Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт амбулаторії загальної практики- сімейної медицини с.Довгошиї комунального некомерційного підприємства «Млинівський центр первинної медико-санітарної допомоги» Млинівської селищної ради Рівненської області» (облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо-переміщених осіб(евакуйованих)осіб), за адресою: вул. Незалежності, 3 в с. Довгошиї, Дубенського району Рівненської області. (CPV ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи).
Очікувана вартість
2 633 391,00 UAH
UA-2023-03-15-007192-a 70f218805b0642f28641e1467512944c
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Котуза Надія Степанівна

+380663201422 kotuzanadja1987@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство " Млинівський центр первинної медико-санітарної допомоги" Млинівської селищної ради Рівненської області
Код ЄДРПОУ: 38668003
Місцезнаходження: 35100, Україна , Рівненська обл., смт Млинів, вул.Степана Бандери,18
Контактна особа: Котуза Надія Степанівна
+380663201422
kotuzanadja1987@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Закупівля здійснюється відповідно до постанови №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» пункт 13 підпункт 4
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт амбулаторії загальної практики- сімейної медицини с.Довгошиї комунального некомерційного підприємства «Млинівський центр первинної медико-санітарної допомоги» Млинівської селищної ради Рівненської області» (облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо-переміщених осіб(евакуйованих)осіб), за адресою: вул. Незалежності, 3 в с. Довгошиї, Дубенського району Рівненської області. (CPV ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35121, Україна, Рівненська область, с.Довгошиї ,Дубенського району, вул.Незалежності ,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Взаєморозрахунки за виконані роботи проводяться згідно Актів приймання виконаних робіт (ф. № КБ-2) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт (ф. № КБ-3), які готує Підрядник. Замовник перевіряє Акти та оплачує виконані роботи після їх повного завершення протягом семи банківських днів. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

15 березня 2023 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КОРОЛЬ О.О.
#2377919278
Переможець 2 633 391,00
UAH
15 березня 2023 13:59

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 грудня 2023 15:48
ДУ ДОВГОШИЇ _ 4 (1).pdf зміни до договору
06 грудня 2023 15:47
Електронний підпис укладений
29 листопада 2023 10:46
Додаткова угода 3 Довгошиї.pdf зміни до договору
29 листопада 2023 10:40
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2023 10:42
Додаткова угода 2 Король.pdf зміни до договору
16 жовтня 2023 10:30
повідомлення Король.pdf зміни до договору
16 жовтня 2023 10:30
Електронний підпис укладений
31 травня 2023 12:49
Додаткова угода 1 31.05..pdf зміни до договору
31 травня 2023 12:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з затримкою поставки матеріалів, для проведення в АЗПСМ с.Довгошиї ремонту заміни покриття даху, на певний термін відбулося відтермінування строків закінчення надання послуг визначених Договором., керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, керуючись п.16.4,16.7 розділу «Прикінцеві положення» Договору сторони дійшли згоди Внести зміни до п. 3.1.розділу 3 «Строки виконання робіт», п.16.2. розділу 16 «Прикінцеві положення», та викласти їх у новій редакції:
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коригування договірної ціни у відповідність до зведеного кошторисного розрахунку
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі,Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML