Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 13563963 |
Вебсайт: | http://omdc.zhitomir.ua/ |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Пушкінська, буд. 1 |
Контактна особа: |
Олексій Хабаров +380412418716 omkdc.zt.ua@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2023 13:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2023 13:38 |
Очікувана вартість: | 310 489,15 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 552,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Охоронні послуги | Пiсляоплата | 275 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2023 13:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2023 13:41 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Охорона об’єктів здійснюється:
- корпус А (поліклініка) ;- корпус Б (основний); - господарські приміщення повинна здійснюватись в денний час (з 06.00 год. до 08.00 год. та з 16.00 год. до
22.00 год.) щоденно одним охоронцем, а в нічний час(з 22.00 год. до 06.00 год) двома охоронцями щоденно.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-03-000066 ● 22caebed13394cca81da239a2e38f263
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2023 17:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.04.2023
№ 22-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 03.04.2023 №22-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2023-03-15-006820-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-05 08:52:25
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Охоронні послуги» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-15-006820-a) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог законодавства, а саме:
- в порушення пункту 14 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація КНП «Обласний медичний консультативно-діагностичний центр» Житомирської обласної ради (далі – Замовник) не містить відомостей щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
- в порушення вимог абзацу 8 пункту 28 Особливостей тендерна документація Замовника не містить підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені підпунктом 1, 7, 10 пункту 44 цих особливостей, та інформацію про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення переможця, зазначених в абзаці 14 пункту 44 Особливостей.
Враховуючи викладене вище, поясніть чому Замовником порушено норми пункту 14 частини 2 статті 22 Закону, абзаців 1, 8 пункту 28 Особливостей?
3. Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Беркут-2012» не надано довідку про відсутність співпраці з фізичними та юридичними особами, щодо яких введені санкції Указами Президента України у відповідності до Закону України «Про санкції», чим не дотримано вимоги пункту 8 Додатку № 1 до тендерної документації.
Також, аналізом встановлено, що надана у складі тендерної пропозиції ТОВ «Беркут-2012» довідка про незалучення субпідрядників від 25.01.2023 № 396, яка вимагалася Замовником (пункти 1, 7 розділу 3 та пункту 7 Додатку № 1 тендерної документації), містить інформацію щодо незалучення субпідрядників для надання послуг по ID: UA-2023-01-20-012557-a.
Враховуючи викладене вище, поясніть чому, в порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Беркут-2012»?
Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 47 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Пояснення та копії документів (за наявності) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-07 13:37:20
Відповідь на запит ДАСУ від 05.04.2023 р.
На Ваш запит від 05.04.2023 р. про надання пояснень, опублікований у системі закупівель Prozorro , КНП ОМКДЦ надає пояснення стосовно проведення процедури закупівлі по предмету: «Охоронні послуги» (оприлюднена в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-15-006820-a).
1. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,обгрунтування розміру витрат та визначення його очікуваної вартості.
2. Пояснення стосовно тендерної документації.
3.Про усунення помилок.
4. Копія листа про розірвання договору
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2023 13:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БЕРКУТ-2012" |
280 000,00
UAH з ПДВ
|
280 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БЕРКУТ-2012" #38373861 |
Переможець |
280 000,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2023 14:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2023 14:51
|
ДУ№1 до дог.№22 від 29.03.23..pdf | укладений |
18 квітня 2023 14:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 квітня 2023 14:44
|
ДУ№1 до дог.№22 від 29.03.23..pdf | зміни до договору |
18 квітня 2023 14:37
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2023 13:09
|
Договір.pdf | укладений |
30 березня 2023 13:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 березня 2023 — 30 квітня 2023 |
Сума оплати за договором: |
56 000,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до вимог висновку від 14.04.2023 р. Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про результати моніторингу закупівлі |