Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Центральна міська лікарня Червоноградської міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01996869 |
Місцезнаходження: | 80100, Україна , Львівська обл., м. Червоноград, вул. Івасюка, будинок 2 |
Контактна особа: |
Galina Bordyliak +380967014510 cher.lik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 березня 2023 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 12 392 300,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
21 березня 2023 14:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2023 14:53 |
Перелік змін_від 21.03.2023.docx | |
21 березня 2023 14:53 |
Тендерна документацiя_нова редакція від 21.03.2023.doc | |
21 березня 2023 14:53 |
Технічна специфікація_нова редакція від 21.03.2023.docx | |
16 березня 2023 15:05 |
Проєкт договору.docx | |
16 березня 2023 15:05 |
Технічна специфікація.docx | |
16 березня 2023 15:05 |
Тендерна документацiя.doc |
21 березня 2023 14:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 березня 2023 14:53 |
Перелік змін_від 21.03.2023.docx
|
|||
21 березня 2023 14:53 |
Тендерна документацiя_нова редакція від 21.03.2023.doc
|
|||
21 березня 2023 14:53 |
Технічна специфікація_нова редакція від 21.03.2023.docx
|
|||
16 березня 2023 15:05 |
Проєкт договору.docx
|
|||
16 березня 2023 15:05 |
Технічна специфікація.docx
|
|||
16 березня 2023 15:05 |
Тендерна документацiя.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-29-000070 ● eae9fd41e4964130a746ca9d35ebd32f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2023 14:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.05.2023 № 147
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу
Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
35 UA-2023-03-16-008917-a 16.03.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-30 14:31:26
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є лікарські засоби, замовником якої є Комунальне підприємство «Центральна міська лікарня Червоноградської міської ради» (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-16-008917-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-01 12:38:21
У відповідь на запит про надання пояснення від 29.05.2023 р. в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовник торгів повідомляє наступне:
1) Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі: Під час визначення вимог щодо підтвердження якості лікарських засобів враховуються вимоги Закону України «Про лікарські засоби» 4 квітня 1996 року № 123/96-ВР із змінами та доповненнями. Лікарські засоби повинні бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку. Документи, які підтверджують якість та реєстрацію лікарських засобів: реєстраційне посвідчення на лікарський засіб, сертифікат якості та/або паспорт якості (для імпортованих лікарських засобів – висновок про якість ввезеного в Україну лікарського засобу). Якісні та технічні характеристики заявленої кількості лікарських засобів визначені з урахуванням реальних потреб підприємства та оптимального співвідношення ціни та якості.
Обґрунтування розміру витрат: Відповідно до річного плану даної процедури закупівлі джерелом фінансування є кошти Національної служби здоров’я України (далі – НСЗУ). Кошти, які отримує Комунальне підприємство "Центральна міська лікарня Червоноградської міської ради" від НСЗУ, за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням, і їх використання не регулюється бюджетним законодавством.
Так, отримання коштів відбувається на основі укладеного договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій; сума коштів, які сплачуватиме НСЗУ вказується у спеціалізованих умовах надання медичних послуг; кошти у договорі рахуються на 1 рік, а потім річний платіж ділиться на 12. Медзаклад для отримання коштів має подавати звіт про надані послуги до НСЗУ. Звіт формується на основі послуг та визначених сум оплати в додатках до договору. Кошти зараховуються на той рахунок, який указує медзаклад.
Кошти, які КП отримує від НСЗУ, призначені найперше для фінансування надання медичних послуг та лікарських засобів за програмою медичних гарантій (ст. 5 Закону № 2168). Кошти, що залишаються, можуть бути спрямовані на будь-які витрати в межах статутної діяльності, зокрема на ремонти, закупівлю медикаментів, медобладнання, медичних виробів, інших господарських товарів.
Таким чином, розподіл отриманих коштів від НСЗУ здійснюється Замовниками самостійно з урахуванням наявних коштів та відповідно до річної потреби у певному товарі, роботі чи послузі для забезпечення нормального функціонування установи.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме, застосовувався метод обрахування очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з прайс-листів на момент вивчення ринку, зокрема, шляхом застосування такого способу, як здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни на аналогічні товари, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників таких товарів, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, з урахуванням фактичних показників минулого року. Очікувана вартість закупівлі лікарських засобів здійснювалася також з урахуванням Реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби.
2) Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі:
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Однак, Комунальне підприємство "Центральна міська лікарня Червоноградської міської ради" здійснює закупівлі за рахунок коштів НСЗУ, а також згідно з реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів не є розпорядником державних коштів. Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), не поширюється на Комунальне підприємство "Центральна міська лікарня Червоноградської міської ради".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-06 10:37:29
Запит про надання інформації
Прошу надати документальне підтвердження здійснення Замовником порівняння ринкових цін на товари, під час визначення очікуваної предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-08 17:13:30
У відповідь на запит замовнику про надання пояснення від 06.06.2023 р. в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі повідомляє наступне:
Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме, застосовувався метод обрахування очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з прайс-листів на момент вивчення ринку, зокрема, шляхом застосування такого способу, як здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни на аналогічні товари, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників таких товарів, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, цінових пропозиціях, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, з урахуванням фактичних показників минулого року. Очікувана вартість закупівлі лікарських засобів здійснювалася також з урахуванням Реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1 – Лікарські засоби, МНН: Moxifloxacin, Epinephrine, Clozapine, Clozapine, Azithromycin, Azithromycin, Azithromycin, Albumin, Ammonia, Chlorpromazine, Chlorpromazine, Chlorpromazine, Amiodarone, Amitriptyline, Amitriptyline, Amitriptyline, Amikacin, Amikacin, Amlodipine, Amoxicillin and beta-lactamase inhibitor, Amoxicillin and beta-lactamase inhibitor, Ampicillin, Ampicillin, Metamizole sodium, Metamizole sodium, Fondaparinux, Amiodarone, Atropine, Atropine, Acetylsalicylic acid, Aciclovir, Aciclovir, Benzylbenzoate, Benzylpenicillin, Oxybuprocaine, Povidone-iodine, Bisoprolol, Ticagrelor, Ibuprofen, Vancomycin, Warfarinum, Verapamil, Aqua pro injectioni, Aqua pro injectioni, Haloperidol, Haloperidol, Tranexamic acid, Tranexamic acid, Tranexamic acid, Tranexamic acid, Gentamicin, Heparin, Hydrocortisone, Glucose, Dexamethasone, Dexamethasone, Ceftriaxone, Valproic acid, Digoxin, Digoxin, Diclofenac, Fluconazole, Acetazolamide, Methyldopa, Dopamine, Drotaverine, Urapidil, Ondansetron, Ondansetron, Enalapril, Enoxaparin, Lamotrigine, Theophylline, Ibuprofen, Isosorbide dinitrate, Imipenem and cilastatin, Acetylcysteine, Potassium chloride, Calcium gluconate, Captopril, Carbamazepine, Cefepime, Clarithromycin, Levofloxacin, Levofloxacin, Levofloxacin, Levofloxacin, Lidocaine, Bupivacaine, Loperamide, Loratadine, Acetylsalicylic acid, Magnesium sulfate, Magnesium sulfate, Bupivacaine, Phenylephrine, Meropenem, Meropenem, Meropenem, Methylprednisolone, Metoclopramide, Metoprolol, Metformin, Moxifloxacin, Naloxone, Thiosulfate, Sodium chloride, Risperidone, Glyceryl trinitrate, Glyceryl trinitrate, Nifedipine, Bupivacaine, Norepinephrine, Oxytocin, Omeprazole, Omeprazole, Ofloxacin, Paracetamol, Pilocarpine, Clopidogrel, Electrolytes in combination with other drugs, Prednisolone, Neostigmine, Protamine, Ranitidine, Anti-D (rh) immunoglobulin, Risperidone, Salbutamol, Ozeltamivir, Methylprednisolone, Spironolactone, Spironolactone, Ceftriaxone, combinations, Clopidogrel, Tropicamide, Iopromide, Nifedipine, Insulin (human), Insulin (human), Enoxaparin, Enoxaparin, Enoxaparin, Enoxaparin, Ofloxacin, Fluconazole, Fluconazole, Fluconazole, Fluoxetine, Fluoxetine, Folic acid, Nadroparin calcium, Furosemide, Furosemide, Chlorhexidine, Cefazolin, Cefepime, Cefotaxime, Cefepime, Ceftriaxone, Ceftazidime, Ciprofloxacin, Cyanocobalamin |
Опис предмету закупівлі: |
Під кількістю 162 одиниці слід розуміти 162 найменування лікарських засобів згідно ТС.
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 9 841 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 98 410,00 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець зобов’язаний оплатити Товар Постачальнику протягом 30 /тридцяти/ календарних днів з дати фактичного отримання Товару (дати підписання видаткової накладної). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест" |
8 136 645,28
UAH з ПДВ
|
8 136 645,28
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест" #30765625 |
Переможець |
8 136 645,28
UAH з ПДВ
|
29 березня 2023 15:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 березня 2023 15:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2024 10:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 12:46
|
зменшення суми медикаменти 1.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 12:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 12:26
|
продовження терміну медикаменти 1.jpeg | зміни до договору |
02 січня 2024 12:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2023 17:10
|
додаткова угода 3 медикаменти.jpeg | зміни до договору |
20 грудня 2023 17:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 липня 2023 12:24
|
додаткова угода ПДВ лот 1-1.pdf | зміни до договору |
24 липня 2023 12:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 червня 2023 15:57
|
угода про зміну банківських ревізитів ліки лот 1.jpeg | зміни до договору |
12 червня 2023 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2023 16:19
|
договір лот 1 - 1.pdf | укладений |
05 квітня 2023 16:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Під покращенням якості предмета закупівлі слід розуміти розміщення додаткової угоди № 1 від12.06.2023р. про зміну банківських реквізитів Постачальника. |
Номер договору про закупівлю: | 336-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування |
Номер договору про закупівлю: | 336-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Під покращенням якості предмета закупівлі слід розуміти розміщення додаткової угоди № 3 від 20 грудня 2023 року про зміну п.3.1. договору |
Номер договору про закупівлю: | 336-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 336-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 336-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |