Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту кабінетів фізичної терапії трьохповерхової будівлі головного корпусу з підвалом Комунального некомерційного підприємства "Чернігівська центральна районна лікарня" Чернігівської районної ради Чернігівської області
Очікувана вартість
69 805,46 UAH
UA-2023-03-13-006259-a 1ef17755cd8d4bc6aa7df6394e84520f
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Святко

+380462230656 crl001@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівська центральна районна лікарня" Чернігівської районної ради Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 02006544
Вебсайт: http://www.chernigiv-crl.com/
Місцезнаходження: 14030, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Шевченка, 114
Контактна особа: Ольга Святко
+380462230656
crl001@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту кабінетів фізичної терапії трьохповерхової будівлі головного корпусу з підвалом Комунального некомерційного підприємства "Чернігівська центральна районна лікарня" Чернігівської районної ради Чернігівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14030, Україна, Чернігівська область, м. Чернгів, вул. Шевченка, 114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Тендерна документація

13 березня 2023 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕМИДАР"
#37199010
Переможець 69 805,46
UAH з ПДВ
13 березня 2023 13:43

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 вересня 2023 14:18
Електронний підпис зміни до договору
15 серпня 2023 08:35
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
15 серпня 2023 08:34
Електронний підпис зміни до договору
16 червня 2023 10:34
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
16 червня 2023 10:34
Договір № 193.pdf укладений
13 березня 2023 13:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт та викласти п.4.1 Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: № 193
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти пункт 2.2 Договору в наступній редакції: «Загальна сума Договору складає 55 299,00 грн. (п’ятдесят п’ять тисяч двісті дев’яносто дев’ять грн. 00 коп.)», в тому числі ПДВ – 9 216,50 з них:  за рахунок бюджетних коштів – 44 415,49 грн. (сорок чотири тисяч чотириста п’ятнадцять грн. 49 коп.)  за рахунок власних коштів 10 883,51 грн (десять тисяч вісімсот вісімдесят три грн. 51 коп.)
Номер договору про закупівлю: № 193
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 55 299,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 216,50 UAH)