Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, ПОБУТОВОГО, ТОРГОВЕЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ, ТРАНСПОРТУ І ЗВ'ЯЗКУ, УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ, МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ ПОГРЕБИЩЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43944943 |
Місцезнаходження: | 22200, Україна , Вінницька обл., Погребищенський р-н, місто Погребище, вул.Хмельницького Б., будинок 110 |
Контактна особа: |
Володимир Миколайович Гавриш +380683289133 volodymyrgavrish747@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 березня 2023 11:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 24 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2023 11:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2023 11:50 |
ТД Вивіз ТПВ ВТО.docx | |
16 березня 2023 11:50 |
Додаток 3 Проект договору - вивіз ТПВ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-11-000019 ● a4cae6737c644d16af74338121714617
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2023 13:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.04.2023 №30-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 11.04.2023 №30-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2023-03-16-004552-a 16.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-11 17:05:21
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з вивозу та розміщенню твердих побутових відходів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-16-004552-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі;
2. З яких підстав тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 15 березня 2023 року №б/н (далі – тендерна документація), складена не у відповідності до вимог, визначених Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (в редакції чинній на момент оголошення процедури закупівлі, далі – Постанова №1178), а саме: в пункті 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено перелік підстав, за наявності яких Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; тендерна пропозиція викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією?
3. Яким чином учасником КП "Погребищекомунсервіс" Погребищенської міської ради Вінницької області", якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації щодо надання:
- документів, що підтверджують наявність в учасника власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу (засобів), якими будуть здійснюватися послуги (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний засіб/транспортні засоби (копія реєстраційного свідоцтва) або копії документів, що підтверджують право користування транспортним засобом) (пункт 1 таблиці 1 додатку 1 тендерної документації);
- оригіналу або нотаріально завіреної копії довідки з усіх обслуговуючих банків про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, наданої станом на дату оголошення або більш пізню дату (підпункт 1.7 пункту 1 таблиці 2 додатку 1 тендерної документації)?
4. Яким чином замовником розглянуто тендерну пропозицію учасника КП "Погребищекомунсервіс" Погребищенської міської ради Вінницької області на відповідність вимогам пункту 44 Постанови №1178, в частині пов’язаності осіб з уповноваженою особою (особами) та/або з керівником замовника?
5. Чому не відхилено тендерну пропозицію переможця КП "Погребищекомунсервіс" Погребищенської міської ради Вінницької області", у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Постанови №1178 (таблиця 3 додаток №1 тендерної документації)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-14 11:57:17
Письмові пояснення
Письмові пояснення на запит від 11 квітня
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень (на висновок від 21 квітня)
2023-04-24 17:19:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом укладення додаткової угоди від 14 квітня 2023 року №1 про розірвання договору про надання послуг з вивозу та розміщенню твердих побутових відходів від 04 квітня 2023 року №8.
2023-04-25 09:06:20
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КП "ПОГРЕБИЩЕКОМУНСЕРВІС" ПОГРЕБИЩЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ " |
395 000,00
UAH з ПДВ
|
395 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РЕМБУДДІЛЬНИЦЯ" |
398 000,00
UAH з ПДВ
|
398 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП "ПОГРЕБИЩЕКОМУНСЕРВІС" ПОГРЕБИЩЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ " #33264080 |
Переможець |
395 000,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2023 13:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2023 11:55
|
дод.угода тпв.pdf | укладений |
14 квітня 2023 11:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 квітня 2023 15:48
|
Протокол виправлення технічної помилки - кекв.pdf | зміни до договору |
06 квітня 2023 15:39
|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2023 17:01
|
Договір 8.pdf | укладений |
04 квітня 2023 16:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки у річному плані закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | протокол |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |