Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Новоселицька лікарня" Новоселицької міської ради Чернівецького району Чернівецької області |
Код ЄДРПОУ: | 02005832 |
Місцезнаходження: | 60300, Україна , Чернівецька обл., місто Новоселиця, провулок Карамзіна, 1 |
Контактна особа: |
Савчук Регіна Флорівна +380373350954 bugnovcrl@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2023 00:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2023 08:00 |
Початок аукціону: | 20 березня 2023 08:01 |
Очікувана вартість: | 2 628 690,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 143,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2023 22:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2023 20:51 |
перелік змін.doc | |
14 березня 2023 20:51 |
ТД_фармацевтична продукція зі змінами.docx |
14 березня 2023 22:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 березня 2023 20:51 |
перелік змін.doc
|
|||
14 березня 2023 20:51 |
ТД_фармацевтична продукція зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-25-000005 ● df5472d0ad41479e88ef4ee8cc10855e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2023 11:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.04.2023 № 19-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 25 квітня 2023 року № 19-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2023-03-11-000011-a від 11.03.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-26 11:00:58
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Фармацевтична продукція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-11-000011-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. З яких причин при складанні тендерної документації Вами не враховано зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме:
внесені пунктами 1, 7, 9 змін, затверджених постановою КМУ від 30.12.2022 №1495, які набрали чинності з 03.01.2023 (включно);
внесені підпунктами 13, 19 (крім абзацу п’ятого цього підпункту) та 20 пункту 2 змін, затверджених Постановою КМУ від 17.02.2023 № 157, які набрали чинності з 25.02.2023 (включно)?
4. Чому Вами не дотримано вимог наказу Мінекономіки від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» під час оприлюднення в електронній системі закупівель тендерної документації, зокрема, додатки тендерної документації не оприлюднено до електронної системи закупівель окремими файлами?
5. Чому Вами не відхилено пропозицію учасника ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ», з огляду на те, що тендерною документацією передбачалось придбання лікарських засобів «№п/п 8. ГЛУТАРГІН, концентрат для приготування розчину для інфузій 400 мг/мл», «№п/п 47. НАЗИВІН®, краплі назальні 0,01 %, міжнародне непатентоване найменування (далі – МНН): Oxymetazoline», «№п/п 70. ВЕНТОЛІН™ НЕБУЛИ, розчин для інгаляцій 2,5 мг/2,5 мл у небулах (МНН: Salbutamol) або еквівалент (аналог), в той час, коли учасником запропоновано лікарські засоби «№п/п 8. ГЛУТАРГІН розчин для ін’єкцій, 40 мг/мл», «№п/п 47. ФАРМАЗОЛІН® краплі назальні 0,1 % (МНН: Xylometazoline)», «№п/п 70. ІПРІКСОН НЕБ розчин для інгаляцій, 0,5 мг+2,5 мг/2,5 мл по 2,5 мл в ампулі з поліетилену низької щільності (МНН: Salbutamol and ipratropium bromide)», які не є тотожними лікарським засобам, зазначеними у тендерній документації, та в її розумінні не є еквівалентними (аналогічними) за критеріями – міжнародна назва, дозування, форма випуску, концентрація?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-28 15:21:16
Пояснення
На запит на пояснення, повідомляємо наступне. Потреба у фармацевтичній продукції формувалась у відповідності до медичних протоколів лікування, надання невідкладної медичної допомоги, згідно з якими фахівці Замовника (лікарі, фармацевти) надавали перелік препаратів, які мають бути в наявності. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та здійснення обґрунтування розміру витрат було проведене з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 на підставі закупівельних цін попередніх періодів з коригуванням ціни з урахуванням індексу інфляції та Реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби, а також з урахуванням розміру граничної надбавки відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 03.04.2019 р. № 426.
Закупівля здійснювалася в умовах введеного воєнного стану і регулярних повітряних тривог та масованих ракетних ударів по енергетичній інфраструктурі України, що призводило до обмеження електропостачання та ускладнювало роботу уповноваженої особи. Через особливі умови праці в умовах воєнного стану та обмеженого електропостачання, уповноважена особа не мала змоги слідкувати за постійними змінами у законодавстві і врахувати їх при підготовці тендерної документації.
Пропозиція ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ» не була відхилена тому, що запропоновані лікарські засоби були розцінені, як еквівалент. Еквівалент (аналог) — продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату. Також враховуючи потребу у забезпеченню ліками було прийнято рішення не відхиляти пропозицію.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області з метою виконання зобов’язань по усуненню виявлених порушень законодавства у сфері закупівель під час проведення процедури закупівлі UA-2023-03-11-000011-a 12 травня 2023 було розірвано договір про закупівлю від 06.04.2023 № 102 з ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ», відповідна інформація оприлюднена через електронну систему закупівель. Також вжиті заходи для недопущення надалі встановлених порушень.
2023-05-12 16:13:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу встановлено порушення вимог наказу Мінекономіки від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації».)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу встановлено порушення вимог наказу Мінекономіки від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації».) • усунуто
.
2023-05-16 15:36:13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДОЙЧ-ФАРМ" |
2 598 374,17
UAH з ПДВ
|
2 598 374,17
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТМ-Фарм" |
2 625 417,70
UAH з ПДВ
|
2 625 417,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДОЙЧ-ФАРМ" #40581739 |
Переможець |
2 598 374,17
UAH з ПДВ
|
24 березня 2023 18:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2023 16:21
|
Додаткова угода про розірвання договору | укладений |
12 травня 2023 16:20
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2023 20:51
|
Договір | укладений |
10 квітня 2023 20:50
|