Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40429588 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-informacijnih-tehnologij-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Валентина Магро +380962971440 v.magro@dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2023 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 726 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 633,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72320000-4: Послуги, пов’язані з базами даних
Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник проводить оплату відповідно до ст.23, ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України при наявності відповідних бюджетних призначень щомісячно за фактично надану Послугу протягом 10 робочих днів після підписання акту приймання-передачі Послуг на підставі рахунку Виконавця, шляхом перерахування відповідної суми на поточний рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2023 16:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2023 16:29 |
Додаток 4.doc | |
13 березня 2023 16:29 |
Оголошення.doc | |
13 березня 2023 16:29 |
Тендерна документація.doc | |
13 березня 2023 16:29 |
Додаток 3.doc | |
13 березня 2023 16:29 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії).doc | |
13 березня 2023 16:29 |
Додаток 2.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-29-000085 ● 3188f3a5a736435c8b7f51fffcbac5f0
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2023 15:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.05.2023 № 41-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 29.05.2023 №41-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7. UA-2023-03-13-010754-a від 13.03.2023- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-29 15:53:10
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги у сфері інформатизації, а саме: Послуга з використання серверних потужностей ДАТА-Центру та каналів передачі даних для потреб міста Дніпра» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-13-010754-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-01 10:08:20
ВІДПОВІДЬ ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ УПРАВЛІННЮ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради (далі - Департамент) в межах проведення моніторингу процедури закупівлі Послуги у сфері інформатизації, а саме: Послуга з використання серверних потужностей ДАТА-Центру та каналів передачі даних для потреб міста Дніпра, очікуваною вартістю 4 726 700 грн з ПДВ (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-13-010754-a) на запит про надання пояснення, розміщений в електронній системі закупівель 29 травня о 15:53 за Київським часом, повідомляє наступне.
1. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, а саме: шляхом отримання 3-х цінових пропозицій згідно з абзацем 2 пункту 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами, а саме:
- ПП «КИСЕТ», лист від 23.02.2023 р. № 7, вартість пропозиції – 4 734 000,00 грн. з ПДВ;
- ТОВ «Укрчерметавтоматика», лист від 23.02.2023 № 2302-2/23, вартість пропозиції – 4 686 100,00 грн. з ПДВ;
- ТОП «Промторгсервісплюс», лист від 23.02.2023 № 56, вартість пропозиції – 4 760 000,00 грн. з ПДВ.
Очікувана вартість закупівлі розрахована як середнє арифметичне від отриманих пропозицій:
(4 734 000,00 грн. з ПДВ + 4 686 100,00,00 грн. з ПДВ + 4 760 000,00 грн. з ПДВ)/3
= 4 726 700,00,00 грн. з ПДВ
Копії листів додаються.
2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі службової записки в. о. заступника директора департаменту – начальника управління інформаційно-телекомунікаційних систем Олексія ПЕРЕТОКІНА.
На виконання розпорядження міського голови від 01.11.2021 № 54-1/11-р «Про програмне забезпечення (комп’ютерні програми) та комп’ютерну техніку», для забезпечення належної працездатності інформаційно-телекомунікаційної системи Дніпровської міської ради Департаментом погоджено закупівлю Послуги у сфері інформатизації, а саме: Послуга з використання серверних потужностей ДАТА-Центру та каналів передачі даних для потреб міста Дніпра із заступником міського голови з питань цифрової трансформації Костянтином ЦЕПЕННИКОВИМ.
Крім того, Департамент відповідно до Закону України «Про Національну програму інформатизації» та постанови Кабінету Міністрів України від 25.07.2002 року № 1048 «Про затвердження Порядку проведення експертизи національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів)» (зі змінами), на виконання ст. 48 Бюджетного кодексу України отримав погодження та експертний висновок проекту інформатизації «Послуги у сфері інформатизації, а саме: Послуга з використання серверних потужностей ДАТА-Центру та каналів передачі даних для потреб міста Дніпра» у Міністерстві цифрової трансформації України (лист додається).
3. Розмір бюджетного призначення: передбачено кошторисом департаменту по КТПКВК МБ 2017530 (КЕКВ 2240), затвердженим згідно з рішенням міської ради від 14.12.2022 № 2/31 із змінами «Про бюджет Дніпровської територіальної громади на 2023 рік» та бюджетною Програмою у сфері зв’язку, телекомунікації та електронних сервісів Дніпровської міської ради на 2021-2024 роки, затвердженою рішенням Дніпровської міської ради від 02.09.2020 № 20/60 (п. 3.2. Забезпечення працездатності, обслуговування та функціональне розширення центру обробки даних для поточних та перспективних завдань).
Крім того, відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Департаментом, як головним розпорядником бюджетних коштів, проводиться оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (далі - Оприлюднення) шляхом розміщення його на власній сторінці офіційного вебсайту Дніпровської міської ради (у розділі «Обгрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі») протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Посилання на сторінку: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-informacijnih-tehnologij-dniprovskoi-miskoi-radi.
Необхідно зазначити, що Оприлюднення реалізовано шляхом налаштування віджиту на майданчику zakupki.prom.ua та здійснюється під час оголошення конкурентних процедур закупівель або переговорних процедур закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-14 16:10:13
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги у сфері інформатизації, а саме: Послуга з використання серверних потужностей ДАТА-Центру та каналів передачі даних для потреб міста Дніпра» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-13-010754-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Аналізом пропозиції ТОВ «ПРОМТОРГСЕРВІСПЛЮС» встановлено що, у п.п.3 п.4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання довідки, складеної в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство.
Однак, у складі пропозиції ТОВ «ПРОМТОРГСЕРВІСПЛЮС» відсутня вищезазначена довідка.
У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити причину невідхилення пропозиції ТОВ «ПРОМТОРГСЕРВІСПЛЮС», як такої що не відповідає вимогам тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-16 12:58:20
ВІДПОВІДЬ ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ УПРАВЛІННЮ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Відповідно до абз. 1, 5 п. 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції, чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Згідно з п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону, Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим ст. 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Крім того, згідно з ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011 № 2939-VI (далі – Закон № 2939) та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Необхідно зазначити, що відповідно до вимог абз. 8 п. 44 Особливостей (нумерація відповідно чинної на момент проведення закупівлі редакції Особливостей) Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 44 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
З іншого боку, абз. 15 п. 44 Особливостей визначено що, замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом № 2939 та / або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Необхідно зазначити, що постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» від 06.03.2022 № 209 (далі — Постанова № 209) визначено, зокрема, умови функціонування Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань у період правового режиму воєнного стану. Так, до 26.12.2022 доступ до цього реєстру був обмежений для звичайних користувачів.
Але вже з 26.12.2022 доступ до ЄДР відновлено.
Відповідно до п.п. 11 п. 1 Постанови № 209 відомості з Єдиного державного реєстру в електронній формі надаються виключно за умови ідентифікації особи, яка бажає отримати такі відомості, з використанням засобів електронної ідентифікації із середнім або високим рівнем довіри
Тобто, на дату проведення закупівлі відомості з ЄДР замовник та учасники могли отримати за безкоштовним запитом у вигляді інформації або за платним запитом у формі витягу, оскільки доступ до ЄДР не був обмежений блекаутом, іншими перешкодами тощо.
Необхідно зазначити, що п.п.3 п.4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів», Замовником вимагалось надання переможцем довідки, складеної в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. Але з уточненням, що «Зазначена довідка надається лише учасниками юридичними особами та лише в період, коли Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань не функціонує».
Оскільки на момент подачі тендерної пропозиції Єдиний державний реєстр функціонував та доступ до нього був необмежений, ТОВ «ПРОМТОРГСЕРВІСПЛЮС» не зобов’язаний був подавати довідку у довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника. У зв’язку з цим, у складі пропозиції ТОВ «ПРОМТОРГСЕРВІСПЛЮС» відсутня вищезазначена довідка.
З цієї ж причини Замовник мав змогу та перевірив інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство безпосередньо в ЄДР.
У зв’язку із вищезазначеним, підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця відкритих торгів з особливостями UA-2023-03-13-010754-a (ТОВ «ПРОМТОРГСЕРВІСПЛЮС») відсутні.
Більше того, відхилення переможця ТОВ «ПРОМТОРГСЕРВІСПЛЮС» по причині відсутності у складі його тендерної пропозиції довідки у довільній формі про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, призвело б до порушення чинного законодавства.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОРГСЕРВІСПЛЮС" |
4 724 000,00
UAH з ПДВ
|
4 724 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОРГСЕРВІСПЛЮС" #35446659 |
Переможець |
4 724 000,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2023 14:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2023 15:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2023 13:58
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2023 12:40
|
Договір № 03-2023 від 03.04.2023.pdf | укладений |
01 вересня 2023 12:40
|
ДУ № 1 від 29.08.2023.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2023 12:01
|
Повідомлення про внесення змін до договору Промторгсервісплюс 20% (1).pdf | зміни до договору |
01 вересня 2023 12:01
|
Протокол № 10-5 від 29.08.2023.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2023 12:01
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги у сфері інформатизації, а саме: Послуга з використання серверних потужностей ДАТА-Центру та каналів передачі даних для потреб міста Дніпра | 1 | послуга |
4 724 000,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись п.п. 6 п. 19 постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 (зі змінами) згідно з пунктами 6.2, 6.3, 10.1, 10.9 договору № 03/2023 від 03.04.2023 року, частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України та з урахуванням Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» від 30.06.2023 № 3219-ІХ сторони домовились, що загальна сума договору становить 4 724 000,00 гривень (чотири мільйони сімсот двадцять чотири) тисяч гривень 00 копійок, у тому числі ПДВ 157 466 грн. 67 коп. |
Номер договору про закупівлю: | № 03/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги у сфері інформатизації, а саме: Послуга з використання серверних потужностей ДАТА-Центру та каналів передачі даних для потреб міста Дніпра | 1 | послуга |
4 724 000,00
UAH з ПДВ
|