Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вироби медичного призначення різні (пробірки, тримач для забору крові, кювети) за кодом ДК 021:2015:33190000-8 «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні»
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2023-03-14-011621-a ● 415aae8d7ab645aa806c9d3ab603670c
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №2" РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01111032 |
Місцезнаходження: | 33010, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ ОЛЕКСАНДРА ОЛЕСЯ, будинок 13 |
Контактна особа: |
Китюшко Оксана 0672908898 ml2rivne1972@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2023 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 198 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 990,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 упаковка
Пробірка з активатором згортання (червона)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 42386 — Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD
100 упаковка
Пробірка з K3 ЕДТА (лавандова)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 47588 — Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3ЕДТА
25 упаковка
Тримач для забору крові універсальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 36188 — Тримач вакуумної пробірки для забору крові, багаторазового використання
5 упаковка
Реакційні кювети до біохімічного аналізатора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 61033 — Кювету для лабораторного аналізатора ІВД, багаторазового використання
100 упаковка
Пробірка з 3,2% натрію цитратом (блакитна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 42585 — Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату чергової партії поставленого ТОВАРУ, на підставі підписаних обома Сторонами видаткових накладних, протягом 10 банківських днів з дня отримання чергової партії ТОВАРУ. Днем отримання ТОВАРУ вважається день підписання Сторонами або їх уповноваженими представниками видаткової накладної. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2023 16:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2023 16:49 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні_ якісні та кількісні характеристики).docx | |
14 березня 2023 16:49 |
Додатку 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії та інші вимоги).docx | |
14 березня 2023 16:49 |
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт Договору).docx | |
14 березня 2023 16:49 |
Додаток 5 до тендерної документації (Лист-згода на обробку персональних даних).docx | |
14 березня 2023 16:49 |
Додаток 4 до тендерної документації (форма Тендерна пропозиція).docx | |
14 березня 2023 16:49 |
Тендерна документація вироби медичного призначення різні (пробірки, тримач для забору крові, кювети).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 16 березня 2023 14:36
Дата відповіді: 16 березня 2023 15:03
Просимо надати уточнення стосовно кількості штук Тримач для забору крові універсальний - п.3 Додатку 2 ТД.
Заздалегідь вдячні.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякую за запитання, у відповідь хочу повідомити, що 1 упаковка Тримачів для забору крові універсальних містить 200 штук тримачів
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-03-14-011621-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 17 березня 2023 13:31
Дата подання: 17 березня 2023 13:31
СКАРГА
на дискримінаційні вимоги тендерної документації
14.03.2023 року Замовник оголосив закупівлю Вироби медичного призначення різні (пробірки, тримач для забору крові, кювети) за кодом ДК 021:2015:33190000-8 «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні».
Ознайомившись з тендерною документацією, виявили дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії - учасника ТОВ “Ледум”, що вбачається з нижченаведеного.
Відповідно у Додатку 2 до Тендерної документації наведений перелік медичних виробів, які закуповуються Замовником та СУКУПНІ ВИМОГИ до них.
Звертаємо Вашу увагу, що, враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до медичних виробів (позиції №1-5), ВІДСУТНІ ВИРОБНИКИ, які можуть запропонувати згадані медичні вироби САМЕ З ТАКИМИ СУКУПНИМИ ВИМОГАМИ. Зокрема, відсутні щонайменше два виробники, медичні вироби яких відповідають усім в сукупності вимогам тендерної документації.
Слід зауважити, що у сукупності з іншими вимогами ТД (Додаток 2) дискримінаційним є наступне:
Вимоги до позицій № 1, 2, 5 Додатку 2 до Тендерної документації в частині: “Виріб повинен відповідати наступним національним стандартам: ...ДСТУ EN ISO 10993-1:2015 ”
Вимоги до поз.№ 3 Додатку 2 до Тендерної документації в частині: “Тримач призначений для забору крові вакуумною пробіркою за допомогою голки типу «мультисемпл»., саме в частині одиниця виміру /кількість: 25 уп. ”
Вимоги до поз.№ 4 Додатку 2 до Тендерної документації “Кювети, призначені для роботи на автоматичних біохімічних аналізаторах Sinnowa (Серія DS). Фасування: 100 шт в упаковці.” (саме за всіма сукупними вимогами до даної позиції).
Вимоги до поз.№ 5 Додатку 2 до Тендерної документації в частині:“Фасування: 100 шт в упаковці....Виріб повинен відповідати наступним національним стандартам: ...ДСТУ EN ISO 10993-1:2015 ”.
Крім того, додатково щодо позицій №1, 2, 5 та вимог до них, що “Виріб повинен відповідати наступним національним стандартам: ...ДСТУ EN ISO 10993-1:2015 ”, слід зауважити, що ця вимога є дискримінаційною, оскільки вимога вказана Замовником у тендерній документації всупереч діючому законодавству.
Зокрема саме за позиціями №1, 2, 5 предметом закупівлі є “Пробірка...(діагностика in vitro)”, що відповідає та регулюється виключно Постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013р. № 754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro», тобто є медичним виробом для діагностики in vitro.
Згідно НАКАЗУ МОЗ України № 1242 від 11.10.2017р. «Про затвердження переліку національних стандартів, відповідність яким надає презумпцію відповідності медичних виробів для діагностики in vitro вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro» затверджений вичерпний перелік національних стандартів, яким повинні відповідати саме медичні вироби для діагностики in vitro.
Повідомляємо, що ДСТУ EN ISO 10993-1:2015 Біологічне оцінювання медичних виробів. Частина 1. Оцінювання і тестування в рамках процесу управління ризиками (EN ISO 10993-1:2009/AC:2010, IDT) не входить до ПЕРЕЛІКУ національних стандартів (який наведений у вищезгаданому НАКАЗІ МОЗ України № 1242 від 11.10.2017), щодо медичних виробів саме для діагностики in vitro.
З огляду на вищевикладене, оскільки пробірка за позиціями №1, 2, 5 є медичним виробом для діагностики in vitro, то вимоги Замовника у ТД до даної пробірки повинні грунтуватися та відподати як Постанові Кабінету Міністрів України від 02.10.2013р. № 754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro, так і НАКАЗУ МОЗ України № 1242 від 11.10.2017 (виключно який й затверджує перелік національних стандартів, яким повинні відповідати саме медичні вироби для діагностики in vitro).
Проте, ДСТУ EN ISO 10993-1:2015, який взаний Замовником як вимога до пробірок, не передбачається та не грунтується на нормах Постанови Кабінету Міністрів України від 02.10.2013р. № 754 та НАКАЗУ МОЗ України № 1242 від 11.10.2017, так як даним Наказом дане ДСТУ не передбачене, а тому вимога Замовника в цій частині є дискримінаційною.
Даний факт свідчить й про порушення норм ст. ст. ст. 5, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, так як вимоги тендерної документації повинні бути передбачені діючим законодавством.
Це зокрема вбачається зі змісту ст ст.5, 22 Закону: “Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених статті 5 цього Закону. Тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації”.
Слід зазначити, що наразі існують інші виробники, які мають своїх уповноважених представників в Україні, включаючи ТОВ “Ледум”, та мають можливість запропонувати згадані вище медичні вироби, які відповідають загальновстановленим стандартам до медичних виробів, однак з іншими технічними характеристиками (перелік технічних характеристик до позицій, які пропонує Скаржник наведений у прохальній частині даної скарги). Зокрема даним виробником є “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай (уповноваженим представником якого є наша компанія — ТОВ “Ледум”).
Таким чином, наявність встановлених Замовником ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ СУКУПНИХ ВИМОГ до предмету закупівлі у чинній редакції (так як відсутні ВИРОБНИКИ, які можуть запропонувати медичні вироби саме з такими СУКУПНИМИ вимогами) позбавляє потенційного учасника ТОВ “Ледум” можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням його прав як учасника. Оскільки ТОВ “Ледум” має можливість поставити дані медичні вироби згідно переліку предмета закупівлі, які відповідають загальновстановленим стандартам (з іншими технічними характеристиками), однак лише за умови внесення змін до тендерної документації (усунення дискримінаційних вимог).
Вищезгадані встановлені Замовником сукупні вимоги є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, п. п. 52-64 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", -
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі: Вироби медичного призначення різні (пробірки, тримач для забору крові, кювети) за кодом ДК 021:2015:33190000-8 «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні». Ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-14-011621-a.
2. Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2023-03-14-011621-a.
3. Зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації, а саме:
З переліку вимог до позицій №1,2,5 виключити: “Виріб повинен відповідати наступним національним стандартам: ...ДСТУ EN ISO 10993-1:2015 ”
Вимоги до поз.№ 3 частково змінити та викласти у наступній редакції: “Тримач призначений для забору крові вакуумною пробіркою за допомогою голки типу «мультисемпл. Фасування: не менше 50 шт. в упаковці. Одиниця виміру: шт., кількість: 5000”
Поз. №4 - “61033 Кювета для лабораторного аналізатора IVD (діагностика in vitro) багаторазового використання )” - виділити в окремий лот.
Вимоги до поз.№ 5 частково змінити та викласти у наступній редакції: “Об’єм: 2,7 мл. Розміри: 13х75 мм. Фасування: 50 або 100 шт в упаковці. Наповнювач: тринатрій цитрат C6H5Na3O7. Повинні бути придатні для центрифугування при 150 g, 1500-2000 g та 2500-3000 g.Температура зберігання: 4-25⁰ С.Виріб повинен відповідати наступним національним стандартам: ДСТУ EN ISO 14971:2015; ДСТУ EN 62366:2015; ДСТУ EN ISO 15223-1:2018.”.
Додаток:
1. Копія декларації про відповідність - ТОВ “Ледум”, як представника виробника “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай.
Генеральний директор ТОВ “Ледум” Н.Б. Коваленко
17.03.2023 року
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 березня 2023 16:21
Рішення від 20.03.2023 № 3351.pdf
Дата публікації: 20 березня 2023 16:21
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.03.2023 № 3726.pdf
Дата публікації: 28 березня 2023 10:38
Рішення від 27.03.2023 № 3726.pdf
Дата публікації: 30 березня 2023 12:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконане
Дата виконання рішення замовником: 03 квітня 2023 14:25
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2023 14:26 |
Кінець періоду оскарження: | 14 квітня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 14 квітня 2023 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Рішення АМКУ |
Документи:
03 квітня 2023 14:26
|
Електронний підпис |
03 квітня 2023 14:25
|
205 Протокол про відміну відкритих торгів у разі неможливісті усунення порушення, виконання рішення АМКУ пробірки.docx |