Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське комунальне підприємство |
Код ЄДРПОУ: | 32145505 |
Місцезнаходження: | 78500, Україна , Івано-Франківська обл., місто Яремче, ВУЛИЦЯ СВОБОДИ, будинок 261 |
Контактна особа: |
Тарас Лозовський +380973482878 mkp_zakupki@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2023 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2023 17:00 |
Очікувана вартість: | 4 130 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 41 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за придбаний Товар здійснюється на підставі виставленого рахунку та видаткової накладної, протягом 10 робочих днів з моменту поставки Товару, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2023 17:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2023 17:19 |
Тендерна документація бруківка.docx | |
14 березня 2023 17:19 |
Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-03-000010 ● d57f658dd99743ec8ae9194ada58a408
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2023 12:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.04.2023 №17-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Андрій ТИМОФІЙЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 03.04.2023 №17-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2023-03-14-012008-a 14.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-12 10:18:51
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Конструкційні матеріали (Бруківка гранітна)» (ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-14-012008-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ФОП "БУЛАС ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ" те, що у наданому ним Сертифікаті якості зазначено, що бруківка може мати відхилення по товщині +-1,3 см, тоді як у Додатку №1 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» визначено: «*розміри зазначено умовно та можуть мати незначні відхилення залежно від виробника -+1 см»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-12 14:29:54
Надання пояснення на запит
Надаємо наступне пояснення щодо запиту УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ:
- Під час закупівлі «Конструкційні матеріали (Бруківка гранітна)» (ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали) UA-2023-03-14-012008-a Замовником було встановлено у додатку 1 тендерної документації технічні вимоги до предмету закупівлі, де передбачено відхилення по розміру бруківки -+ 1, учасником процедури закупівлі надано паспорт якості на бруківку з чітким розміром 10х10х6 см та 20х10х6 см, примітка в документі щодо якості яка містить інформацію щодо можливого відхилення лише по товщині розколу +-1,3 см., була замовником враховано, оскільки це не впливає на споживчу якість товару, оскільки при укладці зберігається рівність та рядність бруківки, та не впливає на загальну площу бруківки, що закуповується.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами розгляду Висновку щодо моніторингу УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ повідомляємо наступне: 1. Щодо порушення пункту 28 Постанови №1178 та пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в ТД Замовника не визначено спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця, зазначених у підпунктах 3, 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Постанови №1178. У тендерній документації (далі – ТД) щодо закупівлі «Конструкційні матеріали (Бруківка гранітна)» (ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали) UA-2023-03-14-012008-a згідно вимог п.28 Постанови 1178 (У тендерній документації обов’язково зазначаються: підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 44 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 44 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами) зазначено інформацію, про підстави для відмови в участі у відкритих торгах у ч.5 розділу 3 ТД, де чітко визначено що учасник процедури закупівель, подаючи свою тендерну пропозицію, підтверджує відсутність підстав, передбачених п.44 Особливостей шляхом заповнення відповідної інформації в електронній системі закупівель та/або завантаження відповідних документів у разі встановлення такої вимоги а переможець закупівлі документ, виданий Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. Відтак, Замовником не порушено вимоги чинного законодавства України в сфері публічних закупівель щодо зазначення вимог в тендерній документації, оскільки передбачено що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 44 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами: 1) пп.3 пункту 44 Постанови №1178 - https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ (відкриті публічні електронні реєстри) та додатково вимагається документ про відсутність судимості(ч.5 розділу 3 ТД) 2) пп.12 пункту 44 Постанови №1178 – відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми настає згідно ст. 149-150 Кримінального Кодексу України (далі - ККУ), що передбачає кримінальну відповідальність за торгівлю людьми (стаття 149 ККУ) та експлуатацію дітей (стаття 150 ККУ). Адміністративної відповідальності за такі дії не передбачено. Особа, що здійснила злочин по статтях 149-150 ККУ, якщо її провина буде доведена, матиме судимість, а відтак Замовником вимагається документ про відсутність судимості(ч.5 розділу 3 ТД) 3) абз. 14 пункту 44 Постанови №1178 – вимагається довідка у ч.1 розділу 3 ТД та відповідна інформація розміщення у системі Прозорро (інформація є публічною) оскільки всі укладені договори Змовником публікуються згідно вимог законодавства. Відповідно до вищезазначеного зауважуємо, що державними органами які здійснюють моніторинг публічних закупівель не досліджено в повному обсязі зміст тендерної документації, яка повністю відповідає вимогам чинного законодавства України в сфері публічних закупівель. Відсутні порушення у Замовника під час здійснення даної закупівлі. 2. Щодо встановленого розміру бруківки в Додатку 1 тендерної документації на закупівлю «Конструкційні матеріали (Бруківка гранітна)» (ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали). Замовником було надано пояснення щодо вимоги по розміру бруківки в технічному завданні 12.04.2023 року, де передбачено відхилення по розміру бруківки -+ 1, учасником процедури закупівлі надано паспорт якості на бруківку з чітким розміром 10х10х6 см та 20х10х6 см, примітка в документі щодо якості яка містить інформацію щодо можливого відхилення лише по товщині розколу +-1,3 см., була замовником враховано, оскільки це не впливає на споживчу якість товару, оскільки при укладці зберігається рівність та рядність бруківки, та не впливає на загальну площу бруківки, що закуповується. Рішення УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ в цій частині ґрунтується виключно на суб`єктивних висновках посадової особи контролюючого органі та не відповідають дійсності, оскільки учасником надано документ що підтверджує якість бруківки з чіткими розмірами що відповідають вимогам Замовника встановленим в тендерній документації, а отже відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції. 3 .Щодо припинення зобов’язань за договором про закупівлю послуг гарячого харчування учнів від 07.04.2023 №1/39 Замовником не було укладено договору щодо закупівлі послуг гарячого харчування учнів, а відтак вимогу щодо розірвання вищезазначеного договору не можемо виконати, позаяк додатково наголошуємо, що нормами ст.188 Господарського кодексу України та ст.651 Цивільного кодексу України передбачено, що правовідносини щодо розірвання договору шляхом укладення відповідної додаткової угоди повинні ґрунтуватися лише на взаємній згоді сторін і жодною нормою не передбачено розірвання договору за примусом контролюючого органу, як суб’єкта владних повноважень. Усунення виявлених на думку органів моніторингу порушень шляхом розірвання договору призведе до порушення прав та інтересів третьої особи – Виконавця (постачальника), що призведе до негативних наслідків для Замовника. Чинним законодавством України, в тому числі ЗУ «Про основні засади здійснення фінансового контролю» не встановлено право вимагати розірвання договорів укладених в рамках публічних закупівель.
2023-04-18 14:23:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2023 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "БУЛАС ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
4 110 200,00
UAH з ПДВ
|
4 110 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БУЛАС ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3204114315 |
Переможець |
4 110 200,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2023 15:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2024 16:41
|
Додаткова угода1.pdf | зміни до договору |
04 січня 2024 16:40
|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2023 14:55
|
Підписаний договір.pdf | укладений |
07 квітня 2023 14:54
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бруківка гранітна 20х10х6 | 3000 | метри квадратні |
696,64
UAH
|
Бруківка гранітна 10х10х6 | 2900 | метри квадратні |
696,64
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п. 11.1 Договору Сторони дійшли взаємної згоди викласти п. 10.1 Договору в наступній редакції: «10.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє по 31 грудня 2023 року, а в частині проведення розрахунків – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором». |
Номер договору про закупівлю: | 1/39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бруківка гранітна 20х10х6 | 3000 | метри квадратні |
696,64
UAH
|
Бруківка гранітна 10х10х6 | 2900 | метри квадратні |
696,64
UAH
|