Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства та будівництва виконавчого комітету Покровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34611037 |
Місцезнаходження: | 53300, Україна , Дніпропетровська обл., Нікопольський район, м. Покров, вул. Центральна, 48 |
Контактна особа: |
Брітенков Ігор Володимирович +380566760301 sneider88@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2023 15:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2023 16:00 |
Початок аукціону: | 28 березня 2023 16:00 |
Очікувана вартість: | 300 435,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 502,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2023 15:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2023 15:27 |
Тендерна документація |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-22-000085 ● f06ef9218ae047688dab28f1ab047607
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2023 17:01 |
22.06.2023 № 145
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.06.2023 № 145
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
13 UA-2023-03-20-009074-a 20.03.2023 Управління житлово-комунального господарства та будівництва виконавчого комітету Покровської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-29 14:31:54
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Поточний ремонт внутрішньоквартальної автомобільної дороги за адресою: вул.Соборна, буд.15,15а; вул.Центральна, буд.59,67 в м. Покров Дніпропетровської області, 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-20-009074-a), яку проведено Управління житлово-комунального господарства та будівництва виконавчого комітету Покровської міської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 17 Додатку 2 до тендерної документації технічної специфікації (технічне завдання), щодо робіт та витрат, Замовником вказано, що на кожен 1 см зміни товщини шару додавати або виключати відповідно до норми 18-47-1 до 10 см. Тоді як, в локальному кошторисі на будівельні роботи №02-01-01 учасник у пункті 20 зазначає що на цей вид робіт будуть застосовані норми 18-24-1 до 10 см. Якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей чому не була відхилена Замовником?
3. Підпунктом 2 пунктом 4 розділу 6 тендерної документації Замовником вказано таку підставу для внесення змін до істотних умов договору, як погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Однак, нормами підпункту 2 пункту 19 Особливостей погодження зміни ціни за одиницю товару за відповідних умов передбачено лише для такого предмету закупівлі як товар. Чому замовником до умов укладання договору про закупівлю послуг була включена вищезазначена підстава?
4. В підпункті 2 пункті 3 Додатку № 1 до тендерної документації Замовник вимагає надання копії виконання аналогічного договору, який вказано у довідці, для підтвердження кваліфікаційних критеріїв.
Аналізом тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДНІПРОБУДГРУП-21" встановлено наявність сканованої копії договору від 12.07.2021 № 241/21, укладеного між УПРАВЛІННЯМ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (Замовник) та ТОВ "ДНІПРОБУДГРУП-21" (Підрядник), предмет закупівлі - Поточний ремонт асфальтобетонного покриття доріг у м. Нікополь, Дніпропетровської області.
Учасником ТОВ "ДНІПРОБУДГРУП-21" для підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі надано скановану копію договору від 12.07.2021 № 241/21 у кількості 2 сторінки. Чому, для підтвердження кваліфікаційного критерію учасником ТОВ "ДНІПРОБУДГРУП-21" інформація надана не в повному обсязі?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-04 15:57:52
Про надання відповіді на запит по моніторингу в закупівлі № UA-2023-03-20-009074-a
На запит про надання пояснень у процедурі закупівель UA-2023-03-20-009074-a повідомляємо наступне.
Питання №1: Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?.
Відповідь на питання №1:
Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі акту комісійного обстеження та оцінки фактичного стану внутрішньоквартальних автомобільних доріг від 09.03.2023, дефектного акту від 10.03.2023 з використанням методу порівняння ринкових цін згідно Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275.
Необхідне обґрунтування, що рекомендоване постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» № 710 від 11.10.2016 (із змінами) щодо даної процедури закупівлі (в тому числі) розміщено на веб-сайті за наступним посиланням: https://pkrv.dp.gov.ua/obgruntuvannya-zakupivel-724.
Питання №2: Відповідно до пункту 17 Додатку 2 до тендерної документації технічної специфікації (технічне завдання), щодо робіт та витрат, Замовником вказано, що на кожен 1 см зміни товщини шару додавати або виключати відповідно до норми 18-47-1 до 10 см. Тоді як, в локальному кошторисі на будівельні роботи №02-01-01 учасник у пункті 20 зазначає що на цей вид робіт будуть застосовані норми 18-24-1 до 10 см. Якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей чому не була відхилена Замовником?
Відповідь на питання №2:
Пунктом 14 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації вказано, що учасник повинен надати довідку в довільній формі про згоду з усіма вимогами технічного завдання, що є невід'ємною частиною тендерної документації та відповідно до якого відбуватиметься виконання договору про закупівлю. На виконання цієї вимоги Замовника Учасником надано лист Вих.№3/5 від 23.03.2023 (файл «48 (6 вул)Гарант лист щодо зобовязань вул.Соборна 15 Центральна _0002.pdf»), яким Учасник підтвердив згоду з усіма вимогами технічного завдання. Проте в локальному кошторисі учасника ТОВ "ДНІПРОБУДГРУП-21" (файл «29.дог.ціна і лок.кошторис вул.Соборна15,15а,ценральна59,67_0001.pdf») в пункті 20 зазначено «на кожен 1 см зміни товщини шару додавати або виключати до норм 18-24-1, 18-24-2». На жаль, через неуважність Замовник не побачив дану невідповідність.
Питання №3: Підпунктом 2 пунктом 4 розділу 6 тендерної документації Замовником вказано таку підставу для внесення змін до істотних умов договору, як погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Однак, нормами підпункту 2 пункту 19 Особливостей погодження зміни ціни за одиницю товару за відповідних умов передбачено лише для такого предмету закупівлі як товар. Чому замовником до умов укладання договору про закупівлю послуг була включена вищезазначена підстава?
Відповідь на питання №3:
В пункті 4 розділу VІ тендерної документації Замовник зазначив повний перелік випадків внесення змін до істотних умов договору про закупівлю, що передбачені пунктом 19 Особливостей. Пунктом 3 розділу VІ тендерної документації Замовника визначено, що проект Договору про закупівлю викладено в Додатку 3 до тендерної документації. Договір про закупівлю укладається відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця у письмовій формі у вигляді єдиного документа у строки, визначені пунктом 2 розділу VІ тендерної документації. Остаточна редакція договору про закупівлю складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі на базі проекту договору про закупівлю, що є Додатком 3 до тендерної документації, та надсилається переможцю у спосіб, обраний замовником.
Пунктом 11.7 Проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації) визначено конкретизований перелік випадків та зазначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника;
2) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю;
3) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг).
Таким чином вважаємо, що Замовником дотримано всіх вимог пункту 19 Особливостей.
Питання №4: В підпункті 2 пункті 3 Додатку № 1 до тендерної документації Замовник вимагає надання копії виконання аналогічного договору, який вказано у довідці, для підтвердження кваліфікаційних критеріїв. Аналізом тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДНІПРОБУДГРУП-21" встановлено наявність сканованої копії договору від 12.07.2021 № 241/21, укладеного між УПРАВЛІННЯМ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (Замовник) та ТОВ "ДНІПРОБУДГРУП-21" (Підрядник), предмет закупівлі - Поточний ремонт асфальтобетонного покриття доріг у м. Нікополь, Дніпропетровської області. Учасником ТОВ "ДНІПРОБУДГРУП-21" для підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі надано скановану копію договору від 12.07.2021 № 241/21 у кількості 2 сторінки. Чому, для підтвердження кваліфікаційного критерію учасником ТОВ "ДНІПРОБУДГРУП-21" інформація надана не в повному обсязі?
Відповідь на питання №4:
Підпунктом 2 пункту 3 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що Учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасник, у складі тендерної пропозиції, надає копію одного договору з тих, що зазначені в довідці, копії довідок про вартість виконаних робіт (послуг) за таким договором (форма КБ-3) на всю суму, зазначену у договорі, копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В) на весь об’єм робіт, зазначений у договорі, та відгук від Замовника (або балансоутримувача) щодо будівельних робіт по відповідному об’єкту за наданим учасником аналогічним договором (оригінал позитивного листа відгуку, із зазначенням: дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, інформації про дотримання якості та строків виконання робіт (послуг), номеру контактного телефону представника замовника (або балансоутримувача) за аналогічним договором).
На виконання вимог підпункту 2 пункту 3 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції Учасника надано файли: «34. УЖКХ Нікополь договір.pdf», «35.УЖКХ Нікополь КБ 2,3.pdf», «36.УЖКХ Нікополь дод.угода.pdf», «37. Лист-відгук Нікопол міської ради.pdf», які містять всю необхідну інформацію, що вимагалась Замовником.
Проте в файлі «34. УЖКХ Нікополь договір.pdf», що містить скановану копію договору від 12.07.2021 № 241/21 (файл «34. УЖКХ Нікополь договір.pdf»), укладеного між УПРАВЛІННЯМ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ та ТОВ "ДНІПРОБУДГРУП-21" бракує 2-х сторінок.
На жаль, через неуважність Замовник не направив повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах (договір від 12.07.2021 № 241/21), наданих Учасником.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про вжиття заходів по виконанню вимог, викладених у висновку. 07.07.2023 року о 13 год. 33 хв. в електронній системі закупівель опубліковано висновки Державної аудиторської служби України щодо виявлених порушень у процедурі закупівлі № UA-2023-03-20-009074-a, згідно яких замовника зобов’язано здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення. Відповідно до пункту 8 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Замовником вжито заходи щодо усунення виявленого висновком порушення, в установленому законом порядку, зокрема, шляхом недопущення такого порушення у подальшому. Проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою щодо детального вивчення законодавства у сфері публічних закупівель, яке регулює порушене питання у висновку, для врахування та запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель в подальшій роботі. Уповноважена особа Управління житлово-комунального господарства та будівництва виконавчого комітету Покровської міської ради (УЖКГ та будівництва) БРІТЕНКОВ Ігор притягнутий до дисциплінарної відповідальності за допущене порушення посадових обов’язків при проведенні процедур закупівель (оголошена догана). З урахуванням наведеного вважаємо вимогу Державної аудиторської служби України від 07.07.2023 року виконаною.
2023-07-13 14:16:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатом аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимоги пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення підпункту 2 пункту 19.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРОБУДГРУП-21" |
222 351,70
UAH з ПДВ
|
222 351,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРІНКОБУД" |
269 912,16
UAH з ПДВ
|
269 912,16
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРОБУДГРУП-21" #36439658 |
Переможець |
222 351,70
UAH з ПДВ
|
31 березня 2023 09:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2023 13:42
|
Додаткова угода 2 | укладений |
30 червня 2023 13:40
|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2023 10:18
|
додаткова угода 1 | зміни до договору |
11 квітня 2023 10:16
|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2023 11:18
|
Договір | укладений |
07 квітня 2023 11:14
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Поточний ремонт внутрішньоквартальної автомобільної дороги за адресою: вул.Соборна, буд.15,15а; вул.Центральна, буд.59,67 в м.Покров Дніпропетровської області» | 1 | послуга |
222 351,70
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника, відповідно до п. 11.5 Договору, Сторони дійшли згоди п. 13 Договору викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Поточний ремонт внутрішньоквартальної автомобільної дороги за адресою: вул.Соборна, буд.15,15а; вул.Центральна, буд.59,67 в м.Покров Дніпропетровської області» | 1 | послуга |
222 351,70
UAH
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 07 квітня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Керуючись нормами статті 651 Цивільного кодексу України, статті 188 Господарського кодексу України та пункту 11.6 Договору №39 від 07.04.2023, Сторони дійшли згоди розірвати Договір з 28.06.2023 року. |