Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ""Луцькводоканал"" |
Код ЄДРПОУ: | 03339489 |
Вебсайт: | http://Vd.lutsk.ua |
Місцезнаходження: | 43010, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, ВУЛИЦЯ ДУБНІВСЬКА, будинок 26 |
Контактна особа: |
Анатолій Мосійчук +380332284047 n.pasichnik@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 березня 2023 19:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 березня 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 15 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник - переможець повинен не пізніше дати укладення договору про закупівлю внести забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: - 2 % відсотки вартості договору; Забезпечення виконання договору здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника: № UA 50 322313 0000026005000049784 в АТ «Укрексімбанк», МФО 322313 Документ що підтверджує внесення забезпечення виконання договору Учасником є платіжне доручення з відміткою банку про здійсненні платежу на рахунок Замовника. Призначення платежу: забезпечення виконання договору за предметом: Послуги з очищення від осаду стічних вод мулових карт, відкритого майданчика КОС та біологічних ставків очисних споруд каналізації, що знаходяться за адресою м. Луцьк, вул. Селищна, 90; 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 180 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 березня 2023 19:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 березня 2023 19:31 |
Додаток 2.docx | |
09 березня 2023 19:31 |
Додаток 6.docx | |
09 березня 2023 19:31 |
Додаток 1.docx | |
09 березня 2023 19:31 |
Додаток 5.docx | |
09 березня 2023 19:31 |
ТД.docx | |
09 березня 2023 19:31 |
Додаток 4 .docx | |
09 березня 2023 19:31 |
Додаток 3.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-10-000041 ● 226c9d663d004e08b38176e40722fa6c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2023 12:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.04.2023 № 95
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2023-03-09-011183-a 09.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-19 09:32:58
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Закупівля послуг з очищення від осаду стічних вод мулових карт, відкритого майданчика КОС та біологічних ставків очисних споруд каналізації, що знаходяться за адресою м. Луцьк, вул. Селищна, 90; 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-09-011183-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. У пункті 7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником визначено: «Якщо учасник не планує залучати до виконання робіт/ надання послуг субпідрядні організації, у складі тендерної пропозиції надається лист у довільній формі, в якому зазначається, що субпідрядні організації залучатися не будуть».
З огляду на викладене просимо надати посиланням на файл тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВОЛИНЬ-ЗЕРНО-ПРОДУКТ», із зазначенням його назви та номеру сторінки, якій містить інформацією про субпідрядника (субпідрядників) – у разі їх залучення до виконання договору, або лист у довільній формі, в якому зазначається, що субпідрядні організації залучатися не будуть.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ВОЛИНЬ-ЗЕРНО-ПРОДУКТ» умов пункту 4 розділу 6 «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації в частині надання копії ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та пункту 6 розділу 6 «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації в частині внесення забезпечення виконання договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-24 19:41:24
Відповідь на звернення
Управлінню Західного офісу Держаудитслужби
у Волинській області
43005, м. Луцьк, пр-т. Грушевського, 3а
ПИСЬМОВІ ПОЯСНЕННЯ
19 квітня 2023 року комунальним підприємством «Луцькводоканал» було отримано запит Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про надання пояснень в межах проведення моніторингу по закупівлі: Закупівля послуг з очищення від осаду стічних вод мулових карт, відкритого майданчика КОС та біологічних ставків очисних споруд каналізації, що знаходяться за адресою м. Луцьк, вул. Селищна, 90; 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (закупівля опублікована в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-09-011183-a)
У відповідь на зазначений запит комунальне підприємство «Луцькводоканал» повідомляє наступне:
У відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та з врахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 оголошення про проведення цієї закупівлі та тендерну документацію було розміщено в електронній системі закупівель «Prozorro».
При розробці тендерної документації (в тому числі, встановлені якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначенні очікуваної вартості) УО керувалася вимогами, встановленими ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 та Примірною тендерною документацією, затвердженою наказом Мінекономрозвитку України № 680 від 13.04.2016 р. «Про затвердження примірної тендерної документації», Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономрозвитку України № 275 від 18.02.2020р. «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», оскільки це єдині нормативно-правові акти, в яких зазначено, яку інформацію повинна містити тендерна документація.
Слід зазначити, що згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» прерогатива встановлення технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівель належить Замовнику. Скориставшись правом, наданим нормами чинного законодавства, та врахувавши потребу підприємства в закупівлі даної послуги, УО було встановлено якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Очікувану вартість предмета закупівлі було встановлено шляхом опрацювання комерційних пропозицій.
Щодо вимоги про надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), вважаємо за необхідне зазначити таке:
Норма пункту 4-1 Постанова №710 стосується виключно головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки).
«Луцькводоканал» є комунальним підприємством, заснованим на комунальній власності територіальної громади міста Луцька, що підтверджується його Статутом, свідоцтвом про державну реєстрацію та витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Отже, комунальне підприємство «Луцькводоканал» не внесено до реєстру суб’єктів господарювання державного сектору економіки, і відповідно не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, а також не є розпорядником державних коштів.
З огляду на це на підприємство не поширюються норми Постанови №710 від 11 жовтня 2016 року щодо необхідності розміщення на власного веб-сайті підприємства, інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Окрім того, п. 4 Постанови №710 чітко передбачено, що її норми носять рекомендаційний, а не обов’язковий характер.
Необхідно зазначити, що поставлене у запиті питання було предметом судового розгляду по справі №140/10208/21, і викладена вище позиція комунального підприємства «Луцькводоканал» знайшла своє підтвердження у рішенні Волинського окружного адміністративного суду від 30.11.2021, яким задоволено позовні вимоги комунального підприємства «Луцькводоканал» та визнано протиправним і скасовано висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про результати моніторингу закупівлі «Трансформатори, код ДК 021:2015 - 31170000-8 (трансформатори силові та вимірювальні))», за номером ID: UA-2021-04-02- 004881-b, проведеної комунальним підприємством «Луцькводоканал».
Стосовно ненадання Учасником окремої довідки про незалучення Субпідрядника, Замовник не вбачає в цьому невідповідність Учасника кваліфікаційним вимогам, оскільки відповідно до пп.1, п.1, Додаток 1(Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям) – Учасник повинен надати: Лист в довільній формі із зазначенням переліку власних або орендованих машин для вивозу мулу, (із зазначенням їх тоннажності), перелік екскаваторів та перелік фронтальних навантажувачів, які будуть використовуватись для надання послуг, Такий лист під №2 від 16 березня 2023 року був наданий Учасником в складі тендерної пропозиції, в даному листі Учасник зазначив перелік машин, екскаваторів та фронтальних навантажувачів які будуть задіяні в наданні послуг. Відповідно до інформації зазначеної Учасником в даному листі уся техніка перебуває у його власності в підтвердження чого Учасником в складі тендерної пропозиції були надані копії свідоцтва про їх реєстрацію, тим самим Учасник підтвердив інформацію про незалучення субпідрядника.
Стосовно підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ВОЛИНЬ-ЗЕРНО-ПРОДУКТ» умов пункту 4 розділу 6 «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації в частині надання копії ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом - Інформуємо, що законом не передбачено отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності відповідно до якого здійснюється закупівля послуг з очищення від осаду стічних вод мулових карт, відкритого майданчика КОС та біологічних ставків очисних споруд каналізації, що знаходяться за адресою м. Луцьк, вул. Селищна, 90.
Стосовно підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ВОЛИНЬ-ЗЕРНО-ПРОДУКТ» умов пункту 6 розділу 6 «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації в частині внесення забезпечення виконання договору то повідомляємо наступне: ТОВ «ВОЛИНЬ-ЗЕРНО-ПРОДУКТ» виконало цю вимогу шляхом перерахування коштів на рахунок КП «Луцькводоканал» № UA 50 322313 0000026005000049784 в АТ «Укрексімбанк», МФО 322313 в розмірі 299 227,20 гривень, в підтвердження надається копія платіжного доручення.
Директор Віктор ГУМЕНЮК
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАСТУПНИКУ НАЧАЛЬНИКА УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ – НАЧАЛЬНИКУ ВІДДІЛУ Бондарю В. 43005, м. Луцьк, пр-т. Грушевського, 3а 03.05.2023 о 17 годині 43 хвилини Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області в електронній системі закупівель оприлюднено висновок про результати моніторингу по закупівлі: UA-2023-03-09-011183-a - Закупівля послуг з очищення від осаду стічних вод мулових карт, відкритого майданчика КОС та біологічних ставків очисних споруд каналізації, що знаходяться за адресою м. Луцьк, вул. Селищна, 90; 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника оголошеної КП «Луцькводоканал». У відповідь на даний висновок КП «Луцькводоканал» зазначає, що нашим підприємством були здійснені заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому про що було підготовлено відповідний Наказ за № 60/3-05 від 04 травня 2023 року (копія додається). Директор Віктор ГУМЕНЮК
2023-05-10 16:08:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 березня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВОЛИНЬ-ЗЕРНО-ПРОДУКТ" |
14 961 360,00
UAH з ПДВ
|
14 961 360,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВОЛИНЬ-ЗЕРНО-ПРОДУКТ" #31496816 |
Переможець |
14 961 360,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2023 10:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 березня 2023 16:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 17:24
|
Додаткова угода 2 до Договору 224.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 17:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 травня 2023 11:21
|
Повідомлення Ду1.pdf | зміни до договору |
26 травня 2023 11:18
|
Додаткова угода1.pdf | зміни до договору |
26 травня 2023 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2023 17:58
|
договір №224.pdf | укладений |
04 квітня 2023 16:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 1) п. 3.1. р. 3 Договору викласти в новій редакції: Загальна сума Договору становить 14 961 360 гривень 00 копійок з ПДВ. Фінансування вартості Послуг здійснюється наступним чином: - 10 961 360,00 грн. - за рахунок власних коштів підприємства (протягом 2023-2024 років). - 4 000 000,00 грн. - за рахунок коштів місцевого бюджету (КЕКВ 2610) протягом 2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 224 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 224 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |