Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50310000-1- технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги з технічнного обслуговування, заправки, заміни комплектуючих деталей, поточного ремонту та налагодження копіювально-розмножувальних апаратів)
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2023-03-07-008880-a 5408c93de54f48a0b9f8e51adb354d76
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабаян Андрій Вікторович

+380612270723 kzopc2013@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Обласний перинатальний центр" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 38732288
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Південноукраїнська 17А
Контактна особа: Бабаян Андрій Вікторович
+380612270723
kzopc2013@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Власний бюджет. Кошти від провадження господарської діяльності
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з технічнного обслуговування, заправки, заміни комплектуючих деталей, поточного ремонту та налагодження копіювально-розмножувальних апаратів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Південноукраїнська, 17а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

07 березня 2023 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Жежулов Олександр Дмитрович
#2021508719
Переможець 25 000,00
UAH
07 березня 2023 15:16

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2024 11:21
Електронний підпис укладений
16 січня 2024 11:17
ДУ ДЕЖУЛОВ ЗМЕНШИТИ .pdf зміни до договору
16 січня 2024 11:16
Електронний підпис укладений
07 березня 2023 15:30
Договір укладений
07 березня 2023 15:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пп.1п.19 Особливостей
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 13 056,00
UAH