Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04055009 |
Місцезнаходження: | 09117, Україна , Київська обл., Біла Церква, Ярослава Мудрого, 15 |
Контактна особа: |
Шимченко Віта Олександрівна 380979543739 tender.bc@bc-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2023 15:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2023 02:00 |
Очікувана вартість: | 6 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції, що складає: 100 000,00 (сто тисяч гривень 00 копійок) грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 121 (сто двадцять один) день із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено кваліфікованого електронного підпису (КЕП/УЕП). При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав кваліфікованого електронного підпису (КЕП/УЕП). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк, про що учасником надається відповідний гарантійний лист від учасника у складі тендерної пропозиції. Гарантія має бути безумовною та не може бути відкликана протягом строку її дії, про що зазначається в гарантії. Гарантія повинна відповідати вимогам чинного законодавства. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника процедури закупівлі, про що надати лист-згоду від учасника. Замовник визначає основні умови, які маються бути відображені в Гарантії: - гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми (часткова або неповна сплата – заборонені). - валюта гарантій: гривня. - гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою, без подання будь-яких інших документів (крім вимоги) або виконання будь-яких інших умов (зазначити в гарантії). - строк сплати за гарантією має становити 5 (п’ять) банківських днів від дня отримання гарантом вимоги бенефіціара. Повноваження особи, яка підписала банківську гаранію мають бути документально підтвердженні відповідно до законодавства (наприклад протокол/довіреність/рішення засновників тощо) із чітким вкзанням права права такої особи підписувати банківські гарантії (відповідні документи надаються у складі тендерної пропозиції). Реквізити Замовника: Виконавчий комітет Білоцерківської міської ради Київської області, код ЄДРПОУ 04055009; Місцезнаходження: Україна, 09100, Київська обл., місто Біла Церква, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 15. У банківській гарантії мають бути зазначені нормативно-правові акти відповідно до яких таку банківську гарантію видано. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки здійснюються на підставі частини першої статті 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Виконавця, що вказаний у цьому Договорі. Платник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування. Оплата здійснюється через Платника поетапно без авансових платежів, після надання Виконавцем Замовнику чергового етапу Послуг згідно Додатку №2 до Договору. Оплата здійснюється Платником протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання відповідного Акту приймання-передачі наданих послуг Сторонами. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2023 13:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2023 13:52 |
перелік змін.pdf | |
24 березня 2023 13:52 |
Тендерна_документація_з_особливостями_нова редакція.pdf | |
24 березня 2023 13:50 |
перелік змін.pdf | |
24 березня 2023 13:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2023 15:23 |
Тендерна документація з особливостями.pdf | |
15 березня 2023 15:23 |
Додаток № 3 ТД .ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.pdf |
24 березня 2023 13:53 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 березня 2023 13:52 |
перелік змін.pdf
|
||||||
24 березня 2023 13:52 |
Тендерна_документація_з_особливостями_нова редакція.pdf
|
||||||
24 березня 2023 13:50 |
перелік змін.pdf
|
||||||
24 березня 2023 13:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
15 березня 2023 15:23 |
Тендерна документація з особливостями.pdf
|
||||||
15 березня 2023 15:23 |
Додаток № 3 ТД .ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1)Відповідно до Тендерної документації, а саме частини 9 Розділу - «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)», про те що учасник закупівлі повинен надати довідку у довільній формі з інформацією про посаду, освіту, спеціалізацію/кваліфікацію працівників, які мають необхідні знання та досвід та мають буду працевлаштовані в учасника за основним місцем роботи на відповідній посаді, необхідних для виконання умов договору, тому числі:
- не менше одного інженера-геоінформатика (інженера з комп’ютерних систем);
- чотири сертифіковані інженери-землевпорядники;
- два сертифіковані інженери-геодезисти;
-чотири працівники (інженери-землевпорядники/інженери геодезисти) із землевпорядною/геодезичною вищою освітою (диплом спеціаліста або магістра);
- не менше одного юриста із вищою освітою.
Відповідно до статті 26 Закону України «Про землеустрій», замовниками документації із землеустрою можуть бути органи державної влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, землевласники і землекористувачі, а також інші юридичні та фізичні особи.
Розробниками документації із землеустрою є:
юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про топогорафо геодезичну діляність», суб’єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є:
Кабінет Міністрів України;
центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері земельних відносин; центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин;
Міністерство оборони України та його спеціальні підрозділи;
інші центральні та місцеві органи виконавчої влади;
юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
На підставі вищевикладеного, можна зробити висновок, що для виконання землевпорядних робіт юридична особа повинна мати за основним місцем роботи одного сертифікованого інженера-землевпорядника, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою. Для якісного та вчасного виконання великого обсягу послуг у штаті Учасника можуть бути і інші спеціалісти з землевпорядною та/або геодезичною освітою (не обов’язково сертифіковані) або ж Учасник може залучити за цивільно-правовими угодами додаткових спеціалістів, що ніяким чином не вплине на якість і строки надання послуг.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників . Дискримінація у застосуванні до процедури закупівлі – це суб’єктивне ставлення Замовника торгів до Учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об’єктивно виправданими.
Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства, а саме шляхом внесення змін до тендерної документації стосовно наявності працівників наступного змісту: «про те що учасник закупівлі повинен надати довідку у довільній формі з інформацією про посаду, освіту, спеціалізацію/кваліфікацію працівників, які мають необхідні знання та досвід:
- один сертифікований інженер – землевпорядник (за основним місцем роботи на відповідній посаді, в штаті).» У випадку залучення більшої кількості працівників надати можливість учасникам залучати їх за цивільно-правовими договорами.
Аналогічні рішення АМКУ - рішення від 02.09.2022 №5666 (Номер скарги, присвоєний в
електронній системі закупівель UA-2022-08-11-002019-a.a1,Ідентифікатор закупівлі- UA-2022-08-11-002019-a).
2) Відповідно до пункту 14 Розділу 5.2 Тендерної документації, Учасник має надати у складі тендерної пропозиції оригінал або належно завірену копію сертифікату у сфері інформаційної безпеки у відповідності до стандарту ISO 27001:2013, який має бути чинним на дату подання тендерної пропозиції (у випадку участі об’єднання учасників вказаний сертифікат може надати один із учасників такого об’єднання).
Як відомо ISO – це міжнародна організація зі стандартизації , метою якої є ратифікація розроблених стандартів. Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язкової наявності сертифікатів ISO для здійснення господарської діяльності в Україні. Вартість отримання такого сертифіката несе додаткові чи малі фінансові витрати . У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає Замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, що може вплинути на ціну тендерної пропозиції. Також, оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця, а строк подання тендерних пропозицій з моменту оголошення суттєво менший. Тому вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження стосовно зазначеної сертифікації уповноваженою організацією є законодавчо не обґрунтованою та суперечить ст. 31 Господарського кодексу України та Закону України “Про публічні закупівлі”. Вказаною вимогою Замовник ставить Учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, причому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і до того ж не зобов’язані його отримувати), а інших – у вигідніше становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників . Дискримінація у застосуванні до процедури закупівлі – це суб’єктивне ставлення Замовника торгів до Учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об’єктивно виправданими. Враховуючи вищевикладене, вищезазначена вимога є дискримінаційною.
Крім того, зауважуємо що стандарти інформаційної безпеки ДСТУ ISO / IEC 27001:2013 розроблені за допомогою НБУ. Це адаптовані європейські стандарти з інформаційної безпеки, яких зобов’язані дотримуватись лише українські банки задля захисту інформації. Процедура закупівлі не стосується надання банківських послуг, а тому Вищезазначений сертифікат не має жодного відношення до даної закупівлі і жодним чином не впливає на кваліфікаційні критерії предмета закупівлі, а також не дає замовнику додаткової гарантії щодо гарантії надання послуг.
Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, усунути вимогу Замовника щодо надання сертифікату у сфері інформаційної безпеки у відповідності до стандарту ISO 27001:2013.
Рішення Колегії № 4063-р/пк-пз від 03.03.2021, оголошення № UA-2021-02-05-012171-а.
3) Щодо надання нотаріально засвідченого договору оренди приміщення.
Відповідно до Тендерної документації, а саме в частині 8 Розділу - «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)», міститься вимога про те, що випадку коли стороною договору оренди/користування приміщення є фізична особа, то учасником надається договір оренди посвідчений нотаріусом.
Звертаємо увагу Замовника на статтю 793 Цивільного кодексу України, де зазначено, що договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) укладається у письмовій формі.
Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років.
Отже, якщо договір оренди укладено на строк до 3 років і в договорі не передбачили обов’язкового нотаріального посвідчення — цей договір оренди не обов’язково нотаріально посвідчувати. А коли строк договору оренди становить 3 і більше років, нотаріальне посвідчення є обов’язковим.
Вважаємо Вимогу Замовника щодо обов’язкового посвідчення нотаріусом договору оренди/користування приміщення стороною якого є фізична особа, такою що не відповідає вимогам чинного законодавства.
Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства, а саме шляхом внесення змін до тендерної документації наступного змісту: «У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати договір оренди/користування приміщенням. Якщо строк дії договору становить 3 і більше років надати нотаріально посвідчений договір оренди/користування приміщенням».
4) Відповідно до Тендерної документації, а саме в частині 11 Розділу - «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)», міститься вимога про те, що Учасник вважатиметься таким, що відповідає встановленому цією документацією кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», якщо, згідно з поданою Учасником у складі своєї тендерної пропозиції фінансовою звітністю, як зазначено вище. Учасником підтверджено відповідність усім перерахованим нижче вимогам, а саме: Сума чистого доходу учасника, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника (форма №2, рядок 2000) за 2021 рік або 2022 рік є не меншою ніж 100% очікуваної вартості цієї закупівлі. Тобто є не меншою 6 000 000,00грн.(шість мільйонів гривень).
За таких умов, участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті суб'єкти господарювання, сума чистого доходу яких, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника (форма №2, рядок 2000) за 2021 рік або 2022 рік та є не меншою ніж 100% очікуваної вартості цієї закупівлі що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Враховуючи запровадження воєнного стану в Україні, складну економічну ситуації в державі та складність ведення підприємницької діяльності за 2022 р. дохід багатьох суб’єктів господарювання суттєво знизився, а тому зазначена вище умова Замовника є дискримінаційною.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників . Дискримінація у застосуванні до процедури закупівлі – це суб’єктивне ставлення Замовника торгів до Учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об’єктивно виправданими.
Вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації або зменшити її розмір до 1 000 000,00 гривень (одного мільйона гривень,00 копійок) чи іншої меншої суми.
(Рішення АМКУ від 19.02.2019 №1783, номер скарги - UA-2019-01-04-001747-c.b12, UA-2019-01-04-001747-c)
5 ) Відповідно до Тендерної документації, а саме в частині 10 Розділу - «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)», міститься примітка відповідно до якої : «Аналогічним договором вважається лише такий договір, де замовником послуг виступає орган місцевого самоврядування або підрозділ, департамент, управління, виконавчий орган такого органу місцевого самоврядування».
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників . Дискримінація у застосуванні до процедури закупівлі – це суб’єктивне ставлення Замовника торгів до Учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об’єктивно виправданими. Враховуючи вищевикладене, вищезазначена вимога є дискримінаційною.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема,
за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації
учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що
оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства шляхом виключення з тендерної документації примітку про те, що :«Аналогічним договором вважається лише такий договір, де замовником послуг виступає орган місцевого самоврядування або підрозділ, департамент, управління, виконавчий орган такого органу місцевого самоврядування». Відповідні зміни внести по тексту (де повторюється дана умова) в частині 10 Розділу - «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)».
(аналогічне рішення ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 9941-р/пк-пз від 26.09.2018 UA-2018-08-27-001135-c.a1).
1) За результатами розгляду пункту 1 вашого звернення (вимоги) повідомляємо наступне.
Відповідно до статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Положеннями ч. ч. 1-3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено обов'язковість оприлюднення тендерної документації безоплатно на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу, а також регламентовано вимоги до тендерної документації.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг), а також Замовник встановлює вимоги та кваліфікаційні критерії для забезпечення належного виконання робіт чи надання необхідних послуг, що у даному випадку стосується надання послуг у сфері землеустрою.
Відповідно до частини 1 та 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Замовник наголошує увагу, що ст. 5 Закону України «Про топогорафо-геодезичну та картографічну діяльність» і ст. 26 Закону України «Про землеустрій» визначають основні положення щодо суб’єктів землевпорядної, топографо-геодезичної і картографічної діяльності та мають диспозитивний характер та в цілому не забороняють суб’єктам землевпорядної, топографо-геодезичної і картографічної діяльності мати більшу кількість визначених обов’язкових фахівців за основним місцем роботи. Крім того, з метою внесення відомостей та подальшого розміщення матеріалів землевпорядних робіт у геоінформаційній системі замовником вимагається надання за результатами послуг цифрові векторні набори геопросторових даних у вигляді електронних файлів у векторному поданні у файловій базі відповідно до Закону України «Про національну інфраструктуру геопросторових даних». Для виконання вказаної роботи необхідні профільні спеціалісти, які мають відповідні знання та досвід.
Замовник наголошує, за відсутності заборон з боку законодавства, замовник наділений правом самостійно визначати предмет закупівлі чи частину предмета закупівлі (лот) щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, вимоги щодо якого визначаються в тендерній документації замовником, в тому числі наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, їх кількості та наявного досвіду/стажу, враховуючи обсяги та специфіку технічного завдання даної закупівлі.
У відповідності до ч. 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено перелік відомостей, які мають бути зазначені у тендерній документації, і Замовником цей перелік дотримано.
Враховуючи ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Детально вивчивши питання, замовник важає за необхідне звернути вашу увагу на Рішення АМКУ №4474-р/пк-пз від 07.07.2017 та на Постанову Київського апеляційного адміністративного суду по справі 826/9149/17 від 05.06.2018, якими підтверджується позиція щодо правомірності встановлення в Тендерній документації вимог щодо наявності працівників відповідної кваліфікації.
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – зазначений критерій встановлюється з метою пересвідчитись, що послуги будуть виконуватись суб’єктом, який має достатньо висококваліфікованого персоналу.
Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації в цій частині.
2) За результатами розгляду пункту 2 вашого звернення повідомляємо наступне.
ISO 27001:2013 входить в сімейство стандартів ISO / IEC серії 27000 і належить Міжнародної організації зі стандартизації (ISO) і Міжнародної електротехнічної комісії (IEC). Це міжнародний стандарт, який встановлює вимоги до створення, впровадження, підтримки та вдосконалення системи менеджменту інформаційної безпеки в контексті організації, а також до постійної оцінки інформаційних ризиків і ризик-менеджменту. Чинним законодавством не визначено, що сертифікат ISO 27001:2013 може застосовуватися лише у сфері банківський установ.
У результаті проходження процедури сертифікації системи менеджменту інформаційної безпеки за стандартом ISO 27001:2013 , організація може показати всім зацікавленим сторонам, що вона проявляє належну обачність і забезпечує конфіденційність, цілісність і безпечний доступ до своїх інформаційних активів, керуючись при цьому кращими світовими практиками. Для цілей сертифікації на відповідність стандарту ISO 27001 поняття інформаційна безпека визначається як система заходів, що забезпечують захист інформації та інформаційних технологій, забезпечують конфіденційність, цілісність та доступність.
Сертифікат відповідності ISO 27001 - офіційний документ, що підтверджує, що в компанії впроваджено систему управління інформаційною безпекою, що забезпечує високий рівень захисту конфіденційної інформації та управління ризиками, пов'язаними з витоком такої інформації.
Стандарти серії ISO 27000 розроблені з метою надати організаціям можливість убезпечити свої інформаційні активи, такі як фінансова інформація, об'єкти інтелектуальної власності, інформація про співробітників, інформація, що стала відома у процесі надання послуг за Договорами або будь-яку іншу інформацію, надану третьою стороною.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник може визначати необхідний перелік документів для відповідної закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник вимагає наявність у учасників вказаного сертифікату з метою підтвердження того, що у процесі надання послуг за Договором вся інформація передана учаснику від Замовника, у тому числі персональні дані, будуть забезпечені належним рівнем інформаційної безпеки та конфіденційністю, що підтверджує сертифікат ISO 27001:2013.
Таким чином, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.
3) За результатами розгляду пункту 3 вашого звернення (вимоги) повідомляємо наступне.
Замовником буде внесено відповідні зміни до Тендерної документації в цій частині.
4. За результатами розгляду пункту 4 вашого звернення (вимоги) повідомляємо наступне.
Відповідно до абз. 2 пункту 45 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону».
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Таким чином, Закон України «Про публічні закупівлі» прямо передбачає визначити підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі, що не перевищає очікувану вартість предмета закупівлі.
Крім того, учасник може підтвердити наявність фінансової спроможності шляхом надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) за 2021 рік або 2022 рік.
Таким чином, підстави для внесення змін до Тендерної документації в цій частині відсутні.
5. За результатами розгляду пункту 5 вашого звернення (вимоги) повідомляємо наступне.
Можливість встановлення Замовником вимог щодо наявності документально підтвердженого досвіду відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Встановлення зазначеного критерію є правом, а не обов’язком замовника.
Перелік та особливості документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону. Закон не визначає точної вартості та кількості договорів та не встановлює замовників за аналогічними договорами, але в той же час не містить жодних заборон та не виключає права Замовника самостійно встановити такі умови. Тобто, Закон не обмежує Замовника у можливості конкретизації, який саме має бути аналогічний договір. Жодний нормативний акт не містить чіткої вказівки, щодо методології чи механізму встановлення критеріїв до підтвердження аналогічного договору, тобто досвіду Учасника. Замовник керується виключно рекомендаціями Уповноваженого органу та напрацьованою за роки практикою під час встановлення цього кваліфікаційного критерію.
Таким чином, підстави для внесення змін до Тендерної документації в цій частині відсутні.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-12-000104 ● 5f7af2853b084789bd814b6a8f33e1c6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2023 11:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.06.2023
№ 37-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.06.2023 № 37-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2023-03-15-009486-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-15 10:40:30
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуга з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж прибережної захисної смуги вздовж річки Рось (крім частини щодо якої згідно рішення Білоцерківської міської ради від 25 червня 2015 року №1506-76-VI «Про затвердження проекту землеустрою щодо встановлення межі прибережно-захисної смуги уздовж берега р. Рось в межах міста Біла Церква» такі межі встановлено), річки Кам’янка, річки Протока та навколо ставків і водойм, які розташовані в межах Білоцерківської міської територіальної громади з можливістю подальшого розміщення в геоінформаційній системі» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-15-009486-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-16 15:14:27
Про розгляд та надання відповіді на запит, розміщений в електронній системі закупівель 15 червня 2023 року о 10:40:30, Управлінню Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, щодо закупівлі
Закупівля оголошена відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (надалі - Постанова).
Стосовно запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області:
«На підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?»
Повідомляємо наступне.
Тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи №63/19-¬29 від 15 березня 2023 року (надалі - Тендерна документація). Оголошено закупівлю 15 березня 2023 року відповідно до службової записки Управління регулювання земельних відносин міської ради № 10-13-207 від 10 березня 2023 року, так як є потреба в придбані послуг з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж прибережної захисної смуги вздовж річки Рось (крім частини щодо якої згідно рішення Білоцерківської міської ради від 25 червня 2015 року №1506-76-VI «Про затвердження проекту землеустрою щодо встановлення межі прибережно-захисної смуги уздовж берега р. Рось в межах міста Біла Церква» такі межі встановлено), річки Кам’янка, річки Протока та навколо ставків і водойм, які розташовані в межах Білоцерківської міської територіальної громади. Підставою є Рішення Білоцерківської міської ради від 23 лютого 2023 року №3647-37-VІІІ «Про розроблення Проекту землеустрою щодо організації і встановлення меж території прибережних захисних смуг водних об’єктів на території Білоцерківської міської територіальної громади». Загальний обсяг закупівлі сформований виходячи з потреби, обрахованої Замовником на основі фактичного використання та обсягу фінансування.
Підстава для надання послуг:
Земельний кодекс України;
Водний кодекс України;
Закон України «Про Державний земельний кадастр»;
Закон України «Про землеустрій»;
Порядок визначення розмірів і меж водоохоронних зон та режиму ведення господарської діяльності в них, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 08 травня 1996 року №486 (зі змінами);
Порядок ведення Державного земельного кадастру України, затверджений постановою Кабінету Міністрів від 17 жовтня 2012 року №1051 (зі змінами) (надалі – Порядок №1051);
Рішення Білоцерківської міської ради від 23 лютого 2023 року № 3647-37-VІІІ «Про розроблення Проекту землеустрою щодо організації і встановлення меж території прибережних захисних смуг водних об’єктів на території Білоцерківської міської територіальної громади».
При розрахунку очікуваної вартості закупівлі Замовник керувався Наказом Мінекономіки від 18 лютого 2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». Використовуючи метод визначення очікуваної вартості при моніторингу ринкових цін.
Вартість закупівлі врахувавши аналіз та коливання ринкових цін та розмір бюджетного призначення сформований з урахуванням обсягів наявної потреби цього типу товару та визначений у кошторисі на 2023 рік Закупівля оголошена на 6 000 000,00 грн.
Посилання на обґрунтування закупівлі на веб-сайті Замовника:
https://new.bc-rada.gov.ua/biznesu/publichni_zakupivli/obgruntuvannia_tekhnichnykh_ta_yakisnykh_kharakterystyk_predmeta_zakupivli_rozmiru_biudzhetnoho_pryznachennia__ochikuvanoi_vartosti_predmeta_zakupivli/posluha_z_rozroblennia_proektu_zemleustroiu_shchodo_vstanovlennia_mezh_pryberezhnoi_zakhysnoi_smuhy_vzdovzh_richky_ros/127121.pdf
Додаток № 1 – Сканкопія службової записки Управління регулювання земельних відносин міської ради № 10-13-207 від 10 березня 2023 року у відповідності до якої, проведено закупівлю.
Додаток № 2 – Обґрунтування закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель виявлені Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, порушення усунуто шляхом розірвання Договору про закупівлю послуг № 71 від 14 квітня 2023 року.
2023-06-23 11:31:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
2023-06-26 11:09:40
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2023 02:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "АРХІЗЕМ УКРАЇНА" |
5 920 000,00
UAH з ПДВ
|
5 920 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "АРХІЗЕМ УКРАЇНА" #43759207 |
Переможець |
5 920 000,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2023 10:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 квітня 2023 09:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2023 11:25
|
д у 1 д 71.pdf | укладений |
23 червня 2023 11:20
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2023 11:42
|
д71.pdf | укладений |
14 квітня 2023 11:42
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуга з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж прибережної захисної смуги вздовж річки Рось (крім частини щодо якої згідно рішення Білоцерківської міської ради від 25 червня 2015 року №1506-76-VI «Про затвердження проекту землеустрою щодо встановлення межі прибережно-захисної смуги уздовж берега р. Рось в межах міста Біла Церква» такі межі встановлено), річки Кам’янка, річки Протока та навколо ставків і водойм, які розташовані в межах Білоцерківської міської територіальної громади з можливістю подальшого розміщення в геоінформаційній системі | 1 | послуга |
5 920 000,00
UAH
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 14 квітня 2023 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Сторони вирішили цією Додатковою угодою № 1 достроково розірвати Договір про закупівлю послуги № 71 від 14 квітня 2023 року за взаємною згодою Сторін. Сторони підтверджують, що з дати набрання чинності цієї Додаткової угоди № 1 решта зобов’язань Сторін, що виникли з Договору про закупівлю послуги № 71 від 14 квітня 2023 року, припиняються, і Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками, що виникли із Договору про закупівлю послуги № 71 від 14 квітня 2023 року. Сторони підтверджують відсутність будь-яких претензій одна до одної, пов’язаних з виконанням Договору про закупівлю послуги № 71 від 14 квітня 2023 року. Додаткова угода № 1 складена українською мовою та укладена і підписана у 2 (двох) оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу по одному примірнику для кожної із Сторін. Ця Додаткова угода № 1 набирає чинності з дати її підписання та скріплення її печатками Сторін. |