Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕІНТЕГРАЦІЯ ТА ВІДНОВЛЕННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 43600078 |
Місцезнаходження: | 01133, Україна , м. Київ обл., б-р.Лесі Українки, будинок 26 літера А |
Контактна особа: |
Леспух Сергій dp_rar@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2023 10:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 13 596 877,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 67 984,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2023 10:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2023 10:25 |
ТД Пікапи.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-21-000040 ● 15b1975a0494460abfcd9a31cf2747f2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2023 09:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.06.2023 № 183
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2023-03-14-002274-a 14.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-23 15:20:56
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі польових легкових автомобілів (пікапи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-14-002274-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-27 15:12:10
Пояснення до запиту замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі легкових автомобілів (пікапів), очікуваною вартістю 13 596 877,00 грн. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-14-002274-a), відповідаючи на запит замовнику на пояснення від 23.06.2023 надаємо наступну інформацію.
- Відповідь на запит.pdf
- Додаток №11 Лист вх. №62 від 13.03.2023р..pdf
- Додаток №10 Лист №110 від 08.03.2023р. з додатком.pdf
- Додаток №1 Лист №53 від 06.02.2023р.pdf
- Додаток №2, №3, №4, №5, №6.pdf
- Додаток №8 Комерційна пропозиція ТОВ «Автосаміт».pdf
- Додаток №7 Комерційна пропозиція ТОВ «ВіДі Драйв».pdf
- Додаток №9 Комерційна пропозиція ТОВ «Гранд Мотор».pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-05 10:35:45
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі польових легкових автомобілів (пікапи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-14-002274-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію стосовно підстав не відображення у тендерній документації місця поставки товару.
2. На підставі яких документів Замовник підтвердив відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «ВІДІ ДРАЙВ» (далі – Учасник) вимогам пункту 6 розділу ІІІ та підпункту 3 пункту 2 додатку 3 тендерної документації в частині підтвердження місткості бака (л) автомобіля пікапа, а саме: в документах поданих в пропозиції Учасника містяться інші параметри ніж передбачено вимогами тендерної документації: детальному описі товару від 20.03.2023 № 168, гарантійному листі про відповідність запропонованого товару всім технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі від 20.03.2023 № 167, порівняльній таблиці запропонованого товару та параметрів, що визначені в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики від 20.03.2023 № 169 та проєкті договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-05 12:34:57
Пояснення до запиту замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі легкових автомобілів (пікапів), очікуваною вартістю 13 596 877,00 грн. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-14-002274-a), відповідаючи на запит замовнику на пояснення від 23.06.2023 надаємо наступну інформацію.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У зв'язку з проведенням моніторингів закупівель Державною Аудиторською Службою України, з метою здійснення заходів щодо недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель в подальшому прийнято наказ №154-з від 12.07.2023.
2023-07-12 14:32:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІДІ ДРАЙВ" |
8 682 240,00
UAH з ПДВ
|
8 682 240,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БОГДАН-АВТО ЧЕРКАСИ" |
9 870 000,00
UAH з ПДВ
|
9 870 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕРНОТРЕЙД" |
10 878 000,00
UAH з ПДВ
|
10 878 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІДІ ДРАЙВ" #39200148 |
Переможець |
8 682 240,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2023 15:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2024 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2023 18:01
|
Договір №ВТ3.pdf | укладений |
12 квітня 2023 18:01
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Легковий автомобіль (Пікап) | 7 | штуки |
1 240 320,00
UAH з ПДВ
|