Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 04362680 |
Вебсайт: | http://obcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 08700 , Україна , Київська обл., Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10 |
Контактна особа: |
Риль Світлана Анатоліївна 0457250467 blago-obuhiv@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2023 16:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 517 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 587,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
- викошування газонів;
- садіння квітів і кущів;
- заходи з озеленення ( догляд за квітниками, їх полив і розрідження );
- влаштування газонів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 березня 2023 17:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 березня 2023 17:03 |
Порівняльна таблиця Змін..docx | |
10 березня 2023 17:03 |
Тендерна документація (нова редакція) 10.03.docx | |
06 березня 2023 16:47 |
Додаток 5 (Проєкт Договору)..docx |
10 березня 2023 17:03 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 березня 2023 17:03 |
Порівняльна таблиця Змін..docx
|
||||||
10 березня 2023 17:03 |
Тендерна документація (нова редакція) 10.03.docx
|
||||||
06 березня 2023 16:47 |
Додаток 5 (Проєкт Договору)..docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-21-000003 ● bf1b222885b544f58b3ce1f21b6a8b7a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2023 10:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.07.2023 № 30-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 20.07.2023 № 30-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-03-06-011103-a 03.06.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-21 11:05:47
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Послуги щодо благоустрою територій: - викошування газонів; - садіння квітів і кущів; - заходи з озеленення ( догляд за квітниками, їх полив і розрідження ); - влаштування газонів. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-06-011103-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-24 14:41:13
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Послуги щодо благоустрою територій: - викошування газонів; - садіння квітів і кущів; - заходи з озеленення (догляд за квітниками, їх полив і розрідження ); - влаштування газонів. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-06-011103-a) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа Виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області надає наступні пояснення.
ПОЯСНЕННЯ:
1. Предметом закупівлі є послуги щодо благоустрою територій: - викошування газонів; - садіння квітів і кущів; - заходи з озеленення ( догляд за квітниками, їх полив і розрідження ); - влаштування газонів. Джерелом фінансування є кошти місцевого бюджету Обухівської міської ради Київської області.
Рішенням Обухівської міської ради Київської області від 22. 12.2022 № 716-36–VІІI, за поданням начальника відділу з питань благоустрою Виконавчого комітету Обухівської міської ради, керуючись пунктом 22 частини першої статті 26, статті 38 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" та враховуючи рекомендації постійних комісій з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, енергозбереження, транспорту, благоустрою, будівництва та архітектури і з питань фінансів, бюджету, планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва затверджено кошторис Програми з питань благоустрою на території Обухівської міської територіальної громади на 2021-2025 роки на 2023 рік.
Статтею 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Послуги щодо благоустрою територій: викошування газонів; - садіння квітів і кущів; - заходи з озеленення ( догляд за квітниками, їх полив і розрідження ); - влаштування газонів передбачають виконання комплексу робіт, які проводяться з визначеною періодичністю і послідовністю, скерованих на забезпечення належного стану території громади.
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі використовувалась Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме: метод порівняння ринкових цін, з урахуванням орієнтовних потреб та на підставі закупівельних цін власних попередніх закупівель.
Перед оголошенням процедури закупівлі було здійснено актуалізацію очікуваної вартості шляхом проведення аналізу закупівель аналогічних послуг з відповідними та іншими технічними характеристиками в попередніх договорах Замовника та з урахуванням затвердженого кошторису «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень», розрахунку вартості послуг, виконаного сертифікованим кошторисником у програмі АВК (автоматичний випуск кошторисів). За результатами проведеного цінового аналізу було прийнято рішення для розрахунку очікуваної вартості використати ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) минулих періодів та фактичного виконання аналогічних послуг за 2022 рік.
Технічні характеристики предмета закупівлі викладені у Додатку №4 до Тендерної документації на закупівлю послуг: UA-2023-03-06-011103-a.
Очікувана вартість закупівлі розрахована у межах затверджених кошторисних призначень та обсягів фінансування на 2023 рік відповідно до рішення Обухівської міської ради від 22.12.2022 №716-36-VIII «Про затвердження кошторису та розподілу коштів на фінансування Програми з питань благоустрою на території Обухівської міської територіальної громади на 2021-2025 роки на 2023 рік».
2. На виконання Постанови КМУ від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету закупівлі «Послуги щодо благоустрою територій оприлюднені на офіційному вебсайті Обухівської міської ради https://obcity.gov.ua/miska-rada/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-yogo-ochikuvanoyi-vartosti-ta-abo-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya/ за ідентифікатором закупівлі UA-2023-03-06-011103-a.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Так як на момент проведення моніторингу процедура закупівля завершена, у Замовника відсутня технічна можливість внести зміни до тендерної документації, тому для виконання зобов'язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовником здійснені заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень. Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області ознайомився з результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-06-011103-a «Послуги щодо благоустрою територій: - викошування газонів; - садіння квітів і кущів; - заходи з озеленення ( догляд за квітниками, їх полив і розрідження)». За результатами аналізу питання визначення відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області сформовано висновок та встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. Суть порушення полягає в наступному: В ході проведення аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що на виконання норм пунктів 3 та 28 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей, та формують тендерну документацію відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Проте, Замовник в пункті 4 Розділу VI тендерної документації затвердив випадки зміни істотних умов договору, а саме: «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення». В той же час предметом закупівлі є послуга, про що вказано у тендерній документації та оголошенні про проведення відкритих торгів. При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується замовниками в разі, якщо предметом закупівель є товар, відповідно до підпункту 2 пункту 19 Особливостей. Таким чином, затвердження Замовником у тендерній документації випадку зміни істотних умов для товару при закупівлі послуги, не відповідає нормі пункту 19 Особливостей та порушує вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. Виконавчим комітетом Обухівської міської ради Київської області прийнято до уваги висновок проведеного моніторингу та здійснені заходи щодо недопущення виявлених порушень у наступних, подальших закупівлях. Зокрема, з фахівцями з публічних закупівель (уповноваженими особами) проведена роз’яснювальна робота для того, щоб в подальшому вживати всіх заходів з недопущення подібних помилок під час проведення процедур закупівель при складанні тендерної документації. Уповноважена особа Риль С.А. зареєструвалась на навчання «Підвищення кваліфікації уповноважених осіб: практикум» з метою підвищення рівня знань законодавства у сфері публічних закупівель та зобов´язується посилити увагу та постійно здійснювати контроль за змінами в законодавстві у сфері закупівель, якісно готувати тендерну документацію з дотриманням усіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178.
2023-08-02 16:48:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Міський житловий центр |
4 510 020,00
UAH з ПДВ
|
4 510 020,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Міський житловий центр #37360998 |
Переможець |
4 510 020,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2023 12:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2024 10:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 жовтня 2023 10:54
|
Дод. угода №2 до дог. №56.pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2023 10:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2023 17:11
|
Дод. угода №1 до дог. №56.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2023 17:11
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2023 10:08
|
Договір №56.pdf | укладений |
23 березня 2023 10:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | "Сторона", згідно з пунктом 9 Договору № 56 від 23.03.2023р. (далі – Договір) та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652, частиною 3 статті 631 Цивільного кодексу України, уклали цю Додаткову угоду № 1 (далі – Додаткова угода) до Договору у зв'язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування Сторони дійшли взаємної згоди, враховуючи Закон України №3219-ix «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану» та лист ТОВ «МЖЦ» №819 від 04.08.2023 р., внести зміни до умов Договору та викласти пункт 2.1 Договору у новій редакції. У відповідності до підпункту 1 пункту 19 Особливостей «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» Сторони домовились Додаток до Договору «Перелік, обсяг та види робіт для надання послуги» викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, відповідно до пп. 1 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та умов Договору № 56 від 23.03.2023 р. (далі договір), дійшли взаємної згоди зменшити обсяги закупівлі «Послуги щодо благоустрою територій (викошування газонів; садіння квітів та кущів; заходи з озеленення (догляд за квітниками, їх полив і розрідження); влаштування газонів)» Код ДК 021:2015 – 77310000-6 послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень та внести у Договір відповідні зміни |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |