Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний)
Очікувана вартість
3 697,82 UAH
UA-2023-03-21-011040-a 1cfb46b482c64b09a88c77eab41b3cd7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Топольницька Марина Миколаївна

+380384722337 topmar1909@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Новоушицький центр первинної медико-санітарної допомоги" Новоушицької селищної ради
Код ЄДРПОУ: 38072476
Місцезнаходження: 32600, Україна , Хмельницька обл., смт Нова Ушиця, вул. Захисників України, 36
Контактна особа: Топольницька Марина Миколаївна
+380384722337
topmar1909@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Ціна за одиницю: 184.89UAH без ПДВ
папір офісний А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32600, Україна, Хмельницька область, смт Нова Ушиця, вул.Захисників України,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 березня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

21 березня 2023 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шуфляк Людмила Олексіївна
#3330304840
Переможець 3 697,82
UAH
21 березня 2023 16:14

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
папір офісний А4 20 штуки 184,89
UAH