними параметрами на підставі отриманих комерційних пропозицій (Додаток 2), а також при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі було проведено пошук та аналіз загальнодоступної інформації про ціни на ідентичні товари з відповідними параметрами, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, на сайтах виробників та постачальників товарів даної категорії, моніторинг та аналіз ринкових цін, що відображені в електронній системі закупівель Prozorro.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено на підставі виробничих потреб установи, для забезпечення безперебійного лікувального процесу, з метою забезпечення можливості виконання лабораторних досліджень у відповідності до міжнародних стандартів (Додаток 1).
2. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), розміщено на сторінці власного вебсайту за посиланням: https://clinic.gov.ua/?page_id=791#UA-2023-03-22-005281-a
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-06-29 10:04:12
Запит про надання роз’яснень змісту висновку та зобов’язань Замовника
28 червня 2023 року Східним офісом Державної аудиторської служби України оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-22-005281-a, складений головним державним аудитором Ходирєвою Л.М. яким зазначено порушення Державною науковою установою "Науково-практичний центр профілактичної та клінічної медицини" Державного управління справами (далі - ДНУ "НПЦ ПКМ" ДУС) вимог частини 6 статті 33, частини 4 статті 41 Закону "Про публічні закупівлі", а також п.46 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» .
Згідно частини 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз'ясненням змісту висновку та його зобов'язань, визначених у висновку.
Враховуючи надані Законом України "Про публічні закупівлі" права Замовник - Державна наукова установа "Науково-практичний центр профілактичної та клінічної медицини" Державного управління справами (далі -ДНУ "НПЦ ПКМ" ДУС) звертається до Східного офісу Державної аудиторської служби України за роз'ясненнями змісту констатуючої частини висновку в частині зобов’язань Замовника з таких питань:
1. Відповідно до вимог ч. 6 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі»
"Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладання договору про закупівлю призупиняється.".
Які саме порушення вимог ч.6 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено та у яких у діях ДНУ "НПЦ ПКМ" ДУС?
2. Відповідно до вимог частини 4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
"Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції / пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов'язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції / пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі".
Які саме порушення вимог ч.4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено у діях ДНУ "НПЦ ПКМ" ДУС ?
3. Відповідно до п. 46 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» встановлено
"Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п'ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
У разі відхилення тендерної пропозиції з підстави, визначеної підпунктом 3 пункту 41 цих особливостей, замовник визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників процедури закупівлі, тендерна пропозиція (строк дії якої ще не минув) якого відповідає критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і може бути визнана найбільш економічно вигідною відповідно до вимог Закону та цих особливостей, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених статтею 33 Закону та цим пунктом.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими особливостями.
Які саме порушення вимог п.46 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» встановлено у діях ДНУ "НПЦ ПКМ" ДУС?
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2023-07-07 11:15:28
Відповідь на звернення за роз’ясненням змісту висновку
Пунктом 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами (далі - Закон № 922) установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
У свою чергу, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) та зобов’язано замовників проводити публічні закупівлі відповідно до Закону № 922 з урахуванням цих Особливостей.
Згідно пункту 23 Особливостей моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону № 922, яка визначає порядок проведення моніторингу процедур публічних закупівель.
Частиною восьмою статті 8 Закону № 922 передбачено, що замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
29.06.2023 ДЕРЖАВНА НАУКОВА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ ЦЕНТР ПРОФІЛАКТИЧНОЇ ТА КЛІНІЧНОЇ МЕДИЦИНИ" ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ ЄДРПОУ 05415786 (далі - Замовник), скориставшись правом, наданим частиною восьмою статті 8 Закону № 922, звернувся до Східного офісу Держаудитслужби (далі - Східний офіс) за роз’ясненням констатуючої частини Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі ID: UA-2023-03-22-005281-a від 27.06.2023, оприлюдненого в електронній системі закупівель 28.06.2023.
Східний офіс розглянув звернення за роз’ясненням змісту констатуючої частини висновку про результати проведення моніторингу закупівлі від 28.06.2023 за номером ID:UA-2023-03-22-005281-a та повідомляє про наступне.
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям за зазначеною процедурою установлено, що у пункті 4 розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника зазначено, що інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України.
Однак, за нормою частини шостої статті 33 Закону № 922 та пункту 46 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Згідно з частиною 4 статті 41 Закону № 922 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості зміни умов договору суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону № 922, пункту 46 Особливостей та частини четвертої статті 41 Закону № 922.
За результатами проведеного моніторингу зроблено висновок щодо установлених порушень при складанні Замовником тендерної документації в частині передбаченої ним можливості зміни умов договору, що суперечить вимогам Закону № 922 та Особливостям: згідно з вимогами частини четвертої статті 41 Закону № 922 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Щодо порушення Замовником при складанні тендерної документації норм частини шостої статті 33 Закону № 922, частини четвертої статті 41 Закону № 922 роз’яснюємо наступне.
За нормою частини шостої статті 33 Закону № 922 Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Згідно з частиною четвертою статті 41 Закону № 922 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 встановлено, що Замовником у пункті 4 розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника зазначено, що інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України .
Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості доповнення або корегування умов договору на стадії укладання порушує вимоги частини шостої статті 33 Закону № 922 та частини четвертої статті 41 Закону №922.
Стосовно встановлення Замовником у тендерній документації можливості коригування умов договору, які не є істотними, роз’яснюємо наступне.
Відповідно до п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону № 922 тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону № 922 тендерна документація, зокрема, повинна містити проект договору про закупівлю з обов`язковим зазначенням порядку змін його умов.
Отже, тендерна пропозиція учасника має бути подана відповідно до вимог тендерної документації замовника, оскільки проект договору є обов`язковою частиною тендерної документації замовника, то однією із складових змісту тендерної пропозиції учасника є проект договору про закупівлю.
Відповідно до п. 25 ч. 1 ст. 1 Закону № 922 публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 41 Закону № 922 договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до вимог частини третьої статті 6 Цивільного кодексу України, сторони в договорі не можуть відступити від положень актів цивільного законодавства, якщо в цих актах прямо вказано про це, а також у разі, якщо обов`язковість для сторін положень актів цивільного законодавства випливає з їх змісту або із суті відносин між сторонами.
Статтею 180 Господарського кодексу України, зокрема, передбачено, що зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов`язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов`язкові умови договору відповідно до законодавства.
Господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.
При цьому повідомляємо, що проєкт договору єдиний учасник ФОП "ВЕРЕСКУН ОЛЬГА ІВАНІВНА" погодив, надавши його у складі тендерної пропозиції листом від 27.03.2023 № 59, файл «Кваліфікаційна частина.pdf».
При укладенні господарського договору сторони зобов`язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Відповідно до статті 638 Цивільного кодексу України істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. А також, договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною.
Тобто, істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Тому, з аналізу частини першої статті 180 Господарського кодексу України можна встановити, що зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов`язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов`язкові умови договору відповідно до законодавства.
Та з аналізу частини першої статті 638 Цивільного кодексу України встановлено, що істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Вбачається, що Замовник під час публікації тендерної документації публікує проект договору, усі умови якого за ч.1 ст. 638 Цивільного кодексу України та ч.2 ст. 180 Господарського кодексу України є істотними, так як заявлені (стороною) Замовником у публічній оферті.
Отже, враховуючи особливості укладання договорів за результатами проведеної процедури закупівлі, на момент подачі тендерної пропозиції учасник має акцептувати проект договору, чим підтвердити свою згоду з усіма умовами визначеними в проекті договору.
Таким чином, встановлення Замовником у тендерній документації можливості доповнення та коригування умов договору під час його укладання не відповідають загальним принципам здійснення публічних закупівель, та суперечать вимогам частини шостої статті 33 Закону № 922 та частини четвертої статті 41 Закону № 922.
Під час проведення процедури закупівлі договір має бути вже на етапі формування тендерної документації. Адже, згідно ст. 22 Закону № 922 тендерна документація має містити проект договору про закупівлю. З вказаного висновується, що всі умови договору мають бути сформовані на етапі підготовки до тендеру.
Враховуючи особливості укладання договорів за результатом проведеного тендерну, у ст. 41 Закону № 922 передбачено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону.
З огляду на викладене, Східний офіс Держаудитслужби при проведенні моніторингу процедури закупівлі та складання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі діяв на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Надання інформації про усунення порушення замовником
І Ш Е Н Н Я І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И 25 квітня 2024 року м.Київ справа №320/23657/23 Суддя Київського окружного адміністративного суду Терлецька О.О., розглянувши порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Державної наукової установи "Науково-практичний центр профілактичної та клінічної медицини" Державного управління справами до Східного офісу Держаудитслужби про визнання протиправним та скасування висновку, в с т а н о в и в: До Київського окружного адміністративного суду звернулась Державна наукова установа «Науково-практичний центр профілактичної та клінічної медицини» Державного управління справами (далі – позивач) з позовною заявою до Східного офісу Держаудитслужби (далі – відповідач), - про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі. Ухвалою від 24.07.2023 Київського окружного адміністративного суду було відкрито спрощене провадження в адміністративній справі без проведення судового засідання. 11.08.2023 позивачем по справі було подано клопотання про розгляд справи у судовому засіданні з викликом сторін. Однак, зважаючи на відсутність обґрунтування такого клопотання та враховуючи, щохарактер спірних правовідносин та предмет доведення, який обмежується оцінкою судом оскаржуваного висновку, не вимагають проведення судового засідання з повідомленням сторін, - суд на підставі ч.6 ст.262 Кодексу адміністративного судочинства України відмовляє у задоволенні такого клопотання позивача. Зміст позову складає позовна вимога: визнати протиправним та скасувати висновок Східного офісу Держаудитслужби (відповідача) про результати моніторингу процедури закупівлі UА-2023-03-22-005281-а від 28.06.2023 за предметом закупівлі: Лікарські засоби різні (далі - оскаржуваний висновок). В обґрунтування своїх позовних вимог позивач в позовній заяві зазначає, що висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UА-2023-03-22-005281-а від 28.06.2023 р. (далі – оскаржуваний висновок) є незаконним, таким, що ґрунтується виключно на суб’єктивних та таких, що не відповідають дійсності, висновках посадової особи контролюючого органу, а зміст зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) у сфері публічних закупівель, яке міститься у оскаржуваному висновку є неконкретизованим і не відповідає вимогам чинного законодавства України, через що наявні правові підстави для визнання судом цього висновку протиправним та його скасування. Відповідач проти позову заперечив, подав відзив на позовну заяву в якому просив відмовити у задоволенні позовних вимог в повному обсязі. В обґрунтування своїх заперечень проти позову відповідач зазначив, що встановлення у тендерній документації умови щодо можливості зміни умов договору суперечить вимогам частини 6 статті 33 Закону України №922-VIII «Про публічні закупівлі». Дослідивши матеріали судової справи, суд встановив наступні обставини. 28 червня 2023 року відповідачем оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури UА-2023-03-22-005281-а, складений головним державним аудитором Ходирєвою Л.М. В спеціальному розділі 2 цього висновку для визначення та обґрунтування висновку про наявність або відсутність порушень законодавства відповідачем було вказано про порушення позивачем вимог ч.6 статті 33, частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), а також п.46 постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». В той же час, в цьому ж розділі 2 оскаржуваного висновку міститься вказівка, що «за результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення і оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій відповідних умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення відповідно до вимог Закону №922 та Особливостей, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4-1 Постанови №710 – порушень не встановлено». Зважаючи на те, що при описі діяльності щодо тендерної закупівлі позивача на кожній стадії такої закупівлі відповідачем не було вказано порушень саме в діях чи рішеннях які передбачені для замовника тендерної закупівлі, - суперечливою є вказівка відповідачем у оскаржуваному висновку на порушення норм законодавства без пояснення зв’язку саме з діяльністю відповідача в межах законодавчо обумовлених дій по закупівлі UА-2023-03-22-005281-а. При цьому і оскаржуваному висновку, і у відзиві на позовну заяву відсутнє обґрунтування відповідача щодо належних повноважень досліджувати діяльність позивача поза межами законодавчо обумовлених дій позивача як замовника по закупівлі UА-2023-03-22-005281-а. Відсутність розкриття відповідачем змісту нормативно передбаченого правопорушення що виразилось у певних діях чи рішеннях як позивача, так і можливих третіх осіб нівелює можливість як для позивача, так і для суду встановити підстави для застосування відповідачем норм ч.6 статті 33, частини 4 статті 41 Закону України №922, п.46 постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова про особливості публічних закупівель) та нівелює логічно-правовий зв’язок з відповідними наступними висновками відповідача щодо шляхів усунення порушень. Так в п.3 оскаржуваного висновку, відповідач сам зазначив, що «з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлення порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. У відзиві на позовну заяву відповідач, надаючи пояснення щодо правомірності застосування в оскаржуваному висновку норм ч.6 статті 33, частини 4 статті 41 Закону України №922, п.46 Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», вказав наступне. За результатами здійснення перевірки відповідності тендерної документації вимогам Закону України №922 та Постанові про особливості публічних закупівель відповідачем встановлено, що у п.4 Р.VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації позивача як замовника зазначено, що інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватись відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України. За нормою ч.6 ст.33 Закону України №922 та п.46 Постанови про особливості публічних закупівель, замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Відповідно до ч.4 ст.41 Закону України №922 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції переможця закупівлі. У зв’язку з зазначеним, відповідач вважає, що має місце встановлення позивачем у тендерній документації умови щодо можливості зміни умов договору, що і суперечить вимогам ч.6 ст.33 Закону України №922, п.46 Постанови про особливості публічних закупівель та ч.4 ст.41 Закону України №922. Відповідач у відзиві визнає, що при винесенні оскаржуваного висновку мало місце не правозастосування прямої норми законодавства щодо притягнення до відповідальності за визначене законодавством і встановлене правопорушення, а тлумачення відповідачем спеціальних норм законодавства про закупівлі у співвідношенні з нормами Цивільного Кодексу України, якими визначено умови укладення договорів. При цьому відповідач не наводить доводів навіть про загрозу порушень законодавства позивачем у вигляді укладення недійсних договорів чи ін. у зв’язку з формулюванням у тендерній документації. Аналізуючи релевантні до спірних правовідносин норми українського законодавства, суд виходить з наступного. Ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено: «...6. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів». Відповідно до п.46 Постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»:«Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону». Відповідно до ч.4 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», - « Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі». Відповідач вважає, що вжиття в нормі ч.4 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» терміну «умови», а не «істотні умови», має на увазі всі без виключення умови (положення) договору. Однак суд зауважує, що спеціальний закон в сфері публічних закупівель, яким є Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення «умови договору». В той же час відповідно до ч.1 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно, - в частині не врегульованій спеціальним законом, в тому числі і щодо визначення поняття «умов договору» норма статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» відсилає саме до Цивільного та Господарського кодексів. Відповідно до ст.628 Цивільного кодексу України, - зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Відповідно до ст.638, яка передбачає момент укладення договору, - договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. За правилами частини третьої статті 180 Господарського кодексу України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. При цьому, частиною п'ятої статті 41 Закону № 922-VIII визначено випадки, за наявності яких можлива зміна істотних умов договору про закупівлю. Таким чином законним в розумінні Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України є укладання договору, коли сторони досягли згоди і обумовили в договорі саме істотні умови. Відмінне і відірване від норм Цивільного кодексу України тлумачення норми ч.4 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» є не обґрунтованим з огляду на зазначену вище обов’язкову бланкетну норму ч.1 цієї ж ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі». Як наслідок, суд погоджується з доводами позивача, аналіз положень частин четвертої, п'ятої статті 41 Закону № 922-VІІІдає підстави для висновку, що встановлені частиною четвертою статті 41 Закону № 922-VIII заборони щодо зміни умов договору стосуються заборони на зміну істотних умов договорупорівняно зі змістом тендерної документації, і така заборона не стосується формального викладення певних положень договору в редакції, відмінній від проекту договору, якщо при цьому не змінюються істотні умови договору, і норми цієї статті не містять заборони на уточнення редакції певних положень проекту договору, які не є істотними умовами договору у розмінні статті 638 Цивільного кодексу України. При цьому відповідач ні в оскаржуваному висновку, ні у відзиві на позов не врахував, що п. 4 розділу 6 тендерної документації передбачено, що істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування якість) ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України. Законом № 922-VIII, окремі положення якого наведено вище, вимагається щоб умови договору про закупівлю не відрізнялися від змісту тендерної пропозиції (частина четверта статті 41), і його істотні умови незмінювалися після підписання (за винятками, передбаченими у тій же частині п'ятій статті 41) і, отже, умови договору про закупівлю не повинні саме сутнісно, змістовно виходити за рамки тендерної пропозиції (за винятком тих випадків, які передбачає Закон № 922-VIII). Таким чином, укладання додаткових угод до договору якими змінювалась специфікація договору не є порушенням істотних умов договору, що узгоджується з висновками, викладеними у постановах Верховного Суду від 20 квітня 2023 року у справі №160/13903/21 та від 5 травня 2022 року у справі № 160/6513/21. Як було зазначено вище, до юридичної відповідальності за правопорушення особа може бути притягнута лише у випадку встановлення змісту такого правопорушення як доконаного факту. Натомість відповідач не встановив ні в оскаржуваному висновку, ні у відзиві на позов зміст правопорушення, який би був передбачений в диспозиції писаної норми законодавства як підстава для притягнення до юридичної відповідальності. Відповідно до ст.19 Конституції України, відповідач як суб’єкт владних повноважень у спірних правовідносинах може діяти винятково в межах чітко визначених норм законодавства, діяльність поза межами писаних норм законодавства, зокрема і діяльність, яка базується на суб’єктивних судженнях відповідача щодо тлумачення норм права – є порушенням основного критерію правомірності рішень та діяльності суб’єкта владних повноважень п.1 ч.2 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства, що є само по собі є достатнім для визнання оскаржуваного висновку протиправним. Додатковим критерієм для визнання оскаржуваного висновку відповідача протиправним позивач зазначає бездіяльність відповідача щодо надання відповіді на запит позивача про роз’яснення оскаржуваного висновку. Так позивач вказав в позовній заяві, що зметою конкретизації порушень вказаних у висновкувід 28.06.2023 про результати моніторингу процедури закупівлі ІІА-2023-03-22-005281-а 29.06.2023р. Позивач звернувся до Відповідача із запитом про надання роз’яснень змісту висновку та зобов’язань замовника (ДНУ «НПЦ ПКМ» ДУС). Вказаний запит був опублікований на сторінці закупівлі системи Прозорро(https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-22-005281-a). Позивач вказав, що станом на дату підготовки позовної заяви відповіді на цей запит від відповідача отримано не було. Відповідач проти цього аргументу заперечує та вказує, що ним 07.07.2023 об 11:15 було опубліковано відповідь на звернення замовника щодо висновку. Однак відповідач, всупереч свого процесуального обов’язку, визначеного ч.2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України, не вказав ні електронної адреси, де було опубліковано відповідь на звернення, ні надав жодного іншого доказу такого опублікування. Відповідно, - не надання доказів опублікування відповіді на звернення нівелює перед судом достовірність твердження відповідача про своєчасне надання відповіді на звернення позивача. Відповідачем також не були належним чином спростовані доводи позивача про порушення відповідачем порядку оформлення оскаржуваного висновку та про невідповідність змісту висновку вимогам чинного законодавства. За змістом підпункту 19 ч. 1 ст. 4 КАС України індивідуальний акт - акт (рішення) суб'єкта владних повноважень, виданий (прийняте) на виконання владних управлінських функцій або в порядку надання адміністративних послуг, який стосується прав або інтересів визначеної в акті особи або осіб, та дія якого вичерпується його виконанням або має визначений строк. Суд погоджується з доводами позивача, що оскільки оскаржуваний висновок про результати моніторингу процедури закупівлі встановлює для позивача певні обов'язки, - такий висновок є актом індивідуальної дії, що приймається відповідачем в межах наданих йому повноважень та на виконання покладених на нього завдань. Наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі та порядку його заповнення» №552 від 08.09.2020 р. затверджено форму висновку про результати моніторингу процедури закупівлі та порядок заповнення форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі.Пунктами 2, 3 Розділу III Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі «Порядок заповнення констатуючої частини форми висновку» передбачено, що у пункті 2 заповнюється висновок про наявність чи відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель за кожним із питань, що аналізувалися.У разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов'язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов'язання щодо їх усунення. Зі змісту оскаржуваного висновку слідує, що відповідач зобов’язав позивача: «притягнути до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’ятиробочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.». Всупереч зазначеним вище правовим нормам, оскаржуваний висновок не містить конкретних порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель за кожним із питань, що аналізувалися та не містить конкретних заходів до виконання, тобто є неконкретизованим як з приводу змісту правопорушення, так і з приводу суб’єктів відповідальності. Відсутність чітких, конкретних і зрозумілих, приписів на адресу підконтрольного суб'єкта, є порушенням вимог законодавства в частині змісту оскаржуваного висновку як акту індивідуальної дії. Відповідна правова позиція викладена в постановах Верховного Суду від 10.12.2019р. у справі № 160/9513/18, від 05.03.2020 р. у справі № 640/467/19,від 23.04.2020 р. у справі № 160/5735/19, від 11.06.2020 р. у справі № 160/6502/19. При цьому суд також враховує практику Верховного Суду, у постановах від 11 червня 2020 року в справі №160/6502/19, від 12 серпня 2020 року у справі №160/11304/19, від 21 січня 2021 року у справі № 400/4458/19, від 28 січня 2021 року у справі № 160/12925/19, де вирішувалися подібні правовідносини, і суд касаційної інстанції висловлював правову позицію, що спонукання позивача самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення позивачем чинного законодавства. Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб'єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень. Верховний Суд у своїй практиці неодноразово констатував, що зазначення Держаудитслужбою у висновку про необхідність «усунути порушення законодавства в сфері публічних закупівель» без конкретизації яких саме заходів має вжити замовник та без визначення способу усунення виявлених під час моніторингу порушень свідчить про його нечіткість та невизначеність, що є порушенням вимог закону в частині змісту висновку, як акта індивідуальної дії. Вказаних висновків також дійшов Верховний Суд у постанові від 02 грудня 2021 року у справі № 320/4611/19. Проаналізувавши вищезазначені обставини системно у зв’язку із застосуванням релевантних спірним правовідносинам правових норм, суд приходить до висновку про протиправність оскаржуваного висновку відповідача та про задоволення позовних вимог в повному обсязі. Відповідно до ч. 1 ст. 132 КАС України до судових витрат належить судовий збір. Позивачем було сплачено судовий збір у розмірі 2684,00 грн, що підтверджується відповідною квитанцією. Статтею 139 КАС України передбачено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб’єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб’єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. Керуючись статтями 9, 14, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 90, 143, 242- 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд в и р і ш и в: 1. Визнати протиправним та скасувати Висновок Східного офісу Держаудитслужби (код ЄДРПОУ 40477689) про результати моніторингу процедури закупівлі иА-2023-03-22-005281-а від 28.06.2023 за предметом закупівлі: Лікарські засоби різні. 2. Стягнути на користь Державної наукової установи "Науково-практичний центр профілактичної та клінічної медицини" Державного управління справами (ЄДРПОУ 05415786) за рахунок бюджетних асигнувань Східного офісу Держаудитслужби (код ЄДРПОУ 40477689) судовий збір у розмірі 2 684 (дві шістсот вісімдесят чотири) гривень. Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.
2024-04-26 11:49:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Згідно з частиною 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. 07.07.2023 року Державна наукова установа «Науково-практичний центр профілактичної та клінічної медицини» Державного управління справами направила до Київського окружного адміністративного суду позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку Східного офісу Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-22-005281-a. |
Дата публікації: | 10 липня 2023 |
Номер відкриття провадження: | П/320/23658/23 |
Дата відкриття провадження: | 24 липня 2023 |
Документи:
25 липня 2023 12:47
|
Електронний підпис |
10 липня 2023 11:34
|
Платіжне інструкція №636.pdf |
10 липня 2023 11:34
|
Позовна заява про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівіл.pdf |
25 липня 2023 12:47
|
Електронний підпис |
10 липня 2023 11:34
|
Електронний підпис |
10 липня 2023 11:34
|
Платіжне інструкція №636.pdf |
10 липня 2023 11:34
|
Позовна заява про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівіл.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 березня 2023 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ВЕРЕСКУН ОЛЬГА ІВАНІВНА" |
4 137 230,00
UAH з ПДВ
|
4 137 230,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ВЕРЕСКУН ОЛЬГА ІВАНІВНА" #3042715087 |
Переможець |
4 137 230,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2023 12:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2024 12:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2024 11:06
|
Додаткова угода №4 від 08.02.2024 до договору 99-к.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2024 11:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 12:50
|
Додаткова угода №3 від 22.12.2023 до договору 99-к.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 12:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 квітня 2023 14:13
|
Додаткова угода №2 від 24.04.2023 до договору№99-к.pdf | зміни до договору |
24 квітня 2023 14:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 квітня 2023 12:57
|
Додаткова угода №1 від 10.04.2023 до договору№99-к.pdf | зміни до договору |
10 квітня 2023 12:57
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2023 12:01
|
Договір№99-к від 10.04.2023.pdf | укладений |
10 квітня 2023 12:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ст.ст. 651,653, 654 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, п.п.12.2, 14.1 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору, шляхом укладання додаткової угоди №1. |
Номер договору про закупівлю: | 99/к |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ст.ст. 651,653, 654 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, п.п.12.2, 14.1 Договору, існує необхідність внести зміни до Договору, шляхом укладання додаткової угоди №2.(зміна реквізитів) |
Номер договору про закупівлю: | 99/к |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Для забезпечення безперебійної роботи відділень, керуючись п.п.8. п. 19 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, п.11.1.8, п.12.2, п. 14.1 Договору про закупівлю № 99/к від 10.04.2023р. (далі - Договір), існує необхідність внести зміни до Договору та продовжити строк його дії для проведення процедури закупівлі на початку 2024 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, шляхом укладання додаткової угоди №3. |
Номер договору про закупівлю: | 99/к |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Для забезпечення безперебійної роботи відділень, керуючись п.п.8. п. 19 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, п.п. 3.3, 11.1.8, 12.2.,14.1. Договору про закупівлю №99/к від 10.04.2023р (далі – Договір), існує необхідність внести зміни до Договору, а саме: збільшити суму Договору в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у Договорі, за рахунок коштів спеціального фонду на 826 949,00 грн., шляхом укладення додаткової угоди №4. |
Номер договору про закупівлю: | 99/к |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |