Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Великобірківської селищної ради "Тернопільська центральна районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 42588170 |
Місцезнаходження: | 47740, Україна , Тернопільська обл., селище міського типу Великі Бірки, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 51 |
Контактна особа: |
Облещук Вікторія 380977204479 vikesh85@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2023 11:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2023 11:00 |
Очікувана вартість: | 303 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 515,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50400000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного і високоточного обладнання
медичного і високоточного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2023 11:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2023 11:47 |
Додаток 5. Тендерна пропозиція.docx | |
15 березня 2023 11:46 |
Додаток 4. Проєкт Договору.doc | |
15 березня 2023 11:45 |
Додаток 3 - Технічні вимоги.doc | |
15 березня 2023 11:44 |
Додаток 2.docx | |
15 березня 2023 11:44 |
Додаток 1.Кваліфікаційні критерії.docx | |
15 березня 2023 11:43 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-05-000003 ● c22bcb5111f1453cbd2113782fd93e07
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 липня 2023 14:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.07.2023 № 46-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 05.07.2023 № 46-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2023-03-15-004425-a від 15.03.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-06 14:19:26
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного і високоточного обладнання», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-15-004425-a ), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Замовником у додатку № 2 «Підстави для відмови в участі в процедурі закупівлі (пункт 44 Особливостей)» до тендерної документації встановлено вимогу «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.»
Однак, у складі пропозиції ФОП Книшевич Я.Б., як переможця торгів, відсутні документи які підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 44 Особливостей.
У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити причину невідхилення пропозиції ФОП Книшевич Я.Б., як такої що не відповідає вимогам тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-11 11:09:13
Пояснення на запит ДАСУ від 05.07.2023
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою усунення порушень, виявлених під час моніторингу процедур закупівель, було укладено додаткову угоду про розірвання договору, що додається.
2023-07-21 12:25:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто.
2023-07-24 10:49:04
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2023 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець КНИШЕВИЧ ЯРОСЛАВ БОГДАНОВИЧ |
299 000,00
UAH з ПДВ
|
299 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець КНИШЕВИЧ ЯРОСЛАВ БОГДАНОВИЧ #1949802597 |
Переможець |
299 000,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2023 12:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2023 12:46
|
Угода про розіварння договору.PDF | укладений |
21 липня 2023 12:36
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2023 09:51
|
Договір 121 від 03.04.2023р.PDF | укладений |
03 квітня 2023 09:46
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 03 квітня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
103 900,00
UAH з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Не можливість усунення порушень виявлених Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області під час моніторингу процедур закупівель (наказ № 46-з від 05.07.2023 «Про початок моніторингу процедур закупівель»), в частині порушення вимог підпункту 3 пункту 41 Особливостей 1178 |