Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
3 899,00 UAH
UA-2023-03-16-003034-a 3f2e5957ea9041509acc2b6df0dbf326
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Христина Караченцева

+380999829872 uo.02547856@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КУП'ЯНСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ"
Код ЄДРПОУ: 02547856
Місцезнаходження: 63734, Україна , Харківська обл., м. Куп'янськ, смт. Ківшарівка, 2А
Контактна особа: Христина Караченцева
+380999829872
uo.02547856@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 упаковка
папір ксероксний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63734, Україна, Харківська область, м.Куп'янськ, Ківшарівка, 2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 штуки
Ручка гелева синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63734, Україна, Харківська область, м.Куп'янськ, Ківшарівка, 2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
ручка гелева червона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63734, Україна, Харківська область, м.Куп'янськ, Ківшарівка, 2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
ручка гелева чорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63734, Україна, Харківська область, м.Куп'янськ, Ківшарівка, 2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 штуки
олівець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63734, Україна, Харківська область, м.Куп'янськ, Ківшарівка, 2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 упаковка
скріпки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63734, Україна, Харківська область, м.Куп'янськ, Ківшарівка, 2 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

16 березня 2023 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БІЛИЙ ОЛЕКСІЙ ПАВЛОВИЧ
#1835112874
Переможець 3 899,00
UAH
16 березня 2023 10:57

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2023 20:01
8 РЦ.pdf укладений
11 грудня 2023 20:00
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2023 21:13
Дод.угода 8-РЦ.pdf зміни до договору
23 березня 2023 21:11
лист.pdf зміни до договору
23 березня 2023 21:11
8-РЦ Білий 3899.pdf укладений
16 березня 2023 10:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строку поставки товару
Номер договору про закупівлю: 8-РЦ
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: п.11.1, п.13.1 (за згодою Сторін), п.13.6 Договору