Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Знаки поштової оплати(марки)
Очікувана вартість
412 083,00 UAH
UA-2023-03-20-007110-a f9e1482918ca4907b758cf00fde229a6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Драмарецький Вадим Вячеславович

+380508083150 officevp.mtz@tax.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків
Код ЄДРПОУ: 44082145
Місцезнаходження: 02068, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Кошиця, 3
Контактна особа: Драмарецький Вадим Вячеславович
+380508083150
officevp.mtz@tax.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22410000-7: Марки


Марка стандартна "Коник"-7002 шт.;Марка стандартна "D"-3501 шт.; Марка стандартна "V"-4999 шт.; Марка стандартна "L"-3000 шт.;Марка стандартна "М" -3500 шт;Марка стандартна "F"-5000 шт;Марка стандартна "Х"-2002 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29004 штуки
Знаки поштової оплати(марки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02068, Україна, м. Київ, м. Киів, вулиця Кошиця,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 22410000-7 — Марки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Упродовж 3 банківських днів з моменту отримання рахунку на замовлені знаки поштової оплати покупець здійснює повну попередню оплату шляхом перерахування коштів на банківський рахунок продавця Аванс 3 Робочі 30
Поставка товару 3 календарних дні Пiсляоплата 3 Робочі 70

Тендерна документація

20 березня 2023 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ"Укрпошта"Київська міська дирекція АТ"Укрпошта"
#01189979
Переможець 412 082,00
UAH
20 березня 2023 14:19

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2024 13:51
ДУ 2 ЗПО.pdf зміни до договору
05 липня 2023 09:40
Додаткова угода до Договору зміни до договору
20 березня 2023 15:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна назви однієї з найменувань продукції
Номер договору про закупівлю: 111.11.1.2-714
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 березня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 412 082,00
UAH