Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., г. Киев, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Контактна особа: |
Владислав Савчук +380444612559 vladyslav.i.savchuk@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 березня 2023 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2023 15:00 |
Очікувана вартість: | 160 680 240,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 606 802,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43610000-2: Частини бурильних машин
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Оплата Покупцем 30% загальної вартості Товару здійснюється протягом 30 днів з дати надання рахунку Постачальником за умови надання Постачальником документів, передбачених п. 4.2. Договору. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Дата виставлення рахунку | Оплата Покупцем 40% загальної вартості Товару здійснюється протягом 30 днів з дати надання рахунку Постачальником але не пізніше ніж за 90 днів до граничного строку/терміну поставки Товару (за умови надання рахунку Постачальником не пізніше ніж за 120 днів до граничного строку/терміну поставки Товару та документів, передбачених п. 4.2. Договору). | Аванс | 30 | Календарні | 40 |
Поставка товару | Оплата Покупцем 30% загальної вартості Товару оплачуються Покупцем протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі Товару або видаткової накладної, та пред’явлення Постачальником рахунку на оплату (інвойсу), шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 березня 2023 16:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 березня 2023 16:15 |
Додаток №4 Проєкт Договору.docx | |
08 березня 2023 16:15 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи) 26.02.xls | |
08 березня 2023 16:15 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи) 26.02.xlsx | |
08 березня 2023 16:15 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_товари_25.01.23.xlsx | |
08 березня 2023 16:15 |
ТД_23Т-077_Запчастини до Bentec SR6500 та бур. насосів.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-21-000002 ● e688f13d274e4d6db0419b1c60b73aca
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2023 10:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.06.2023 № 183
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
6 UA-2023-03-08-007166-a 08.03.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-22 17:26:34
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі частин бурильних машин (Запасні частини до гідравлічних ліній бурової установки Bentec SR6500 та бурових насосів T-1600-AC на робочий тиск 7500 PSI) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-08-007166-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-27 08:10:29
Про надання пояснень
Про надання пояснень на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному «Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами) щодо закупівлі 43610000-2 – Частини бурильних машин (Запасні частини до гідравлічних ліній бурової установки Bentec SR6500 та бурових насосів T-1600-AC на робочий тиск 7500 PSI), №23Т-077, ідентифікатор закупівлі №UA-2023-03-08-007166-a.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо надання аргументованих заперечень на висновок про результати моніторингу Державною аудиторською службою України процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 щодо закупівлі 43610000-2 – Частини бурильних машин (Запасні частини до гідравлічних ліній бурової установки Bentec SR6500 та бурових насосів T-1600-AC на робочий тиск 7500 PSI), №23Т-077, ідентифікатор закупівлі №UA-2023-03-08-007166-a.
2023-07-17 09:28:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку |
Дата публікації: | 24 липня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 320/25599/23 |
Дата відкриття провадження: | 16 вересня 2023 |
Документи:
20 вересня 2023 08:52
|
Електронний підпис |
20 вересня 2023 08:51
|
Інформація стосовно відкриття провадження 23Т-077.docx |
24 липня 2023 10:27
|
Інформація стосовно оскарження до суду висновків ДАСУ 23Т-077.docx |
20 вересня 2023 08:52
|
Електронний підпис |
24 липня 2023 10:28
|
Електронний підпис |
20 вересня 2023 08:51
|
Інформація стосовно відкриття провадження 23Т-077.docx |
24 липня 2023 10:27
|
Інформація стосовно оскарження до суду висновків ДАСУ 23Т-077.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2023 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕНТЕК" |
160 680 240,00
UAH з ПДВ
|
160 680 240,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕНТЕК" #42292244 |
Переможець |
160 680 240,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2023 09:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2024 14:52
|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2023 14:31
|
Договір №УБГ225_015-23 від 18.04.2023 р. з ТОВ БЕНТЕК_23Т-077.pdf | укладений |
18 квітня 2023 14:30
|