Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДУ "Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України" |
Код ЄДРПОУ: | 26385055 |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Юрія Іллєнка,24 |
Контактна особа: |
Светліков Віктор Леонідович +380442065059 ypov.svetlikov@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2023 15:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2023 15:24 |
Очікувана вартість: | 5 244 133,33 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52 441,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 березня 2023 16:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 березня 2023 16:38 |
Протокол _103 від 23.03.2023 року.docx | |
23 березня 2023 16:38 |
ТД нова редакція 2.docx | |
22 березня 2023 14:50 |
Протокол _95 від 22.03.2023 року.docx |
23 березня 2023 16:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 березня 2023 16:38 |
Протокол _103 від 23.03.2023 року.docx
|
||||||
23 березня 2023 16:38 |
ТД нова редакція 2.docx
|
||||||
22 березня 2023 14:50 |
Протокол _95 від 22.03.2023 року.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-20-000041 ● 89464b21e4ba4db7a87e430018ea2f72
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2023 17:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.06.2023 № 57-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 20.06.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 20.06.2023 № 57-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 5 UA-2023-03-17-009233-a 17.03.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-21 22:50:23
Запит Замовнику
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Пристрої для внутрішньосудинного використання), 6 найменувань», за адресою: вулиця Юрія Іллєнка, будинок 24, місто Київ, Київська область, 04050 (ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-23 12:35:31
Пояснення
Щодо надання пояснення (інформації та документів) Державна установа «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України» (код ЄДРПОУ 26385055) (надалі – Замовник) надає пояснення по суті моніторингу процедури закупівлі Код ДК 021:2015 - 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Пристрої для внутрішньосудинного використання), 6 найменувань (UA-2023-03-17-009233-a) про наступне: Якісні та технічні характеристики заявленої кількості медичних виробів визначені з урахуванням реальних потреб Центру та оптимального співвідношення ціни та якості. У відділенні екстреної рентген-хірургічної допомоги проводяться діагностичні та лікувальні процедури кардіологічного профілю, переважна більшість інтервенційних втручань проводяться на коронарних артеріях. Ангіографія артерій є частиною протоколу проведення коронаровентрикулографії. Ендоваскулярна хірургія – сучасна високотехнологічна методика лікування судинної патології будь-якої локалізації у рамках перспективної концепції "малоінвазивних втручань в медицині", яка дозволяє відновлювати кровотік по судинам без виконання розтину шкіри. У широкому сенсі є альтернативою класичним відкритим судинним операціям.
- Діагностична селективна ангіографія судин будь якої локалізації.
- Рентгенендоваскулярні операції на судинах шиї та голови, судинах малого тазу верхніх та нижніх кінцівок, ниркових судинах:
- балонна ангіопластика судин звужених внаслідок атеросклеротичного ураження;
- стентування судин звужених внаслідок атеросклеротичного ураження (виконується водночас після балонної ангіопластика якщо перша не достатньо ефективна).
Переваги ендоваскулярної хірургії
• Ефективність. Є адекватною альтернативою класичним відкритим операціям на судинах.
• Малоінвазивність. Здебільшого, втручання виконуються через проколи шкіри розміром 1-4 мм ( "Хірургія без рубців").
• Місцева анестезія. Більшість операцій не вимагає загальної анестезії і виконується під місцевим знеболенням навколо точки проколу.
• Зменшення післяопераційного больового синдрому.
• Скорочення термінів перебування в стаціонарі (1-2 дні).
• Зменшення операційних і післяопераційних ризиків.
• Скорочення термінів реабілітації після операції без обмежень у повсякденному житті.
• Здійснимість у пацієнтів з обтяженим анамнезом і протипоказаннями до відкритих втручань, літніх пацієнтів.
Бригада ангіохірургів Центру спеціалізована водночас як у класичній «відкритій» судинній хірургії так і у рентгенендоваскулярному судинному напрямку, що значно розширює спектр діагностичних і лікувальних маневрів і дозволяє індивідуально розробляти тактику лікування (відкрита, ендоваскулярна або гібридна) операція на перед- або інтраопераційному етапі.
Розрахунок очікуваної вартості здійснений на підставі запиту цінових пропозицій, з урахуванням запланованих поточних завдань, потреб та у межах затверджених обсягів фінансування на 2023 рік. Було отримано 3 цінові пропозиції від ТОВ «Інтегра Медікал», ТОВ «Кандія-мед», ТОВ «Просперамед». Формування очікуваної вартості проведено шляхом розрахунку очікуваної вартості методом порівняння ринкових цін та враховано середньоарифметичну очікувану вартість. Посилання на обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі можна знайти на офіційному сайті установи http://cardio.org.ua/publichna-informaciya/. Назва файлу “Обгрунтування технічних та якісних характеристик UA-2023-03-17-009233-a.pdf” Відповідно до Кошторису на 2023 рік затвердженого Міністерством охорони здоров’я України на виконання бюджетної програми КПКВК 2301170 – «Спеціалізована медична допомога, що надається закладами охорони здоров’я наукових установ та закладів вищої освіти» з урахуванням змін, необхідні кошти передбачені для даної закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 липня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2023 15:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ КАНДІЯ-МЕД |
4 778 373,90
UAH з ПДВ
|
4 778 373,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ КАНДІЯ-МЕД #43684121 |
Переможець |
4 778 373,90
UAH з ПДВ
|
29 березня 2023 19:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2024 10:09
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 12:44
|
142-2023Т ДУ 2.PDF | зміни до договору |
24 січня 2024 12:43
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2023 13:28
|
142-2023Т ДУ1.PDF | зміни до договору |
19 грудня 2023 13:26
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2023 09:54
|
Договір | укладений |
05 квітня 2023 09:53
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Інтродьюсери довгі армовані (або еквівалент) | 10 | штуки |
12 099,56
UAH з ПДВ
|
Голки ангіографічні радіальні 21G 38 мм (або еквівалент) | 1470 | штуки |
390,55
UAH з ПДВ
|
Інтродюсер для трансрадіального доступу армований (або еквівалент) | 200 | штуки |
2 839,78
UAH з ПДВ
|
Інтродюсер для трансрадіального доступу (довгий) (або еквівалент) | 1430 | штуки |
1 899,25
UAH з ПДВ
|
Інтродюсер для феморального доступу (або еквівалент) | 150 | штуки |
1 349,27
UAH з ПДВ
|
Інтродьюсер феморальний великого розміру (або еквівалент) | 30 | штуки |
19 899,86
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 8 пункту 19 Особливостей |
Номер договору про закупівлю: | 142/2023Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 8 пункту 19 Особливостей |
Номер договору про закупівлю: | 142/2023Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Інтродьюсери довгі армовані (або еквівалент) | 10 |
12 099,56
UAH з ПДВ
|
|
Голки ангіографічні радіальні 21G 38 мм (або еквівалент) | 1470 |
390,55
UAH з ПДВ
|
|
Інтродюсер для трансрадіального доступу армований (або еквівалент) | 200 |
2 839,78
UAH з ПДВ
|
|
Інтродюсер для трансрадіального доступу (довгий) (або еквівалент) | 1430 |
1 899,25
UAH з ПДВ
|
|
Інтродюсер для феморального доступу (або еквівалент) | 150 |
1 349,27
UAH з ПДВ
|
|
Інтродьюсер феморальний великого розміру (або еквівалент) | 30 |
19 899,86
UAH з ПДВ
|