Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛОКНИЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ЛОКНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЗАРІЧНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 41085501 |
Місцезнаходження: | 34030, Україна , Рівненська обл., с. Локниця, вул. Центральна, буд. 55 |
Контактна особа: |
Лілія Васерук +380975285543 liliyavaseruk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2023 13:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 215 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 075,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2023 13:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2023 13:40 |
ТД Коміда B BФ.doc | |
13 березня 2023 13:40 |
ТД Коміда B BФ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-11-000002 ● 1a948a61ba654bba93279dac58c0b932
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2023 12:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.04.2023 № 26
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 11.04.2023 № 26
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-03-13-006223-a 13.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-11 13:46:41
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 - 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (Спеціальний продукт харчування для дітей, хворих на фенілкетонурію)» (ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти), очікуваною вартістю 215000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-13-006223-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів).
1. Відповідно до п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 із змінами (далі – Особливості), переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Однак, в Додатку 1 до Тендерної документації визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Також, пунктом 44 Особливостей визначено, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Однак, в Додатку 1 до Тендерної документації визначено, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Таким чином, в Додатку 1 до Тендерної документації Замовника не враховано зміни, внесені в п. 44 Особливостей постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2023 №157 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178».
Поясніть причини неврахування при складанні Тендерної документації вищевказаних змін?
2. Згідно п.1 «Загальних вимог» Додатку 3 до Тендерної документації учасник повинен надати копію документу щодо відповідності товарів вимогам діючого санітарного законодавства.
В складі пропозиції учасника-переможця торгів ТОВ АКТІЗ-ІНВЕСТ відсутня копія документу, щодо відповідності товарів вимогам діючого санітарного законодавства та відсутня будь яка інформація, щодо причин не надання вищевказаних документів.
Поряд з цим, харчові продукти повинні відповідати вимогам українського законодавства, зокрема: наказу МОЗ України від 13.05.2013 № 368 «Про затвердження Державних гігієнічних правил і норм «Регламент максимальних рівнів окремих забруднюючих речовин у харчових продуктах», наказу МОЗ від 19.12.2013 №1114 «Про затвердження Гігієнічних вимог до дієтичних добавок», наказу МОЗ України від 03.09.2017 №1073 «Про затвердження Норм фізіологічних потреб населення України в основних харчових речовинах і енергії».
Чому при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ АКТІЗ-ІНВЕСТ Вами не зафіксовано відсутність в її складі копії документу щодо відповідності товарів вимогам діючого санітарного законодавства?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-14 11:51:24
відповідь
Вих. № 34
від 14.04.2023 Західний офіс Держаудитслужби в
Рівненській області
Уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства «Локницький центр первинної медико-санітарної допомоги» Локницької сільської ради за результатами розгляду Вашого Запиту щодо надання пояснень від 11.04.2023, повідомляє наступне:
І. Відповідно до вимог пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Також, учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Умовами тендерної документації, а саме Додатком 1 до Тендерної документації, передбачено, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а також переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Враховуючи, що положення, які передбачені у пунктах 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII є ідентичними тим положенням, що містяться в підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту Особливостей та абзацу 14 пункту 19 Особливостей, а також положення щодо самостійного декларуванням відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII є ідентичними тим, що містяться у пункті 44 Особливостей, в даному випадку була допущена описка при формуванні даної частини тендерної документації.
ІІ. Відповідно до пункту 1 Додатку 3 до Тендерної документації товар має бути зареєстрований в Україні. Для підтвердження учасник надає копію документу щодо відповідності товарів вимогам діючого санітарного законодавства.
Згідно п.п. 1.1. п 2 Інша інформація Розділу Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації передбачено у випадку якщо документи які вимагаються згідно цієї тендерної документації, не передбачені законодавством для окремих Учасників процедури закупівлі, в такому випадку останні мають надати у складі тендерної пропозиції лист-пояснення із зазначенням документів, що не можуть бути надані у складі тендерної пропозиції, та посиланнями на норми чинного законодавства, що звільняють учасника від складення/отримання таких документів.
Звертаємо Вашу увагу, що учасником ТОВ АКТІЗ-ІНВЕСТ в складі тендерної пропозиції документів надано Лист-пояснення щодо відповідності продукту дитячого та дієтичного харчування вимогам конкурсної документації торгів від 18.03.2023 № 1157 (сторінка 4 файлу «Додаток 3.pdf»).
Так, даним листом учасник ТОВ АКТІЗ-ІНВЕСТ повідомив Замовника, що відповідно до положень Закону України "Про основні засади та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" від 23.12.1997 № 771/97-ВР (далі - Закон), в редакції, що діє з 20.09.2015, сертифікація харчових продуктів не є обов'язковою умовою (ч.2 ст.32 Закону), документи підтверджуючі відповідність товару: Товарно-транспортна накладна (ч.7 ст.37 Закону) та міжнародний сертифікат або документ, виданий компетентним органам країни походження -для харчових продуктів (ч.1 ст.35 Закону). Також повідомлено, що при поставці товару, відповідно до товарно-транспортних накладних, ними додається сертифікат аналізу на кожну серію товару, що постачається.
Окрім того, учасником ТОВ АКТІЗ-ІНВЕСТ для підтвердження відповідності пропозиції вимогам Замовника (Додаток 3) у складі тендерної пропозиції надано:
- сертифікати відповідності системи менеджменту безпеки харчової продукції вимогам міжнародних стандартів (міжнародні сертифікати) (сторінки 5 – 12 файлу «Додаток 3.pdf»);
- зразок етикетування (маркування) з інструкцією по використанню (сторінки 13 – 14 файлу «Додаток 3.pdf»).
Враховуючи вищевикладене, учасником ТОВ АКТІЗ-ІНВЕСТ у складі тендерної пропозиції надано весь необхідний обсяг документів, що були передбачені тендерною документацією.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ АКТІЗ-ІНВЕСТ |
209 687,64
UAH з ПДВ
|
209 687,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АКТІЗ-ІНВЕСТ #39868825 |
Переможець |
209 687,64
UAH з ПДВ
|
22 березня 2023 17:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2023 16:01
|
додаткова угода (1).pdf | укладений |
20 квітня 2023 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2023 10:57
|
Договір 7.pdf | укладений |
30 березня 2023 10:51
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Comida PKU B (Коміда ФКУ В) | 8 | банка |
3 192,10
UAH з ПДВ
|
Comida PKU B Formula (Коміда ФКУ В Формула) | 77 | банка |
1 937,70
UAH з ПДВ
|