Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вершкове масло
Очікувана вартість
57 600,00 UAH
UA-2023-03-08-002729-a 8df2d27e9aa44f8eba41d09533f690d1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Фещенко

+380456653360 vo_tar@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Таращанської міської ради
Код ЄДРПОУ: 44035446
Місцезнаходження: 09501, Україна , Київська обл., Таращанський р-н, місто Тараща, вул.Шевченка, будинок 16
Контактна особа: Яна Фещенко
+380456653360
vo_tar@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
480 штуки
масло "Селянське" 72,5%, фасоване 500г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Тендерна документація

08 березня 2023 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СІМОЛ"
#00443000
Переможець 57 600,00
UAH з ПДВ
08 березня 2023 11:27

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2024 14:06
Електронний підпис зміни до договору
12 вересня 2023 13:58
ДУ1_109.pdf зміни до договору
12 вересня 2023 13:57
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2023 12:25
ДУ1_109.pdf зміни до договору
08 вересня 2023 12:19
дог109.pdf укладений
08 березня 2023 11:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни
Номер договору про закупівлю: 109
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): заміна
Номер договору про закупівлю: 109
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 березня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 56 012,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 335,33 UAH)