Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Плівка ПВХ 100 мкр.
Очікувана вартість
4 240,00 UAH
UA-2023-03-16-007701-a 6065c18bb4e145a3858cb9041b387e99
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Христина Караченцева

+380999829872 uo.02547856@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КУП'ЯНСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ"
Код ЄДРПОУ: 02547856
Місцезнаходження: 63734, Україна , Харківська обл., м. Куп'янськ, смт. Ківшарівка, 2А
Контактна особа: Христина Караченцева
+380999829872
uo.02547856@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 рулон
Плівка ПВХ 100 мкр.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63734, Україна, Харківська область, м.Куп'янськ, Ківшарівка, 2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2023
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами

Тендерна документація

16 березня 2023 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БІЛИЙ ОЛЕКСІЙ ПАВЛОВИЧ
#1835112874
Переможець 4 240,00
UAH
16 березня 2023 14:25

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2023 19:54
21-РЦ.pdf укладений
11 грудня 2023 19:51
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2023 21:27
лист.pdf зміни до договору
23 березня 2023 21:26
Дод.угода 21-РЦ.pdf зміни до договору
23 березня 2023 21:26
21-РЦ Білий 4240.pdf укладений
16 березня 2023 14:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строку поставки товару
Номер договору про закупівлю: 21-РЦ
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: п.11.1, п.13.1 (за згодою Сторін), п.13.6 Договору