Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги інженера-консультанта по об’єкту «Нове будівництво тублікарні ОКТМО «Фтизіатрія» в с. Нижня Апша вул. Черничко, №14, Тячівського району Закарпатської області» Коригування (код ДК 021:2015: 71310000-4 «Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва») (код 71315000-9 «Будівельні послуги») (Кошторисні норми України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва»)
Очікувана вартість
490 371,77 UAH
UA-2023-03-13-006875-a 5f8bca39f4174747b41e7a490f650b16
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Рубець

+380507862798 rubets.doz@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я Закарпатської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02012852
Вебсайт: http://uoz-zak.gov.ua/tp://
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, пл. Народна, 4
Контактна особа: Віктор Рубець
+380507862798
rubets.doz@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Послуги інженера-консультанта по об’єкту «Нове будівництво тублікарні ОКТМО «Фтизіатрія» в с. Нижня Апша вул. Черничко, №14, Тячівського району Закарпатської області» Коригування (код ДК 021:2015: 71310000-4 «Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва») (код 71315000-9 «Будівельні послуги») (Кошторисні норми України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва») Під кількістю 1 роботи слід розуміти кількість робіт визначених Замовником
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2023  —  30 червня 2023
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Тендерна документація

13 березня 2023 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2023 14:11
протокол_№_02.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОЛЧАР ВЯЧЕСЛАВ ДМИТРОВИЧ
#2375716371
Переможець 490 371,77
UAH
13 березня 2023 14:21

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 15:16
лист_1017_Колчар.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 15:14
2024ТПП.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 15:13
ДУ_4_19-Г.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 15:11
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2023 17:55
ДУ_№3_до_договору_19_Г.pdf зміни до договору
30 жовтня 2023 17:53
лист.pdf зміни до договору
30 жовтня 2023 17:53
2024ТПП.pdf зміни до договору
30 жовтня 2023 17:53
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2023 10:46
2024ТПП.pdf зміни до договору
28 вересня 2023 10:45
лист_Колчар.pdf зміни до договору
28 вересня 2023 10:45
ду2_19г.pdf зміни до договору
28 вересня 2023 10:45
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2023 15:43
лист_ФОП_Колчар_В_Д.pdf зміни до договору
30 червня 2023 15:41
ДУ1_до_19Г.pdf зміни до договору
30 червня 2023 15:41
2024ТПП.pdf зміни до договору
30 червня 2023 15:41
19-Г.pdf укладений
13 березня 2023 14:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись підпунктом 4 пункту 12.4. Договору погодили продовжити строк виконання зобов’язань та дії Договору № 19/Г від 10 березня 2023 року та відповідно внести зміни та викласти його у новій редакції, а саме: 1.1.1. пункт 2.1 Розділу 2 "Термін дії договору" Договору про закупівлю № 19/Г від 10 березня 2023 року, викласти в новій редакції: Цей Договір набуває чинності з дня підписання та діє до 30 вересня 2023 року, але в будь якому випадку – до повного виконання Сторонами договірних зобов’язань. 1.2.1 додаток № 2 Календарний план на надання послуг інженера-консультанта до Договору № 19/Г від 10 березня 2023 року викласти в новій редакції згідно Додатку №1 до цієї Додаткової угоди № 1. Календарний план на надання послуг інженера консультанта в новій редакції додається до цієї Додаткової угоди і є невід'ємною частиною Договору. 2. Всі інші пункти Договору № 19/Г від 10 березня 2023 року є незмінними та діючими.
Номер договору про закупівлю: 19/Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 4 пункту 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року, з урахуванням листа фізичної особи-підприємця Колчара Вячеслава Дмитровича від 27.09.2023 № 23-07/0947, щодо обґрунтування обставин, які вплинули на термін виконання зобов’язань, прохання продовження загального терміну надання послуг та календарного плану на надання послуг інженера-консультанта до 30.10.2023 року, листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1 щодо засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), та враховуючи Розпорядження голови обласної державної адміністрації – начальника обласної військової адміністрації від 16.03.2023 № 270 "Про внесення змін до обласного бюджету на 2023 рік у межах змін обсягу доходів, видатків та спрямування залишків коштів, що утворилися на 1 січня 2023 року (зі змінами)", згідно якого департаменту охорони здоров'я Закарпатської обласної державної адміністрації, як головному розпоряднику коштів виділено додаткові кошти для яких в ДКСУ відкрито окремий розрахунковий рахунок, з метою належного розрахунку за надані послуги інженера-консультанта по об’єкту будівництва „Нове будівництво тублікарні ОКТМО Фтизіатрія в с. Нижня Апша, вул.Черничко, 14, Тячівського району Закарпатської області”, відповідно до кошторисних призначень на 2023 рік та у зв’язку з відкриттям окремого розрахункового рахунку, - сторони дійшли до взаємної згоди та, відповідно до чинного законодавства України, уклали цю додаткову угоду до Договору про закупівлю № 19/Г від 10 березня 2023 року про внесення змін до п 2.1, Додатку 2, абз. 2 пп. 5.1. Розділу 5 та Розділу 14.
Номер договору про закупівлю: 19/Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 4 пункту 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року, з урахуванням листа фізичної особи-підприємця Колчара Вячеслава Дмитровича від 30.10.2023 № 23-07/0970, щодо обґрунтування обставин, які вплинули на термін виконання зобов’язань, прохання продовження загального терміну надання послуг та календарного плану на надання послуг інженера-консультанта до 31.12.2023 року, листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1 щодо засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), з метою належного розрахунку за надані послуги інженера-консультанта по об’єкту будівництва „Нове будівництво тублікарні ОКТМО Фтизіатрія в с. Нижня Апша, вул.Черничко, 14, Тячівського району Закарпатської області” Коригування, відповідно до кошторисних призначень на 2023 рік, - сторони дійшли до взаємної згоди та, відповідно до чинного законодавства України, уклали цю додаткову угоду до Договору про закупівлю № 19/Г від 10 березня 2023 року про наступне: 1. Внести зміни до 2.1. Договору виклавши його в наступній редакції: 1.1. «2.1 Цей Договір набуває чинності з дня підписання та діє до 31 грудня 2023 року, але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами договірних зобов’язань». 1.2. Додаток 2 «Календарний план на надання послуг інженера-консультанта» викласти в новій редакції згідно Додатку №1 до цієї Додаткової угоди №3. Календарний графік на надання послуг інженера-консультанта додається до цієї Додаткової угоди і є невід'ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 19/Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 4 пункту 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року, з урахуванням листа фізичної особи-підприємця Колчара Вячеслава Дмитровича від 29.12.2023 № 23-07/1017, щодо обґрунтування обставин, які вплинули на термін виконання зобов’язань, прохання продовження загального терміну надання послуг інженера-консультанта до 30.06.2024 року, листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1 щодо засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), з метою повного виконання зобов’язань по наданю послуг інженера-консультанта по об’єкту будівництва „Нове будівництво тублікарні ОКТМО Фтизіатрія в с. Нижня Апша, вул.Черничко, 14, Тячівського району Закарпатської області” Коригування, - сторони дійшли до взаємної згоди та, відповідно до чинного законодавства України, уклали цю додаткову угоду до Договору про закупівлю № 19/Г від 10 березня 2023 року про наступне: 1. Внести зміни до 2.1. Договору виклавши його в наступній редакції: 1.1. «2.1 Цей Договір набуває чинності з дня підписання та діє до 30.06.2024 року, але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами договірних зобов’язань». 1.2. Додаток 2 «Календарний план на надання послуг інженера-консультанта» викласти в новій редакції згідно Додатку №1 до цієї Додаткової угоди № 4. Календарний графік на надання послуг інженера-консультанта додається до цієї Додаткової угоди і є невід'ємною частиною Договору. 2. Усі інші умови вказаного вище Договору № 19/Г від 10 березня 2023 року не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними, і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 19/Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML