Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з здійснення поштових відправлень ( послуги з маркувальної машини)
Очікувана вартість
700 572,00 UAH
UA-2023-03-20-007681-a 6b0b5017821747719854c5ae6d2cb9a5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Драмарецький Вадим Вячеславович

+380508083150 officevp.mtz@tax.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків
Код ЄДРПОУ: 44082145
Місцезнаходження: 02068, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Кошиця, 3
Контактна особа: Драмарецький Вадим Вячеславович
+380508083150
officevp.mtz@tax.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Послуги з здійснення поштових відправлень ( послуги з маркувальної машини)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02068, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Кощиця,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг На умовах попередньої оплати. За послуги з пересилання відправлень, замовник проводить розрахунки на підставі Акту протягом 3 банківських днів з дня його підписання сторонами на банківський рахунок виконавця. Аванс 3 Робочі 30
Надання послуг 3 календарні дні Пiсляоплата 3 Робочі 70

Тендерна документація

20 березня 2023 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ"Укрпошта"Київська міська дирекція АТ"Укрпошта"
#01189979
Переможець 700 572,00
UAH з ПДВ
20 березня 2023 16:34

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2024 14:03
ДУ _3 укрпошта.pdf зміни до договору
14 грудня 2023 16:37
Додатква угода зміни до договору
29 листопада 2023 14:39
ДУ 1 мармашина.pdf зміни до договору
29 листопада 2023 14:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 111.11.1.2-715
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 111.11.1.2-715
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 317 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 52 833,33 UAH)