Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продукція борошномельно-круп’яної промисловості
Очікувана вартість
5 950,00 UAH
UA-2023-03-16-008939-a ● f55deccee5a2406fbcd635c282ed4134
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
16 березня 2023
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство"Знам'янська міська лікарня ім. А.В. Лисенка" Знам'янської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01111227 |
Місцезнаходження: | 27400, Україна , Кіровоградська обл., Знам'янка, вулиця Михайла Грушевського, 15 |
Контактна особа: |
Штефан Олена Миколаївна 380993365104 likarnia_znam_t@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинними нормативними документами, затвердженими у встановленому законодавством порядку, вимогам Законів України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97- ВР (зі змінами), «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» від 24.02.1994 року №4004-ХІІ, наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.12.2012 року № 1140 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Медичні вимоги до якості та безпечності харчових продуктів та продовольчої сировини», виготовлено відповідно ДСТУ. Смак та запах має бути чистим без механічних домішок; суха, без затхлості та плісняви. Не заражені шкідниками.
Поставка товару до місця його поставки повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування круп та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. З товаром Постачальник зобов'язаний надати Замовнику наступні документи: рахунок-фактуру; видаткову накладну; товарно - транспортну накладну; декларацію виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Термін придатності повинен бути не менше 90% від терміну зберігання, який встановлений виробником відповідного товару. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо.
Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявок (партіями) Замовника впродовж трьох днів з моменту отримання заявки Замовника. Місце поставки (передачі) товарів: 27400, вул. Михайла Грушевського, 15 м. Знам’янка, Кіровоградська область. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 2-х календарних днів. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Термін постачання - до 31.12.2023 року.
Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Розгорнути
Згорнути
Поставка товару до місця його поставки повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування круп та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. З товаром Постачальник зобов'язаний надати Замовнику наступні документи: рахунок-фактуру; видаткову накладну; товарно - транспортну накладну; декларацію виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Термін придатності повинен бути не менше 90% від терміну зберігання, який встановлений виробником відповідного товару. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо.
Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявок (партіями) Замовника впродовж трьох днів з моменту отримання заявки Замовника. Місце поставки (передачі) товарів: 27400, вул. Михайла Грушевського, 15 м. Знам’янка, Кіровоградська область. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 2-х календарних днів. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Термін постачання - до 31.12.2023 року.
Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
425 кілограм
Крупа пшенична, Полтавська №3, вагова, від 1кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27400, Україна, Кіровоградська область, Знам'янка, вулиця Михайла Грушевського, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп’яної промисловості
Тендерна документація
16 березня 2023 15:08 |
Проєкт договору крупа 03.23 .doc |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Відповідність стандарту | ДСТУ 7699/ ГОСТ 276 | |
Маса нетто | від 1 | kilogram |
Група/Помел | №3 | |
Упаковка | пакет або мішок | |
Фасування | вагова | |
Вид | Полтавська |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЗУБОВА ІННА ВІКТОРІВНА" |
4 539,00
UAH з ПДВ
|
4 539,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "СОЛОМКА ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА" |
4 738,75
UAH з ПДВ
|
4 738,75
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "РАКОВИЧ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" |
5 036,25
UAH з ПДВ
|
5 036,25
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЗУБОВА ІННА ВІКТОРІВНА" #2691815784 |
Відхилено |
4 539,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2023 10:38
|
ФОП "СОЛОМКА ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА" #2821315546 |
Відхилено |
4 738,75
UAH з ПДВ
|
22 березня 2023 10:40
|
ФОП "РАКОВИЧ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" #2366604095 |
Переможець |
5 036,25
UAH з ПДВ
|
22 березня 2023 10:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 19:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 16:32
|
ДУ 1 до 138 Ракович .pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 16:30
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2023 15:12
|
Договір 138 23.03.23 .pdf | укладений |
24 березня 2023 15:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди щодо зменшення об’єму закупівлі товару, а саме: крупа пшенична - на 425 кг, на суму – 5 036,25 грн, без ПДВ. Зменшити суму Договору на 5 036,25 грн. та викласти пункт 2.1. розділу 2 «Сума договору» Договору у новій редакції: «2.1 Сума договору складає 0,00 (нуль гривень 00 копійок), без ПДВ». |
Номер договору про закупівлю: | 138 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |