Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з доставки та виплати державних грошових допомог за переліком кодів програмної класифікації видатків та кредитування бюджету (КПКВК), що визначений в Додатку № 5 до Договору
Очікувана вартість
69 937,00 UAH
UA-2023-03-07-007777-a 68e8891cc5894742a5a17abe694ad594
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Коваль

+380952087337 k.v.vadimovich@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення Покровської міської ради Донецької області
Код ЄДРПОУ: 25953161
Місцезнаходження: 85300, Україна , Донецька обл., м. Покровськ, вул. Поштова, 22
Контактна особа: Вадим Коваль
+380952087337
k.v.vadimovich@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з доставки та виплати державних грошових допомог за переліком кодів програмної класифікації видатків та кредитування бюджету (КПКВК), що визначений в Додатку № 5 до Договору
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85300, Україна, Донецька область, місто Покровськ, вул. Поштова, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Тендерна документація

07 березня 2023 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2023 14:34
протокол укрпошта.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОНЕЦЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
#22020055
Переможець 69 937,00
UAH
07 березня 2023 14:35

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 серпня 2023 14:22
ДУ_4_Укрпошта.PDF зміни до договору
15 серпня 2023 14:20
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2023 11:35
ДУ_Укрпошта.PDF зміни до договору
28 липня 2023 11:30
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2023 10:58
ду 2 укрпошта.PDF зміни до договору
14 липня 2023 10:56
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2023 14:33
додаткова угода 1 укрпошта.PDF зміни до договору
23 червня 2023 14:32
договір укрпошта.PDF укладений
07 березня 2023 14:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди, що при виконанні Договору Виконавець не використовує печатку (електронну печатку) для засвідчення підпису на додаткових угодах до Договору, первинних та інших документах, які створюються на виконання Договору. Всі інші умови Договору залишаються без змін та є обов'язковими до виконання Сторонами
Номер договору про закупівлю: 070323-01/111.004.004
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Додатку 5 до Договору, а саме змінити тип виплат
Номер договору про закупівлю: 070323-01/111.004.004
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити суму Договору на 2720,00 грн.(дві тисячі сімсот двадцять гривень 00 копійок) без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 070323-01/111.004.004
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни у реквізити Виконавця
Номер договору про закупівлю: 070323-01/111.004.004
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML