Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОКНП "Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги" |
Код ЄДРПОУ: | 43342788 |
Місцезнаходження: | 58023, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул. Фастівська, 2 |
Контактна особа: |
Масловський Артур Іванович +380372540870 oknplikarnyatender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2023 14:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2023 15:00 |
Очікувана вартість: | 3 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця. Розрахунки за поставлений товар здійснюється з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2023 14:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2023 14:46 |
Дод. _5 проект договору.docx | |
13 березня 2023 14:46 |
Дод. _4 форма пропозиції.docx | |
13 березня 2023 14:46 |
Дод. _3 перс. дані.docx | |
13 березня 2023 14:46 |
Дод. _2 техн. якіс. характер..docx | |
13 березня 2023 14:46 |
Дод. _1 кваліфік. критерії.docx | |
13 березня 2023 14:46 |
ТД лікзасоби_ різні.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-07-000034 ● c0070bf41b4b4249a87cc40851d4f9f0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 червня 2023 11:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
06.06.2023 № 138
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 06.06.2023 № 138
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2023-03-13-007823-a 13.03.2023 ОКНП "Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 43342788 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-21 09:33:56
Про надання пояснення
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-26 15:36:10
Пояснення
У відповідь на запит замовнику на пояснення, у межах здійснення моніторингу UA-2023-03-13-007823-a від 21.06.2023 року повідомляємо наступне:
Щодо першого питання
Розмір витрат на лікарські засоби визначається з огляду на фінансовий план підприємства.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до Наказу від 13.10.2022р. № 175 «Про організацію проведення закупівель в ОКНП "Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги" на 2023 рік» (скан-копія додається) з урахуванням реальних потреб Замовника.
До формування опису предмета закупівлі (як видно з наказу), залучаються відповідні фахівців Замовника, які відповідають за подальше використання товарів, що будуть закуплені.
Під час визначення очікуваної вартості закупівлі Замовник керується Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275, зокрема, методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну, яка міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках з врахуванням Наказів про декларування зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби, що розміщені на веб-сайті https://moz.gov.ua/nakazi-moz.
Щодо другого питання
Замовник інформує, що порядок визначення предмета закупівлі врегульований у Наказі № 708 від 15.04.2020 року Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі (далі Наказ №708). У п.2 Розділу ІІ Наказу №708 вказано: «під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Зазначений припис Наказу №708 Замовником враховано у повному обсязі, оскільки обраний класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція, що дорівнює третій цифрі закупівельного словника. При цьому обовʼязку за вищевказаним наказом визначати предмет закупівлі за іншою цифрою – відсутня (до прикладу, як це наведено у самому запиті на пояснення). Норма імперативного характеру та зобовʼязує Замовника визначати предмет закупівлі на лікарські засоби виключно за показником третьої цифри. (рішення уповноваженої особи № 100 від 13.03.2023 року додається)
Щодо розміщення інформації відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082, то Замовник не мав обовʼязку виділяти для кожної номенклатурної позиції показник іншого коду ДК на лікарські засоби, оскільки таке передбачено Наказом №708. Відтак, Замовник не порушив п.13 та 14 вищевказаного порядку, оскільки ним враховані всі норми чинного законодавства.
Уповноважена особа Артур МАСЛОВСЬКИЙ
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлені Держаудитслужбою порушення законодавства у сфері публічних закупівель, згідно моніторингу UA-M-2023-06-07-000034, повідомляємо про заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому. З уповноваженою особою з питань публічних закупівель Масловським Артуром Івановичем проведена роз’яснювальна робота щодо дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема з приводу порушень встановлених у висновку.
2023-07-05 14:22:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей №1178.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2023 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест" |
3 174 834,96
UAH з ПДВ
|
3 174 834,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест" #30765625 |
Переможець |
3 174 834,96
UAH з ПДВ
|
23 березня 2023 15:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2023 16:53
|
Дод. угода 1 зменш та поверн. ПДВ.pdf | зміни до договору |
18 липня 2023 16:52
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2023 16:06
|
Договір | укладений |
30 березня 2023 15:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із зміною ставок податків і зборів |
Номер договору про закупівлю: | 126 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |