Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІСЬКА ЛІКАРНЯ №10" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05498708 |
Місцезнаходження: | 69001, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, бульвар Шевченка, буд. 25 |
Контактна особа: |
Світлана Олексіївна Москаленко +380505284733 laboratoria_10@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2023 14:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2023 07:00 |
Очікувана вартість: | 30 608 050,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Тендерна документація
17 березня 2023 13:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2023 13:44 |
ТД ГД березень зі змінами.docx | |
17 березня 2023 13:44 |
Зміни до ТД ГД.PDF | |
15 березня 2023 15:13 |
Зміни до Додатку 4 тендерної документації ПД.PDF | |
15 березня 2023 15:13 |
Протокол 92 зміни ТД ПД.PDF | |
15 березня 2023 15:13 |
Додаток 4 Технічні вимоги зі змінами.docx | |
14 березня 2023 14:31 |
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx | |
14 березня 2023 14:31 |
ТД ГД березень.docx | |
14 березня 2023 14:31 |
Додаток 3 Лист-згода персональні дані.docx | |
14 березня 2023 14:31 |
Додаток 6 Перелік інших документів.docx | |
14 березня 2023 14:31 |
Додаток 2 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ витратні гемодіаліз.docx | |
14 березня 2023 14:31 |
Додаток 5 Вимоги пункт 44 Особливостей.docx | |
14 березня 2023 14:31 |
Додаток 4 Технічні вимоги.docx |
17 березня 2023 13:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
17 березня 2023 13:44 |
ТД ГД березень зі змінами.docx
|
|||||||||||||||
17 березня 2023 13:44 |
Зміни до ТД ГД.PDF
|
|||||||||||||||
15 березня 2023 15:13 |
Зміни до Додатку 4 тендерної документації ПД.PDF
|
|||||||||||||||
15 березня 2023 15:13 |
Протокол 92 зміни ТД ПД.PDF
|
|||||||||||||||
15 березня 2023 15:13 |
Додаток 4 Технічні вимоги зі змінами.docx
|
|||||||||||||||
14 березня 2023 14:31 |
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
|
|||||||||||||||
14 березня 2023 14:31 |
ТД ГД березень.docx
|
|||||||||||||||
14 березня 2023 14:31 |
Додаток 3 Лист-згода персональні дані.docx
|
|||||||||||||||
14 березня 2023 14:31 |
Додаток 6 Перелік інших документів.docx
|
|||||||||||||||
14 березня 2023 14:31 |
Додаток 2 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ витратні гемодіаліз.docx
|
|||||||||||||||
14 березня 2023 14:31 |
Додаток 5 Вимоги пункт 44 Особливостей.docx
|
|||||||||||||||
14 березня 2023 14:31 |
Додаток 4 Технічні вимоги.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-18-000074 ● e24f6357fe494dfd96e417924bfba8bd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2023 15:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.04.2023 № 33-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 18.04.2023 № 33-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2023-03-14-007936-a, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №10" Запорізької міської ради
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-05-05 17:31:43
Звернення за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку стосовно Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-14-007936-a
В системі Prozorro по процедурі закупівлі, ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-14-007936-a, розміщено файл «Додаток 4 Технічні вимоги. docx» (дата розміщення 14 бер. 14:31), складений на 7 (семи) аркушах, в якому в розділі «Б.ВИМОГИ ДО ЛОТІВ» зазначено назву, одиниці виміру, кількість, медико-технічні вимоги, необхідність Учаснику зазначити відповідність ТАК/НІ. Тобто визначені конкретні параметри згідно вимог, що вказані в медико - технічних вимогах до предмету закупівлі, у Додатку №4 до ТД зазначені технічні, якісні, кількісні характеристики до предмету закупівлі. Вся необхідна згідно чинного законодавства інформація оприлюднена.
Також з метою дотримання частини 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них статті 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників», Замовником в Додатку 4 до тендерної документації зазначено: «Всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Учасник вправі запропонувати еквівалент товару, зазначеному в Додатку 4. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент), ніж передбачений цією документацію, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками».
Враховуючи вище зазначене, просимо надати роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку, а саме: яким чином Замовнику виконати вимоги, що містяться в Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-14-007936-a, якщо Замовником в електронній системі закупівель під час оголошення процедури закупівлі розміщено Додаток 4 до тендерної документації, складений на 7 аркушах, в якому визначені конкретні параметри згідно вимог, що вказані в медико - технічних вимогах до предмету закупівлі та зазначені технічні, якісні, кількісні характеристики до предмету закупівлі. Також, враховуючи інформацію, що розміщена в Додатку 4 до тендерної документації, дотримано вимоги частини 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них статті 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників».
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником розглянуто Висновок управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-14-007936-a. За результатом проведення моніторингу та відповідно до розміщеного 03 травня 2023 року 11:31 в системі Висновку встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї. Керуючись пунктом 8 статті 8 «Порядок здійснення моніторингу процедур публічних закупівель» Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку», Замовник звернувся за роз’ясненням змісту Висновку та його зобов’язань, визначених у Висновку в системі Prozorro (Протокол УО від 05.05.2023 №185 додається). Станом на 11:00 08.05.2023 відповіді не отримано. За результатами розгляду Висновку слід зазначити про таке: При складанні тендерної документації Замовник чітко дотримувався вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, далі – Закон), з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178 (далі – Особливості), Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 року № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2023 року № 157 «Про внесення змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178» та інших нормативно-правових актів у сфері закупівель. В системі Prozorro по процедурі Закупівлі, ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-14-007936-a, розміщено файл (додається) «Додаток 4 Технічні вимоги. docx» (дата розміщення 14 бер. 14:31), складений на 7 (семи) аркушах, в якому в розділі «Б.ВИМОГИ ДО ЛОТІВ» зазначено назву, одиниці виміру, кількість, медико-технічні вимоги, необхідність Учаснику зазначити відповідність ТАК/НІ. Тобто визначені конкретні параметри згідно вимог, що вказані в медико - технічних вимогах до предмету закупівлі, у Додатку №4 до ТД зазначені технічні, якісні, кількісні характеристики до предмету закупівлі. Також з метою дотримання частини 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них статті 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників», Замовником в Додатку 4 до тендерної документації зазначено: «Всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Учасник вправі запропонувати еквівалент товару, зазначеному в Додатку 4. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент), ніж передбачений цією документацію, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками». Висновок моніторингу є не обгрунтовним, вся необхідна інформація оприлюднена. Просимо переглянути Висновок з урахуванням аргументованих заперечень щодо Висновку. Проаналізувавши можливі причини прийняття аудитором такого рішення зазначаю: В системі Prozorro по процедурі Закупівлі, ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-14-007936-a, розміщено файл «Додаток 4 Технічні вимоги. docx» (дата розміщення 14 бер. 14:31), складений на 7 (семи) аркушах, в якому розділ «Б.ВИМОГИ ДО ЛОТІВ» розміщено на сторінках 4,5,6,7. На сторінці 3 Додатку 4 до тендерної документації після розділу А. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ утворився розрив сторінки, що скорі ж за все і призвело до помилкового читання Додатку 4 до тендерної документації. Слід зазначити, що Уповноважена особа постійно проходить навчання з питань закупівель, слідкує за всіма змінами в сфері державних закупівель (частково, як приклад, сертифікати про проходження навчання додаються до протоколу). Також за результатами розгляду Висновку Уповноваженою особою вирішено: 1. Уповноваженій особі взяти до уваги Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-14-007936-a по предмету закупівлі код ДК 021:2015 - 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Витратні матеріали для гемодіалізу та гемодіафільтрації) – 3 лоти: Лот №1: ДК 021:2015 33180000-5 - Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Витратні матеріали для гемодіалізу та гемодіафільтрації) - 1 найменування. Код НК 024:2019 – 47334 Набір для фільтрування діалізату від пірогенів для системи гемодіалізу; Лот №2: ДК 021:2015 33180000-5 - Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Витратні матеріали для гемодіалізу та гемодіафільтрації) - 8 найменувань. Код НК 024:2019 – 47074 Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, малий потік, разового застосування; 35004 Гемодіалізний діалізатор, порожнисто-волоконний; 34999 Набір трубок для гемодіалізу, одноразового застосування; 34999 Набір трубок для гемодіалізу, одноразового застосування; 32111 Голка фістульна, одноразового використання; 32111 Голка фістульна, одноразового використання; 35849 Концентрат гемодіалізу; 35849 Концентрат гемодіалізу; Лот №3: ДК 021:2015 33180000-5 - Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Витратні матеріали для гемодіалізу та гемодіафільтрації) - 1 найменування. Код НК 024:2019 – 46979 Неімплантівний катетер для гемодіалізу з подальшим посиленням контролю за відповідністю вимог тендерної документації та додатків до неї вимогам Закону з метою недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері закупівель. 2. З метою недопущення в подальшому можливості різночитання документів при складанні тендерної документації та додатків до неї уникати розриву сторінок в документах, викладати вимоги послідовно, звертати увагу на опис технічних вимог. 3. Продовжити навчання з питань публічних закупівель. Строк виконання: постійно.
2023-05-09 10:06:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Відповідь на звернення за роз'ясненням щодо висновку за процедурою закупівлі за ІD: UA-2023-03-14-007936-a, класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму. В результаті додаткового дослідження наданих документів Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області відміняє зобов’язання, які були визначені у даному висновку та анулює зазначений висновок.
2023-05-10 13:38:28
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1: ДК 021:2015 33180000-5 - Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Витратні матеріали для гемодіалізу та гемодіафільтрації) - 1 найменування. Код НК 024:2019 – 47334 Набір для фільтрування діалізату від пірогенів для системи гемодіалізу |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 6 000,00 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до Договору, максимальним строком відстрочення платежу є 30 робочих днів з дня підписання Сторонами видаткової накладної. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2023 13:44 |
ТД ГД березень зі змінами.docx |
17 березня 2023 13:44 |
Зміни до ТД ГД.PDF |
14 березня 2023 14:31 |
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx |
14 березня 2023 14:31 |
ТД ГД березень.docx |
14 березня 2023 14:31 |
Додаток 3 Лист-згода персональні дані.docx |
14 березня 2023 14:31 |
Додаток 6 Перелік інших документів.docx |
14 березня 2023 14:31 |
Додаток 2 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ витратні гемодіаліз.docx |
14 березня 2023 14:31 |
Додаток 5 Вимоги пункт 44 Особливостей.docx |
14 березня 2023 14:31 |
Додаток 4 Технічні вимоги.docx |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРТОНІКА» |
1 188 085,20
UAH з ПДВ
|
1 188 085,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРТОНІКА» #41360386 |
Переможець |
1 188 085,20
UAH з ПДВ
|
23 березня 2023 09:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2024 21:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 21:54
|
2220_21_1 (4).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 21:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2023 18:44
|
2220_21_1_03_04_2023.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2023 18:43
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2023 14:44
|
Договір 2220-21 лот 1 Артоніка.pdf | укладений |
03 квітня 2023 14:38
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Пірогенний фільтр сумісний з апаратами виробництва B. Braun | 120 | штуки |
9 900,71
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв язку зі зміною юридичної адреси Постачальника, Сторони домовились викласти пункт 13 Договору «Місцезнаходженнями банківські реквізити сторін» в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 2220/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною Замовником джерел фінансування товару по Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 3.1 Договору, виклавши його в новій редакції наступного змісту: «3.1. Сума Договору встановлюється у національній валюті України та становить: 1 188 085,20 гри. (Один мільйон сто вісімдесят вісім тисяч вісімдесят п'ять гривень 20 копійок), в т.ч. ПДВ: 77 725,20 ірн. (сімдесят сім тисяч сімсот двадцять п’ять іривень 20 копійок), із них: Кошти НСЗУ - 891 063,90 грн.; Кошти місцевого бюджету — 297 021,30грн. Сума цього Договору може бути змінена згідно чинного законодавства України за взаємною згодою Сторін шляхом укладення відповідної додаткової угоди до цього Договору.» Враховуючи пункт 1 додаткової угоди, керуючись пунктами 11.3, 11.11, 11.13 розділу 11 «Інші умови» Договору №2220/21 від 03.04.2023р., враховуючи зміни в реквізитах. Сторони дійшли згоди викласти пункт 13. «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 2220/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Пірогенний фільтр сумісний з апаратами виробництва B. Braun | 120 | штуки |
9 900,71
UAH з ПДВ
|