Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СТАРОВІРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04398092 |
Вебсайт: | https://starovirivska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 63251, Україна , Харківська обл., Красноградський р-н, село Старовірівка, вул. Центральна, будинок 60 |
Контактна особа: |
Оксана Чернова +380505868209 zakupkistaroverovka@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2023 14:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2023 09:01 |
Очікувана вартість: | 3 115 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 575,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2023 17:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2023 17:42 |
додаток 1 зі змінами (кваліфікаційні критерії).docx | |
16 березня 2023 17:42 |
перелік змін до Тендерної документації.docx | |
15 березня 2023 14:10 |
тендерна документація.doc | |
15 березня 2023 14:10 |
додаток 6 (лист згода).docx | |
15 березня 2023 14:10 |
додаток 4 (тендерна пропозиція).docx | |
15 березня 2023 14:10 |
додаток 5 (проект договору).docx | |
15 березня 2023 14:10 |
додаток 2 (стаття 17).docx | |
15 березня 2023 14:10 |
додаток 3 (технічне завдання).docx |
16 березня 2023 17:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 березня 2023 17:42 |
додаток 1 зі змінами (кваліфікаційні критерії).docx
|
|||
16 березня 2023 17:42 |
перелік змін до Тендерної документації.docx
|
|||
15 березня 2023 14:10 |
тендерна документація.doc
|
|||
15 березня 2023 14:10 |
додаток 6 (лист згода).docx
|
|||
15 березня 2023 14:10 |
додаток 4 (тендерна пропозиція).docx
|
|||
15 березня 2023 14:10 |
додаток 5 (проект договору).docx
|
|||
15 березня 2023 14:10 |
додаток 2 (стаття 17).docx
|
|||
15 березня 2023 14:10 |
додаток 3 (технічне завдання).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-12-000031 ● 168d65f9875747538ebb62848a5a3a2e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 травня 2023 13:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.05.2023 № 26-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 21 квітня 2023 року № 003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 12.05.2023 № 26-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-15-007477-a, 15.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-18 14:49:25
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-15-007477-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2023-03-15-007477-а відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- чому додатковою угодою від 16.05.2023 № 1 до договору від 07.04.2023 №85 змінено обсяг робіт, а саме: виключено роботи щодо знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів окремими місцями площею до 10м2 шириною фрезерування 500мм та глибиною фрезерування 50мм, тоді як, підставою для внесення змін до договору Замовником обрано погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-23 15:51:23
Відповідь на звернення
На Ваш запит замовнику про надання пояснення від 18.05.2023року у межах проведення моніторингу закупівлі послуг Поточний ремонт дороги вулиці Вишнева с. Парасковія, Красноградського району, Харківської області, код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, ідентифікатор закупівлі номером UA-2023-03-15-007477-a, Старовірівська сільська рада пояснює наступне:
1) Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі послуг Поточний ремонт дороги вулиці Вишнева с. Парасковія, Красноградського району, Харківської області, код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, ідентифікатор закупівлі номером UA-2023-03-15-007477-a, формувалися на підставі обстеження експлуатаційного стану існуючої автомобільної дороги. Під час такого визначено потребу у відновленні технічних параметрів та нормативних навантажень відповідно до ДБН В.2.3.4:2015 «Автомобільні дороги. Частина 1. Проектування. Частина ІІ. Будівництво» та інших нормативних вимог. Окрім того, на виконання «Програми по утриманню та ремонту автомобільних доріг Старовірівської сільської територіальної громади на 2023 рік» затвердженою рішенням XXXVII сесії Старовірівської сільської ради VIII скликання від 22.12.2022р. №3440 (зі змінами) визначені технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідно до дефектного акта по вулиці Вишнева с. Парасковія, Красноградського району, Харківської області. Очікувана вартість предмета закупівлі послуг Поточний ремонт дороги вулиці Вишнева с. Парасковія, Красноградського району, Харківської області, код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, ідентифікатор закупівлі номером UA-2023-03-15-007477-a, розрахована виходячи із визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) (далі — Методика) та визначений відповідно до дефектного акту, з урахуванням до вимог ДСТУ, ГБН та нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, кошторисним нормам України в будівництві. Оскільки оптимальне визначення очікуваної вартості закупівлі є передумовою ефективного планування, успішного проведення процедур закупівель та досягнення максимальної економії, визначення потреби в послугах здійснювалась на підставі аналізу фактичного використання послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Для розрахунку очікуваної вартості використовувались як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів), аналогічних/ідентичних, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro», з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют, які приведені до єдиних умов. Як інформаційні джерела використовувались: для індексу інфляції – офіційний вебсайт Державної служби статистики України, для курсів валют – офіційний вебсайт Національного банку України. Замовником вивчалась загальнодоступна інформація щодо цін послуг, яка міститься у відкритих джерелах, в електронній системі закупівель "Prozorro» в Харківському регіоні, зокрема UA-2023-04-05-006679-a, UA-2023-04-14-004210-a, UA-2023-04-25-001619-a. Розмір бюджетного призначення послуг визначений на підставі планування бюджету Старовірівської сільської ради на 2023 рік, рішення XXXVII сесії VIII скликання Старовірівської сільської ради від 22 грудня 2022 року №3436 «Про бюджет Старовірівської сільської територіальної громади на 2023 рік» зі змінами та додатками, з врахуванням розподілу вільного залишку, що утворився на 01.01.2023 року, рішення XLI сесії VIII скликання від 14 березня 2023 року №3485. При визначенні технічних, якісних характеристик предмету закупівлі, очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення, щодо визначення предмету закупівлі послуг Поточний ремонт дороги вулиці Вишнева с. Парасковія, Красноградського району, Харківської області, код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, ідентифікатор закупівлі номером UA-2023-03-15-007477-a, також були враховано пропозиції та побажання від депутатів сільської ради та старости с.Парасковія. Таким чином, очікувана вартість була розроблена виходячи з реального фінансування та відповідає поточним цінам на аналогічні види послуг у Харківській області.
2)Чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2023-03-15-007477-а відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було оприлюднено відповідно до постанови Кабміну №710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному сайті Старовірівської територіальної громади протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі за посиланням: https://starovirivska-gromada.gov.ua/; https://starovirivska-gromada.gov.ua/news/1678953394/
3) Чому додатковою угодою від 16.05.2023 № 1 до договору від 07.04.2023 №85 змінено обсяг робіт, а саме: виключено роботи щодо знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів окремими місцями площею до 10м2 шириною фрезерування 500мм та глибиною фрезерування 50мм, тоді як, підставою для внесення змін до договору Замовником обрано погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг?
Повідомляємо, що під час виконання робіт по об’єкту Підрядником виявлена необхідність внесення змін до дефектного акту, оскільки останній складався в зимовий період, коли неможливо було коректно визначити стан покриття та його висотні відмітки. У зв’язку з цим, 01.05.2023 комісією, у складі представників Замовника, Підрядника та Технічного нагляду, було здійснено огляд та перевірку відповідності будівельно-монтажних робіт вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил та технічних умов, передбачених Договором №85 від 07.04.2023. За результатом огляду встановлено, що улаштування асфальтобетонного покриття поверх існуючого покриття без знімання такого покриття за допомогою машин для холодного фрезерування в кількості 150 м2 не призведе до погіршення якісних та експлуатаційних показників покриття дороги, але у свою чергу зменшить вартість робіт по поточному ремонту (акт від 18.04.2023 додається), що не яким чином не змінює кількість (обсяг), якість послуг та призведе до економії бюджетних коштів, щодо даної закупівлі. Таким чином, при повному збереженні якості послуги та її обсягу (п. 1.3. Договору - Обсяг закупівлі – 1 послуга, згідно з технічним завданням) по Поточному ремонту, сторони погодили зміну ціни в Договорі в бік зменшення (п.п.5. п.19 Особливостей №1187).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Виявлені порушеня усунені шляхом укладання додаткової угоди.
2023-05-29 13:45:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто
Порушення усунуто
2023-05-31 10:03:35
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ДОРОЖНЬО-РЕМОНТНЕ ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО" |
2 506 870,27
UAH з ПДВ
|
2 506 870,27
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-СХІД" |
2 691 545,60
UAH з ПДВ
|
2 691 545,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ДОРОЖНЬО-РЕМОНТНЕ ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО" #41722275 |
Переможець |
2 506 870,27
UAH з ПДВ
|
28 березня 2023 13:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 березня 2023 12:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2023 11:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2023 13:43
|
додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
29 травня 2023 13:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 травня 2023 07:58
|
акт огляду по вул.Вишнева с.Парасковія.pdf | зміни до договору |
18 травня 2023 07:56
|
додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
18 травня 2023 07:56
|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2023 14:44
|
протокол №159.pdf | укладений |
07 квітня 2023 14:43
|
договір №85.pdf | укладений |
07 квітня 2023 14:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна цього Договору становить - 2 483 015,09 грн. (два мільйони чотириста вісімдесят три тисячі п’ятнадцять грн. дев’ять копійок) без ПДВ. Дана додаткова угода вступає в дію з моменту підписання уповноваженими сторонами та являється невід’ємним додатком до договору. Дія цієї угоди розповсюджується на відносини між сторонами з 07 квітня 2023 року у відповідності до ч.З ст.631 Цивільного кодексу України. |
Номер договору про закупівлю: | договір №85 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна договору викладена в новій редакції: « Ціна цього Договору становить - 2 483 015,09 грн. (два мільйони чотириста вісімдесят три тисячі п’ятнадцять грн. дев’ять копійок) без ПДВ.» Додаток до договору - договірна ціна з додатками до неї викладена в новій редакції. Визнана такою недійсною додаткова угода 1 від 16 травня 2023 року до даного договору № 85 від 07 квітня 2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | договір №85 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |