Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Електрична енергія (ДК 021:2015 - 09310000-5 - Електрична енергія)» - 2 лоти
Очікувана вартість
24 996 400,00 UAH
UA-2023-03-07-007428-a ● 3ca83a07781c42d08554f651b72e6383
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
Контактна особа: |
Джулай Карина Юріївна +380931185310 tender.uos@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2023 14:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 24 996 400,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Тендерна документація
07 квітня 2023 15:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 квітня 2023 15:09 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація
Дата подання: 08 березня 2023 13:42
Дата відповіді: 09 березня 2023 16:30
Шановний Замовнику, просимо завантажити документацію у форматі word(.doc), задля більшої зручності у підготовці пропозиції, наперед дякуємо.
Відповідь: Вимоги до тендерної документації визначені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) зі змінами. Відповідно до частини першої статті 22 Закону №922 Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель – така вимога Закону № 922 Замовником виконана у повному обсязі (Замовником заповнено необхідні електронні поля та завантажено усі необхідні файли).
Крім того звертаємо Вашу увагу, що інформація оприлюднена у електронній системі закупівель сформована та оприлюднена у форматі файлів Portable Document Format (.pdf), що дає змогу інформаційним системам ідентифікувати, розпізнати та отримувати конкретні дані, а тендерна документація містить усі необхідні відомості згідно з частиною другою статті 22 Закону № 922.
Крім того звертаємо Вашу увагу, що інформація оприлюднена у електронній системі закупівель сформована та оприлюднена у форматі файлів Portable Document Format (.pdf), що дає змогу інформаційним системам ідентифікувати, розпізнати та отримувати конкретні дані, а тендерна документація містить усі необхідні відомості згідно з частиною другою статті 22 Закону № 922.
Проєкт договору
Дата подання: 09 березня 2023 17:06
Дата відповіді: 10 березня 2023 14:58
Шановний Замовнику, чому проєкт договору завантажений у форматі word(.docx), а інші документи у форматі .pdf, завантажте будь ласка і проєкт договору у форматі .pdf.
Відповідь: Вимоги до тендерної документації визначені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) зі змінами. Відповідно до частини першої статті 22 Закону №922 Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель – така вимога Закону № 922 Замовником виконана у повному обсязі (Замовником заповнено необхідні електронні поля та завантажено усі необхідні файли).
Крім того звертаємо Вашу увагу, що інформація оприлюднена у електронній системі закупівель сформована та оприлюднена у форматі файлів Portable Document Format (.pdf), та Microsoft Office Word (.docx), що дає змогу інформаційним системам ідентифікувати, розпізнати та отримувати конкретні дані, а тендерна документація містить усі необхідні відомості згідно з частиною другою статті 22 Закону № 922. Формат файлу Закон № 922 не встановлює, тому Замовники самі вирішують, як завантажувати тендерну документацію.
Крім того звертаємо Вашу увагу, що інформація оприлюднена у електронній системі закупівель сформована та оприлюднена у форматі файлів Portable Document Format (.pdf), та Microsoft Office Word (.docx), що дає змогу інформаційним системам ідентифікувати, розпізнати та отримувати конкретні дані, а тендерна документація містить усі необхідні відомості згідно з частиною другою статті 22 Закону № 922. Формат файлу Закон № 922 не встановлює, тому Замовники самі вирішують, як завантажувати тендерну документацію.
Банківська гарантія
Дата подання: 30 березня 2023 14:47
Дата відповіді: 31 березня 2023 10:29
Шановний Замовнику, у вашій документації наявні взаємовиключні вимоги, а саме, Ви вимагаєте аби банківська гарантія відповідала формі Міністерства, де йде посилання на тільки на статтю 17 Закону, яка суперечить Особливостям і водночас серед підстав неповернення гарантії документації - посилання на п 44 Особливостей. Просимо внести зміни до документації або пояснити, яким чином Учасник має підготувати банківську гарантію і врахувати взаємовиключні положення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини першої статті 25 Закону замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Форма забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції та Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 (далі – Форма забезпечення тендерної пропозиції) розроблені відповідно до абзацу десятого пункту 11 частини першої статті 9 Закону. Відповідно до пункту 3 Форми забезпечення тендерної пропозиції ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону є однією з вимог, що підтверджує невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією. Відповідно до частини 6 статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. При цьому Закон встановлює, що особливості на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування визначаються Урядом.
З огляду на зазначене, оскільки відповідно до пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту, надання забезпечення тендерної пропозиції у період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, здійснюється з урахуванням цих Особливостей.
З огляду на зазначене, оскільки відповідно до пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту, надання забезпечення тендерної пропозиції у період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, здійснюється з урахуванням цих Особливостей.
Банківська гарантія
Дата подання: 31 березня 2023 10:47
Дата відповіді: 31 березня 2023 22:07
Шановний Замовнику, просимо ще раз перечитати пункт 3 рішення АМКУ, яке стосується вимог до оформлення банківської гарантії. Адже одночасно жоден Учасник не може надати банківську гарантію, яка буде відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628 та Особливостям (пункт 44). Тому просимо до кінця ВИКОНАТИ рішення АМКУ та ВНЕСТИ відповідні ЗМІНИ до документації. Ніхто не змушує Замовника прописувати, що: "банківська гарантія оформляється та повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Форма забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції та Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628.
Згідно з пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон) забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції — це надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції / пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Пунктом 11 частини 1 статті 9 Закону передбачено, що розроблення та затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції відноситься до основних функцій Уповноваженого органу.
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 (далі — Наказ № 2628) затверджено форму забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції та вимоги до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції.
У пункті 1 Наказу № 2628 зазначається, що вимоги до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, які визначені цим Наказом, є обов’язковими до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбачене пунктом 10 частини першої статті 1 Закону, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями.
Пункт 3 Наказу № 2628 визначає, що реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. З огляду на вищезазначене, будь-яка гарантія, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбачене пунктом 10 частини першої статті 1 Закону, повинна відповідати Наказу № 2628.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Закон встановлює, що особливості на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування визначаються Урядом.
Відповідно до Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) зміни до статті 1, статті 9 Закону не вносились, тому замовники керуються нормами Закону.
Підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені відповідно до пункту 44 Особливостей : переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту, надання забезпечення тендерної пропозиції у період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, здійснюється з урахуванням цих Особливостей. Що тим самим замінюють статтю 17 Закону.
Учасник повинен надати забезпечення тендерної пропозиції відповідно до форми Наказу №2628 з урахуванням Особливостей.
Згідно з пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон) забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції — це надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції / пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Пунктом 11 частини 1 статті 9 Закону передбачено, що розроблення та затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції відноситься до основних функцій Уповноваженого органу.
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 (далі — Наказ № 2628) затверджено форму забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції та вимоги до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції.
У пункті 1 Наказу № 2628 зазначається, що вимоги до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, які визначені цим Наказом, є обов’язковими до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбачене пунктом 10 частини першої статті 1 Закону, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями.
Пункт 3 Наказу № 2628 визначає, що реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. З огляду на вищезазначене, будь-яка гарантія, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбачене пунктом 10 частини першої статті 1 Закону, повинна відповідати Наказу № 2628.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Закон встановлює, що особливості на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування визначаються Урядом.
Відповідно до Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) зміни до статті 1, статті 9 Закону не вносились, тому замовники керуються нормами Закону.
Підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені відповідно до пункту 44 Особливостей : переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту, надання забезпечення тендерної пропозиції у період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, здійснюється з урахуванням цих Особливостей. Що тим самим замінюють статтю 17 Закону.
Учасник повинен надати забезпечення тендерної пропозиції відповідно до форми Наказу №2628 з урахуванням Особливостей.
Додаток 6
Дата подання: 07 квітня 2023 14:59
Дата відповіді: 07 квітня 2023 15:19
Шановний Замовнику, а чому ви завантажили Додаток 6 у форматі .word, а не .pdf?
Відповідь: Вимоги до тендерної документації визначені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) зі змінами. Відповідно до частини першої статті 22 Закону №922 Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель – така вимога Закону № 922 Замовником виконана у повному обсязі (Замовником заповнено необхідні електронні поля та завантажено усі необхідні файли).
Крім того звертаємо Вашу увагу, що інформація оприлюднена у електронній системі закупівель сформована та оприлюднена у форматі файлів Microsoft Office Word (.docx), що дає змогу інформаційним системам ідентифікувати, розпізнати та отримувати конкретні дані, а тендерна документація містить усі необхідні відомості згідно з частиною другою статті 22 Закону № 922. Формат файлу Закон № 922 не встановлює, тому Замовники самі вирішують, як завантажувати тендерну документацію.
Крім того звертаємо Вашу увагу, що інформація оприлюднена у електронній системі закупівель сформована та оприлюднена у форматі файлів Microsoft Office Word (.docx), що дає змогу інформаційним системам ідентифікувати, розпізнати та отримувати конкретні дані, а тендерна документація містить усі необхідні відомості згідно з частиною другою статті 22 Закону № 922. Формат файлу Закон № 922 не встановлює, тому Замовники самі вирішують, як завантажувати тендерну документацію.
АМКУ
Дата подання: 08 квітня 2023 23:53
Дата відповіді: 10 квітня 2023 14:52
Шановний Замовнику, просимо повідомити чому Ви досі не виконали рішення Колегії АМКУ, а саме, Вас було зобов'язано виключити із тендерної документації довідку: "Щодо інформації (за формою, розробленою адміністратором комерційного обліку) щодо сумарних обсягів купівлі електричної енергії електропостачальником окремо для площадок вимірювання групи "а" та "б" за першу декаду січня 2023 року на РДН, ВДР та за ДД що надавався до відповідного ОСР за місцем провадження господарської діяльності замовника (а саме – до ПрАТ "ДТЕК Київські Електромережі").
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть надати вищенаведену інформацію саме за першу декаду січня 2023 року на РДН, ВДР та за ДД що надавався до відповідного ОСР за місцем провадження господарської діяльності Замовника, а саме - до ПрАТ "ДТЕК Київські Електромережі".
Чи Ви не виконуєте рішення АМКУ навмисно, аби зрештою прийшло ДАСУ та зобов'язало розірвати договір із потенційним переможцем з огляду на порушення Вами процедури закупівлі, встановлення дискримінаційних вимог до потенційних Учасників та навмисне не виконання рішення Антимонопольного комітету України?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Рішенням Колегії щодо зазначеного питання встановлено наступне: відповідно до пункту 6 розділу 3 Документації задля підтвердження дотримання учасником вимог Постанови НКРЕКП 25.02.2022 № 332 у складі тендерної пропозиції надається підписана кваліфікованим електронним підписом інформація (за формою, розробленою адміністратором комерційного обліку) щодо сумарних обсягів купівлі електричної енергії 15 електропостачальником окремо для площадок вимірювання групи "а" та "б" за першу декаду січня 2023 року на РДН, ВДР та за ДД що надавався до відповідного ОСР за місцем провадження господарської діяльності замовника (а саме – до ПрАТ "ДТЕК Київські Електромережі"). Зазначений документ повинен підтверджувати купівлю електроенергії за місцем провадження господарської діяльності замовника (а саме – м. Київ) в обсязі не меншому ніж 10% зазначено в оголошенні.
5.1. Щодо підтвердження купівлі електроенергії в обсязі не меншому ніж 10%.
Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
Отже, Колегією встановлено факт правомірності встановлення даної вимоги тендерної документації.
Проте, порушення Колегією встановлено в наступній частині вимоги: Щодо інформації (за формою, розробленою адміністратором комерційного обліку) щодо сумарних обсягів купівлі електричної енергії електропостачальником окремо для площадок вимірювання групи "а" та "б" за першу декаду січня 2023 року на РДН, ВДР та за ДД що надавався до відповідного ОСР за місцем провадження господарської діяльності замовника (а саме – до ПрАТ "ДТЕК Київські Електромережі").
Зокрема, Колегія констатує наступне: Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть надати вищенаведену інформацію саме за першу декаду січня 2023 року на РДН, ВДР та за ДД що надавався до відповідного ОСР за місцем провадження господарської діяльності Замовника, а саме - до ПрАТ "ДТЕК Київські Електромережі".
Отже, порушення вбачається саме в частині строку за який вимагається інформація.
Саме тому, вимога в частині «за першу декаду січня» була відкоригована та змінена на «за першу декаду березня».
Отже, рішення Колегії виконано в повному обсязі.
5.1. Щодо підтвердження купівлі електроенергії в обсязі не меншому ніж 10%.
Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
Отже, Колегією встановлено факт правомірності встановлення даної вимоги тендерної документації.
Проте, порушення Колегією встановлено в наступній частині вимоги: Щодо інформації (за формою, розробленою адміністратором комерційного обліку) щодо сумарних обсягів купівлі електричної енергії електропостачальником окремо для площадок вимірювання групи "а" та "б" за першу декаду січня 2023 року на РДН, ВДР та за ДД що надавався до відповідного ОСР за місцем провадження господарської діяльності замовника (а саме – до ПрАТ "ДТЕК Київські Електромережі").
Зокрема, Колегія констатує наступне: Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть надати вищенаведену інформацію саме за першу декаду січня 2023 року на РДН, ВДР та за ДД що надавався до відповідного ОСР за місцем провадження господарської діяльності Замовника, а саме - до ПрАТ "ДТЕК Київські Електромережі".
Отже, порушення вбачається саме в частині строку за який вимагається інформація.
Саме тому, вимога в частині «за першу декаду січня» була відкоригована та змінена на «за першу декаду березня».
Отже, рішення Колегії виконано в повному обсязі.
Діючий постачальник
Дата подання: 08 квітня 2023 23:56
Дата відповіді: 10 квітня 2023 15:10
Шановний Замовнику, просимо повідомити хто Вам зараз постачає електричну енергію? Оскільки в електроній системі закупівель зазначено лише, що у Вас договір з ПОН-ом діє до 31.03. Чи він був Вами продовжений і на яку орієнтовну дату початку постачання мають орієнтуватися потенційні Учасники?
Відповідь: Шановний учаснику! Повідомляємо, що постачання електричної енергії Управлінню освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації здійснюється постачальником «останньої надії». Орієнтовна дата початку постачання відповідно до цієї процедури закупівель травень 2023 р.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-03-07-007428-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РТЕ ЮКРЕЙН", Код ЄДРПОУ:43741891
Дата подання: 11 березня 2023 16:02
Дата подання: 11 березня 2023 16:02
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 березня 2023 14:50
рішення від 14.03.2023 № 3080.pdf
Дата публікації: 14 березня 2023 14:49
інформація про резолютивну частину рішення від 22.03.2023 № 3565.pdf
Дата публікації: 23 березня 2023 11:25
рішення від 22.03.2023 № 3565.pdf
Дата публікації: 27 березня 2023 11:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: З метою усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, на підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3565-р/пк-пз від 22 березня 2023р. Замовником внесено зміни до тендерної документації шляхом розміщення в електронній системі закупівель нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення, з переліком змін на окремому документі та продовжено строк для подання тендерних пропозицій таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Дата виконання рішення замовником: 30 березня 2023 13:54
Номер скарги: UA-2023-03-07-007428-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РТЕ ЮКРЕЙН", Код ЄДРПОУ:43741891
Дата подання: 11 березня 2023 12:02
Дата подання: 11 березня 2023 12:02
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 березня 2023 17:10
рішення від 14.03.2023 № 3101.pdf
Дата публікації: 14 березня 2023 17:09
інформація про резолютивну частину рішення від 22.03.2023 № 3566.pdf
Дата публікації: 23 березня 2023 14:26
рішення від 22.03.2023 № 3566.pdf
Дата публікації: 27 березня 2023 12:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: З метою усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, на підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3566-р/пк-пз від 22 березня 2023р. Замовником внесено зміни до тендерної документації шляхом розміщення в електронній системі закупівель нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення, з переліком змін на окремому документі та продовжено строк для подання тендерних пропозицій таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Дата виконання рішення замовником: 30 березня 2023 13:55
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | «Електрична енергія (ДК 021:2015 - 09310000-5 - Електрична енергія)» (Південь) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 12 870 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 64 350,00 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 2% від очікуваної вартості закупівлі;- строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія має бути оформлена у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – «Особливості»). Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на під-писання банківської гарантії. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено: обов’язок банку-гаранта, протягом 5 робочих днів після дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії; У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, у разі відсутності у складі пропозиції документу, що підтверджує наявність грошового покриття відхиляються Замовником |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 257400 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпеченням виконання договору є банківська гарантія у розмірі 1% від вартості договору. Тип банківської гарантії - безвідклична та безумовна. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: вул. Якуба Коласа, 6А м. Київ 03148 код за ЄДРПОУ 37498536 у ГУ ДКСУ м. Києва UA 738201720355109014000077862 МФО 820172 Строк дії забезпечення виконання договору – не менше строку дії такого договору. Надана як забезпечення виконання договору банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банку-гаранта у разі порушення принципалом (учасником-переможцем) свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплатити кошти бенефіціару (Замовнику) за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів. Відмова учасника на вчинення правочину щодо внесення зазначеного забезпечення на умовах, визначених Замовником, розцінюватиметься як не укладення договору з вини учасника, з настанням відповідних наслідків. Замовник повертає забезпечення виконання договору: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;; 3) згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених договором, перераховуються на рахунок Замовника. Оригінал банківської гарантії має бути оформлений з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги», а також відповідно до «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 Банківська гарантія складається українською мовою або, якщо учасник та банк-гарант учасника є нерезидентами України, англійською. Вимоги до банків-гарантів, гарантії / стендбай акредитиви яких застосовуються при забезпеченні виконання договору (застосовується одна з вимог): Банк-гарант, в якому держава Україна прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку; Банк-гарант, який має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA»; у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, S&P, Moody’s має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу («А-» або вищий); Банк-гарант (у тому числі нерезидент), рейтинг якого за класифікацією однієї з провідних світових рейтингових компаній (Fitch, S&P, Moody’s) відповідає вимогам першокласних банків (не нижче підвищеного інвестиційного класу («А-» або вищий)). Банк-гарант не може бути включеним до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Реквізити банківської гарантії повинні відповідати вимогам чинного законодавства України, умовам цієї тендерної документації та уніфікованим правилам для гарантій та іншим міжнародним документам, що регулюють питання здійснення операцій за гарантіями / стендбай акредитивами, що не суперечать законодавству України, а також містити такі реквізити та інші умови: - назву предмету закупівлі, унікальний номер номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюдненого в електронній системі закупівель, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X; назву банку бенефіціара (банк Замовника), SWIFT-код (BIC); - для банку-гаранта, що є резидентом України: повна назва, офіційне місцезнаходження, код банку, код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), SWIFT-код; - для банку-гаранта, що є нерезидентом України: назву та SWIFT-код /(BIC); - назву валюти, в якій надається гарантія, - безумовне зобов'язання банку-гаранта протягом п’яти банківських днів, з дати отримання банком-гарантом першої вимоги від бенефіціара (замовника) в письмовій формі або, якщо учасник та банк-гарант учасника є нерезидентами України, вимоги в електронній формі ключованим SWIFT-повідомленням, сплатити бенефіціару визначену у вимозі суму грошових коштів без необхідності для бенефіціара обґрунтовувати свою вимогу, без подання будь-яких інших документів, крім вимоги, або виконання будь-яких інших умов, за умови, що в тексті вимоги буде зазначено, що сума, яка вимагається, повинна бути сплачена у зв'язку з невиконанням/неналежним виконанням принципалом зобов’язань за договором; - умови про те, що внесення змін до банківської гарантії здійснюється в установленому законодавством порядку, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії; - вказівку на безвідкличність, непередаваність та неможливість переуступлення зобов’язання по банківській гарантії без попередньої згоди зі сторони банку-гаранта, принципала та бенефіціара; - умови про те, що дострокове припинення цієї банківської гарантії (її ануляція) відбувається за попередньою письмовою згодою бенефіціара; - зазначення у примітках або колонтитулах наприкінці банківської гарантії необхідних для перевірки кваліфікований електронний підпис (КЕП) цієї банківської гарантії електронних ресурсів, посилань на них, шляхів, способів перевірки КЕП, назви програмного комплексу, який застосовано банком-гарантом при оформленні КЕП тощо. Текст банківської гарантії /стендбай акредитиву не може містити: - умов щодо набрання гарантією чинності за обставин, настання яких бенефіціар не може встановити; - умов про зменшення відповідальності банку-гаранта в будь-якому випадку (окрім випадків, якщо вимога замовника (бенефіціара) не відповідає умовам гарантії або мало місце прострочення подання вимоги); - умов про ускладнення процедури оплати банком-гарантом суми, на яку видано гарантію (додаткового підтвердження повноважень підписанта, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності стягнення забезпечення виконання договору тощо); умов, які не відповідають або суперечать вимогам тендерної документації; - додаткових, ніж визначено законом та текстом банківської гарантії, умов припинення зобов’язань банку-гаранта; - умов про можливість відкликання банківської гарантії банком-гарантом. |
Позиції
2475000 кВт⋅год
«Електрична енергія (ДК 021:2015 - 09310000-5 - Електрична енергія)» (Південь)
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, м. Київ, м. Київ, за адресами замовника відповідно до додатку №3 до тендерної документації
Дата доставки:
31 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 квітня 2023 14:40 |
Перелік змін від 07.04.2023 ЛОТ 1.pdf |
07 квітня 2023 14:40 |
Додаток 6 Анкета учасника.docx |
07 квітня 2023 14:40 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії (зі змінами від 07.04.23).pdf |
07 квітня 2023 14:40 |
ТД_Електрична енергія_зі змінами від 07.04.23.pdf |
05 квітня 2023 10:14 |
Перелік змін_Електроенергія_05.04.2023 Лот 1.pdf |
03 квітня 2023 17:37 |
Перелік змін_Електроенергія_03.04.2023 Лот 1.pdf |
30 березня 2023 13:22 |
Перелік змін_Електроенергія_30.03.2023 Лот 1.pdf |
30 березня 2023 13:22 |
Додаток 3 Технічні харектиристики (зі змінами) Лот 1.pdf |
30 березня 2023 13:22 |
Додаток 1 Тендерна_пропозиція (зі змінами) Лот 1.pdf |
07 березня 2023 14:19 |
Додаток 5 Лист згода.pdf |
07 березня 2023 14:19 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx |
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2023-03-07-007428-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РТЕ ЮКРЕЙН", Код ЄДРПОУ:43741891
Дата подання: 11 березня 2023 16:02
Дата подання: 11 березня 2023 16:02
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 березня 2023 14:50
рішення від 14.03.2023 № 3080.pdf
Дата публікації: 14 березня 2023 14:49
інформація про резолютивну частину рішення від 22.03.2023 № 3565.pdf
Дата публікації: 23 березня 2023 11:25
рішення від 22.03.2023 № 3565.pdf
Дата публікації: 27 березня 2023 11:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: З метою усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, на підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3565-р/пк-пз від 22 березня 2023р. Замовником внесено зміни до тендерної документації шляхом розміщення в електронній системі закупівель нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення, з переліком змін на окремому документі та продовжено строк для подання тендерних пропозицій таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Дата виконання рішення замовником: 30 березня 2023 13:54
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" |
12 622 500,00
UAH з ПДВ
|
12 622 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" #42819343 |
Переможець |
12 622 500,00
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2023 11:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 квітня 2023 10:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2024 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2024 10:46
|
Дод. угода _11.pdf | зміни до договору |
15 лютого 2024 10:45
|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2024 10:44
|
Дод.угода 10 до дог. 372.pdf | зміни до договору |
22 січня 2024 10:43
|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2024 10:39
|
Дод.угода 9 до дог. 372.pdf | зміни до договору |
22 січня 2024 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 11:58
|
Д у 9 Договору 372.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 11:57
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2023 14:08
|
Дод.угода 8 до дог.372.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 14:07
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2023 15:46
|
Протокол 367.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2023 15:45
|
Дод.угода 7 до дог.372.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2023 15:45
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2023 13:26
|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2023 15:37
|
Дод. угода 6 до дог.372.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2023 15:36
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2023 13:47
|
Дод.угода 5 до дог. 372.pdf | зміни до договору |
18 жовтня 2023 13:44
|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2023 11:02
|
Дод.угода 4 до дог.372.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2023 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2023 11:38
|
Протокол 282.pdf | зміни до договору |
14 серпня 2023 11:10
|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2023 11:41
|
Дод. угода _3 до дог. 372.pdf | зміни до договору |
11 серпня 2023 11:40
|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2023 13:11
|
Дод.угода 2 до дог. 372.pdf | зміни до договору |
18 липня 2023 13:09
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2023 13:25
|
Дод.угода 1 до дог.372.pdf | зміни до договору |
16 червня 2023 13:24
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2023 14:55
|
Договір 369-04-2023.372.pdf | укладений |
26 квітня 2023 14:46
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Електрична енергія (ДК 021:2015 - 09310000-5 - Електрична енергія)» (Південь) | 2475000 | Кіловат-година |
5,10
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 369-04-2023/372 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 369-04-2023/372 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 369-04-2023/372 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 369-04-2023/372 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 369-04-2023/372 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 369-04-2023/372 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 7 пункту 19 Особливостей, та керуючись пунктом 5.3., 5.4. Договору та додатком 3 до Договору, Сторони домовилися змінити ціну за одиницю товару у жовтні на 6,408 грн за кВт*год |
Номер договору про закупівлю: | 369-04-2023/372 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 7 пункту 19 Особливостей, та керуючись пунктом 5.3., 5.4. Договору та додатком 3 до Договору, Сторони домовилися змінити ціну за одиницю товару у жовтні на 6,408 грн за кВт*год |
Номер договору про закупівлю: | 369-04-2023/372 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 369-04-2023/372 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися змінити ціну за одиницю товару в грудні на 7.14 грн за кВт*год |
Номер договору про закупівлю: | 369-04-2023/372 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 369-04-2023/372 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися змінити ціну за одиницю товару в грудні на 6.468 грн за кВт*год |
Номер договору про закупівлю: | 369-04-2023/372 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення вартості Договору в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 369-04-2023/372 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися змінити ціну за одиницю товару в січні 2024 р. на 6,1656 грн за кВт*год |
Номер договору про закупівлю: | 369-04-2023/372 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Електрична енергія (ДК 021:2015 - 09310000-5 - Електрична енергія)» (Південь) | 2263822.11 |
6,11
UAH з ПДВ
|