Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24013674 |
Місцезнаходження: | 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, буд.21 |
Контактна особа: |
Чугай Наталя Миколаївна 380542700597 dim@smr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2023 11:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 124 580,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 71 245,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2022 рік передбачених графіком фінансування. Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг. Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця. Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 25 числа кожного місяця після надання послуг, а Замовник оплачує надані послуги. Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. При відсутності зауважень Замовник зобов’язується підписати акт здачі-приймання наданих послуг або повернути їх Виконавцю з обґрунтуванням причини відмови від їх підписання протягом 3 (трьох) робочих днів. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 березня 2023 11:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 березня 2023 11:50 |
Додаток 6.docx | |
10 березня 2023 11:50 |
Додаток 5 .docx | |
10 березня 2023 11:49 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx | |
10 березня 2023 11:49 |
Додаток 3.doc | |
10 березня 2023 11:49 |
Додаток 2.docx | |
10 березня 2023 11:49 |
Додаток 1.doc | |
10 березня 2023 11:48 |
Тендерна документація.docx | |
10 березня 2023 11:48 |
Оголошення.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-10-000064 ● 60ecda659eaa4981a1ecd96c84849647
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2023 16:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.04.2023 №20-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 10.04.2023 №20-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-03-10-004544-a 10.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-11 09:20:57
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Послуги по поточному ремонту вулично-дорожньої мережі та штучних споруд Сумської міської територіальної громади (дрібний ремонт)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-10-004544-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-11 11:51:24
Пояснення щодо моніторингу закупівлі: "Послуги по поточному ремонту вулично-дорожньої мережі та штучних споруд Сумської міської територіальної громади (дрібний ремонт)" за № UA-2023-03-10-004544-a.
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ щодо моніторингу процедури відкритих торгів з особливостями закупівлі "Послуги по поточному ремонту вулично - дорожньої мережі та штучних споруд Сумської міської територіальної громади (дрібний ремонт)" за № UA-2023-03-10-004544-a повідомляємо, що вищеназвана закупівля проводилась відповідно до технічного завдання, що було надано відділом дорожнього господарства Департаменту інфраструктури міста Сумської міської ради.
В технічному завданні визначено якісні показники послуги відповідно до діючих в Україні державних будівельних норм, стандартів і правил, зокрема, Закону України «Про благоустрій населених пунктів», Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012р. №54, Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затверджених наказом Держкомітету України з питань житлово-комунального господарства від 23 вересня 2003 року № 154, Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України 17.03.2011 № 145, інших діючих нормативних документів.
При визначенні обсягів послуги врахований аналіз обсягів запланованих поточних завдань відділу на 2023 рік за результатами проведеного обстеження вулично-дорожньої мережі та штучних споруд Сумської міської територіальної громади, а саме: просп. Свободи, вул. 20 років Перемоги, вул. Білопільський Шлях, вул. Кустовська, вул. Металургів, вул. Набережна р. Сумка, вул. Новомістенська, вул. Псільська, вул. Серпнева, вул. Робітнича, вул. Садова, вул. Степана Бандери, вул. Харківська, пл. Покровська, пров. 9-го Травня та інших. Відповідно до наданого технічного завдання, уповноваженою особою, керуючись положеннями Порядку визначення предмета закупівлі (затвердженого Наказом Міністерства розвитку, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. №708), визначено предмет закупівлі за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника: «ДК 021:2015 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги». Очікувана вартість предмета даної закупівлі визначена на підставі позитивної експертної оцінки щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проєктом "Послуги по поточному ремонту вулично - дорожньої мережі та штучних споруд Сумської міської територіальної громади (дрібний ремонт)", затвердженої 27.02.2023 №3065 (додається). Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією у поточних цінах станом на 22.02.2023.
Відповідно до Рішення Сумської міської ради №3309-МР від 14.12.2022 були схвалені бюджетні призначення по закупівлі. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://dim.smr.gov.ua/obgruntuvannya/.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Департаментом інфраструктури міста Сумської міської ради 25.04.2023 року подано до Сумського окружного адміністративного суду Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування Висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-03-10-004544-a від 18.04.2023 року. |
Дата публікації: | 25 квітня 2023 |
Документи:
25 квітня 2023 11:19
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХРЕМБУД" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
6 352 363,20
UAH з ПДВ
|
6 352 363,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХРЕМБУД" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #05433057 |
Переможець |
6 352 363,20
UAH з ПДВ
|
23 березня 2023 10:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 березня 2023 08:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2023 16:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 червня 2023 20:59
|
Протокол №299.pdf | зміни до договору |
21 червня 2023 20:58
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
21 червня 2023 20:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 червня 2023 14:27
|
Додаткова угода №1_0001.pdf | зміни до договору |
16 червня 2023 14:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 квітня 2023 13:31
|
Додаткова угода №1_0001.pdf | зміни до договору |
28 квітня 2023 13:30
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2023 10:39
|
Договір №99-б_0001.pdf | укладений |
30 березня 2023 10:39
|
Додаток №2_0001.pdf | укладений |
30 березня 2023 10:39
|
Додаток №1_0001.pdf | укладений |
30 березня 2023 10:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток №1 договору викладений в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 99-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості обсягу) послуг. |
Номер договору про закупівлю: | 99-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | при реєстрації Додаткової угоди до договору допущена технична помилка (описка). Додаткову угоду за №1 від 16.06.2023 вважати Додатковою угодою №2. |
Номер договору про закупівлю: | 99-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |