Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері інформатизації, а саме: Послуга налаштування, супроводження та забезпечення безперебійного функціонування системи електронного обміну даних, що використовується для забезпечення потреб автоматизованої̈ системи взаємодії̈ виконавчих органів міської̈ ради з мешканцями міста Дніпра (АС ВВО МР)
Очікувана вартість
5 701 500,72 UAH
UA-2023-03-17-011197-a 5347c883210a42babe80b05336f538a3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Магро

+380962971440 v.magro@dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40429588
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-informacijnih-tehnologij-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Валентина Магро
+380962971440
v.magro@dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги у сфері інформатизації, а саме: Послуга налаштування, супроводження та забезпечення безперебійного функціонування системи електронного обміну даних, що використовується для забезпечення потреб автоматизованої̈ системи взаємодії̈ виконавчих органів міської̈ ради з мешканцями міста Дніпра (АС ВВО МР)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Тендерна документація

17 березня 2023 19:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2023 19:19
Обгрунтування.pdf
17 березня 2023 19:19
Свідоцтво + рішення.pdf
17 березня 2023 19:19
Протокол № 11.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР КОНСАЛТИНГ"
#34294451
Переможець 5 701 500,72
UAH
17 березня 2023 19:22

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2023 16:42
ДУ № 1 від 05.09.2023.pdf зміни до договору
06 вересня 2023 16:41
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
06 вересня 2023 16:41
Дог від 17.03.2023 № 170323.pdf укладений
17 березня 2023 19:22

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги у сфері інформатизації, а саме: Послуга налаштування, супроводження та забезпечення безперебійного функціонування системи електронного обміну даних, що використовується для забезпечення потреб автоматизованої̈ системи взаємодії̈ виконавчих органів міської̈ ради з мешканцями міста Дніпра (АС ВВО МР) 1 послуга 5 701 500,72
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.п. 6 п. 19 постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 (зі змінами) згідно з пунктами 4.3, 7.3, 7.4, 8.6 договору № 170323 від 17.03.2023 року, частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України та з урахуванням Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» від 30.06.2023 № 3219-ІХ сторони домовились, що загальна сума договору становить 5 701 500,72 (п’ять мільйонів сімсот одна тисяча п’ятсот гривень 72 копійки), у тому числі ПДВ 395 937,55 грн.
Номер договору про закупівлю: № 170323
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги у сфері інформатизації, а саме: Послуга налаштування, супроводження та забезпечення безперебійного функціонування системи електронного обміну даних, що використовується для забезпечення потреб автоматизованої̈ системи взаємодії̈ виконавчих органів міської̈ ради з мешканцями міста Дніпра (АС ВВО МР) 1 послуга 5 701 500,72
UAH з ПДВ