Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 43288621 |
Місцезнаходження: | 58001, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, ВУЛИЦЯ ГОЛОВНА будинок 137 |
Контактна особа: |
Тетяна Боднар +380958848953 hosp.cv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 березня 2023 13:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 376 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 880,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Comb drug)Нейроцитин р-н– 100 мл
(Sodium lactate Sodium chloride, Calcium chloride, Potassium chloride, Magnesium chloride, Sorbitol. Electrolytes in combination with other drugs) Сорбілакт р-н для інфузій – 400 мл у скляному флаконі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2023 13:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2023 13:38 |
Додаток 2.docx | |
16 березня 2023 13:38 |
Додаток 3 проект договору.docx | |
16 березня 2023 13:38 |
Додаток 4.docx | |
16 березня 2023 13:38 |
Додаток 1.docx | |
16 березня 2023 13:38 |
ТД -(ЛІКИ -2).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-03-000054 ● 32d9730adfb04ff2912d53bcbdef3105
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 травня 2023 16:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.05.2023 № 142
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 03.05.2023 № 142.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-03-16-006627-a, 16.03.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/4590-2023 від 21.04.2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-04 09:00:57
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD:UA-2023-03-16-006627-a, яка проводилась Обласним комунальним некомерційним підприємством «Чернівецька обласна клінічна лікарня» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-05 17:23:33
Надаємо пояснення на питання згідно моніторингу закупівлі за предметом Фармацевтична продукція :Анальгін 500 мг/мл-2 мл №10; Глюкоза розчин для інфузій 5%- 200 мл ;Декасан р-н 0,2 мг/мл -200мл у скляному флаконі;Декасан р-н 0,2 мг/мл -400мл у скляному флаконі; Інфулган р-н для інфузій 10 мг/мл - 100 мл ; Калію хлорид 75мг/мл-10 мл ; Лаксерс 1000мг/1000мг №1; Латрен р-н д/ інф. 0,5мг/мл - 200мл; Лодиксем 50 мг/мл -2мл №10; Нейроцитин р-н– 100 мл; Натрію хлорид р-н для інфузій 9 мг/мл - 100 мл ;Натрію хлорид р-н для інфузій 9 мг/мл - 400 мл ;Новокаїн р-н- 5мг/мл -200 мл; Пентоксифілін р-н для ін’єкцій 20 мг/мл -5мл № 10; Реополіглюкін р-н для інфузій-200мл у скляному флаконі; Розчин Рінгера 200мл у скляному флаконі; Сангера 100 мг/мл- 5 мл №5; Сорбілакт р-н для інфузій – 400 мл у скляному флаконі; Тіворель розчин для інфузій 100мл у скляному флаконі; Тівортін розчин для інфузій 42 мг/мл -100 мл у скляному флаконі;Турусол р-н д/іриг. -3000 мл; Трисоль р-н для інфузій – 200 мл у скляному флаконі; Флуконазол розчин -2мг/мл - 100мл
Надаємо пояснення на питання згідно моніторингу закупівлі за предметом Фармацевтична продукція :Анальгін 500 мг/мл-2 мл №10; Глюкоза розчин для інфузій 5%- 200 мл ;Декасан р-н 0,2 мг/мл -200мл у скляному флаконі;Декасан р-н 0,2 мг/мл -400мл у скляному флаконі; Інфулган р-н для інфузій 10 мг/мл - 100 мл ; Калію хлорид 75мг/мл-10 мл ; Лаксерс 1000мг/1000мг №1; Латрен р-н д/ інф. 0,5мг/мл - 200мл; Лодиксем 50 мг/мл -2мл №10; Нейроцитин р-н– 100 мл; Натрію хлорид р-н для інфузій 9 мг/мл - 100 мл ;Натрію хлорид р-н для інфузій 9 мг/мл - 400 мл ;Новокаїн р-н- 5мг/мл -200 мл; Пентоксифілін р-н для ін’єкцій 20 мг/мл -5мл № 10; Реополіглюкін р-н для інфузій-200мл у скляному флаконі; Розчин Рінгера 200мл у скляному флаконі; Сангера 100 мг/мл- 5 мл №5; Сорбілакт р-н для інфузій – 400 мл у скляному флаконі; Тіворель розчин для інфузій 100мл у скляному флаконі; Тівортін розчин для інфузій 42 мг/мл -100 мл у скляному флаконі;Турусол р-н д/іриг. -3000 мл; Трисоль р-н для інфузій – 200 мл у скляному флаконі; Флуконазол розчин -2мг/мл - 100мл (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-16-006627-a):
Відповідь на питання 1. Очікувана вартість предмета закупівлі (який придбано лікарнею не за державні кошти), визначалась через електронну систему Clarity Project (вільний доступ) та за комерційними пропозиціями.
Відповідь на питання 2. Стосовно сторінки власного веб-сайту, на якому рекомендовано розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до частини 4 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 (надалі мовою оригіналу) «4. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель; {Підпункт 1 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1266 від 16.12.2020} 2) суб’єктам управління об’єктами державної власності - забезпечити розгляд, зокрема на загальних зборах або засіданнях наглядових рад господарських товариств, питання щодо ефективного та раціонального використання державних коштів; 3) Конституційному Суду України, Верховному Суду, вищим спеціалізованим судам, Державній судовій адміністрації - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про судоустрій і статус суддів” та процесуального законодавства; {Підпункт 3 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 52 від 29.01.2020} 4) Рахунковій палаті - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень статті 98 Конституції України та Закону України “Про Рахункову палату”; 5) Апарату Ради національної безпеки і оборони України - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень статті 107 Конституції України та Закону України “Про Раду національної безпеки і оборони України”; 6) Центральній виборчій комісії - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про Центральну виборчу комісію”; 7) Національному антикорупційному бюро - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про Національне антикорупційне бюро України”. 4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.» Підсумовуючи вище зазначене, дана норма є рекомендаційною, крім того у Замовника відсутня технічна можливість оприлюднювати інформацію про закупівлі на сторінці власного веб-сайту, так як по-перше відсутній відповідний функціонал, по-друге сторінка веб-сайту не функціонує, по-третє для його вдосконалення та поновлення його функціонування потрібно залучити відповідних фахівців та оплатити відповідні послуги, фінансування на подібні послуги на сьогоднішній день відсутнє. При відновлені фунціоналу сторінки власного веб-сайту Замовником будуть враховані рекомендації Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 р та розроблені відповідні заходи. Крім того, звертаємо Вашу увагу що не виконання рекомендацій Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 не підпадає під відповідальність передбачену нормою статті 164-14 КуПАП, по тексту якої чітко визначено перелік правопорушення у сфері публічних закупівель. А також, згідно із визначення поняття «адміністративне правопорушення» та його ознак, складу, дані дії Замовника під час вивчення ринку, характеристик предмету закупівлі, мету використання, а також розрахунку очікуваної вартості – не кваліфікується як таке правопорушення, Замовник діяв в межах та спосіб визначений, чинним законодавством України у сфері публічних закупівель на момент проведення процедури закупівлі даного товару.»
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо заходів, направлених на недопущення у подальшому встановленого порушення в сфері державних закупівель, виявлених в результаті моніторингу процедури закупівлі ОКНП «Чернівецька обласна клінічна лікарня» Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в м. Львів був проведений моніторинг закупівлі за ідентифікатором: UA-2023-03-16-006627-a. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю Товару за кодом ДК 021:2015: 33600000-6 ФАРМАЦЕВТИЧНА ПРОДУКЦІЯ (Анальгін 500 мг/мл-2 мл №10; Глюкоза розчин для інфузій 5%- 200 мл ;Декасан р-н 0,2 мг/мл -200мл у скляному флаконі;Декасан р-н 0,2 мг/мл -400мл у скляному флаконі; Інфулган р-н для інфузій 10 мг/мл - 100 мл ; Калію хлорид 75мг/мл-10 мл ; Лаксерс 1000мг/1000мг №1; Латрен р-н д/ інф. 0,5мг/мл - 200мл; Лодиксем 50 мг/мл -2мл №10; Нейроцитин р-н– 100 мл; Натрію хлорид р-н для інфузій 9 мг/мл - 100 мл ;Натрію хлорид р-н для інфузій 9 мг/мл - 400 мл ;Новокаїн р-н- 5мг/мл -200 мл; Пентоксифілін р-н для ін’єкцій 20 мг/мл -5мл № 10; Реополіглюкін р-н для інфузій-200мл у скляному флаконі; Розчин Рінгера 200мл у скляному флаконі; Сангера 100 мг/мл- 5 мл №5; Сорбілакт р-н для інфузій – 400 мл у скляному флаконі; Тіворель розчин для інфузій 100мл у скляному флаконі; Тівортін розчин для інфузій 42 мг/мл -100 мл у скляному флаконі;Турусол р-н д/іриг. -3000 мл; Трисоль р-н для інфузій – 200 мл у скляному флаконі; Флуконазол розчин -2мг/мл - 100мл), (далі–Тендерна документація) затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.03.2023 року протокол №139 ОКНП «Чернівецька обласна клінічна лікарня» (далі – Замовник), тендерну пропозицію ТОВ "Медичний центр "М.Т.К.", реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.03.2023 року №155, щодо визначення переможцем закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ "Медичний центр "М.Т.К." , договір про закупівлю товару з урахуванням особливостей від 04.04.2023 року №331 з ТОВ Медичний центр "М.Т.К." За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей №1178. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця тендеру; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю а також вимог пункту 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. На виконання вимог Управління Західного офісу Держаудитслужби в м. Львів , повідомляємо, що 17 травня 2023 року заступник генерального директора ОКНП «Чернівецька обласна клінічна лікарня» Микола КОКАЛКО провів нараду щодо розгляду результатів Висновку. На нараді були присутні в.о. начальника з економічних питань Ольга СИМОНЕНКО, начальник відділу з організації публічних закупівель Євгенія СТАРОСТЕНКО, уповноважені особи Ангеліна ПОЛОВИНСЬКА, Тетяна БОДНАР та Галина ДІНО. На нараді були розглянуті результати проведеного моніторингу, обговорені причини допущених порушень, проведена роз`яснювальна робота з уповноваженими особами щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Також слід зауважити про заплановане навчання фахівців з публічних закупівель (скан-копія договору додається)
2023-05-19 15:21:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей №1178)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." |
7 248 319,40
UAH
|
7 248 319,40
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." #21633086 |
Переможець |
7 248 319,40
UAH
|
29 березня 2023 11:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 17:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2023 16:15
|
ДУ до дог. 331.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 16:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2023 09:39
|
службова 163 ліки.pdf | зміни до договору |
27 вересня 2023 09:38
|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2023 11:07
|
331.pdf | укладений |
04 квітня 2023 11:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | службова записка |
Номер договору про закупівлю: | 331 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 331 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |