Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електромонтажні роботи ( «Влаштування вузлів обліку електроенергії та впровадження автоматизованої системи збору даних (АСЗД) в Комунальному некомерційному підприємстві «Обласний перинатальний центр» Житомирської обласної ради за адресою м. Житомир, вул. Р. Шухевича 2-А» відповідно до коду ДК 021:2015:45310000-3 Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
78 000,14 UAH
UA-2023-03-21-008019-a 053c724c591b4053bbae228940668db9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Андрусенко

+380412416727 andrysenkoo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26479164
Місцезнаходження: 10004, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А
Контактна особа: Ольга Андрусенко
+380412416727
andrysenkoo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
( «Влаштування вузлів обліку електроенергії та впровадження автоматизованої системи збору даних (АСЗД) в Комунальному некомерційному підприємстві «Обласний перинатальний центр» Житомирської обласної ради за адресою м. Житомир, вул. Р. Шухевича 2-А» відповідно до коду ДК 021:2015:45310000-3 Електромонтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Тендерна документація

21 березня 2023 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАНДАРТЕНЕРГО"
#36322087
Переможець 78 000,14
UAH з ПДВ
21 березня 2023 14:26

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2023 16:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 березня 2023 — 11 грудня 2023
Сума оплати за договором: 78 000,14
UAH (в тому числі ПДВ 13 000,02 UAH)