Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Печатки та змінні подушечки (код ДК 021:2015:30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
460,00 UAH
UA-2023-03-07-001866-a 5e799e3cb83040a18fc367cba0e09e84
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Миколюк Марина Георгіївна

+380973993469 tender1_vmkl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1"
Код ЄДРПОУ: 05484126
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, вулиця Хмельницьке шосе, 96
Контактна особа: Миколюк Марина Георгіївна
+380973993469
tender1_vmkl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
печатки ПК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 березня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
1 штуки
подушка зам. R-542
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 березня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192154-5 — Змінні подушки для штампів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 2 Робочі 100

Тендерна документація

07 березня 2023 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Рудюк Леся Михайлівна
#2734112209
Переможець 460,00
UAH
07 березня 2023 10:09

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 квітня 2023 13:45
договір ЛМ65 від 06.03.2023 - печатки та змінні подушечки-460.pdf укладений
07 березня 2023 10:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 березня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 460,00
UAH