Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (Земляні роботи з розробки кар’єрів для філії «ВГМК»)
Очікувана вартість
99 370 992,00 UAH
UA-2023-03-09-008383-a 2b90f4d3df2845d58e85080e284ea8cb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євген Сидельников

+380443590250 yevgen.sidelnikov@umcc-titanium.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБ’ЄДНАНА ГІРНИЧО-ХІМІЧНА КОМПАНІЯ"
Код ЄДРПОУ: 36716128
Вебсайт: https://www.umcc-titanium.com
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Сурікова, 3
Контактна особа: Євген Сидельников
+380443590250
yevgen.sidelnikov@umcc-titanium.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 тисяча кубічних метрів
Земляні роботи з розробки кар’єрів для філії «ВГМК»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2023
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Тендерна документація

09 березня 2023 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАГО."
#37968762
Переможець 99 370 992,00
UAH з ПДВ
09 березня 2023 15:24

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 травня 2023 18:22
ІНФОРМАЦІЯ про зміну істотних умов договору (ДУ №5).pdf зміни до договору
09 травня 2023 18:19
Електронний підпис зміни до договору
09 березня 2023 15:36
ІНФОРМАЦІЯ про зміну істотних умов договору-2.pdf зміни до договору
09 березня 2023 15:33
Електронний підпис зміни до договору
09 березня 2023 15:30
ІНФОРМАЦІЯ про зміну істотних умов договору.pdf зміни до договору
09 березня 2023 15:29
ЗВІТ про укладений договір.pdf укладений
09 березня 2023 15:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): - пункт 12.1. Розділу 12 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в такій редакції: «12.1. Договір набирає чинності з дати підписання та діє до 28.02.2023»; - Додаток 3 до Договору «КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 476-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): - пункт 12.1. Розділу 12 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в такій редакції: «12.1. Договір набирає чинності з дати підписання та діє до 30.04.2023»; - Додаток 3 до Договору «КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 476-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
09 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): - пункт 12.1. Розділу 12 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в такій редакції: «12.1. Договір набирає чинності з дати підписання та діє до 31.05.2023»; - Додаток 3 до Договору «КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 476-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML