Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дрібне канцелярське приладдя різне
Очікувана вартість
1 055,50 UAH
UA-2023-03-06-002765-a 46988285d23c459ebc7f4b11292214b6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бучуляк Надія Миколаївна

+380974983837 vn_vetlik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Віньковецька районна державна лікарня ветеринарної медицини
Код ЄДРПОУ: 00711416
Місцезнаходження: 32500, Україна , Хмельницька обл., Віньківці, вул. Відродження 48
Контактна особа: Бучуляк Надія Миколаївна
+380974983837
vn_vetlik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


32500 Хмельницька обл смт. Віньківці вул. Відродження 48 (ЭДРПОУ 00711416) Категорія замовника: юридична особа яка є розпорядником та одержувачем державних коштів. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги,визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя . Закупівля буде оплачена за рахунок коштів спеціального фонду КПКВК 0412030
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 штуки
Дрібне канцелярське приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32500, Україна, Хмельницька область, смт. Віньківці, вул. Відродження 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата проводиться на підставі накладної Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

06 березня 2023 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Яремчук Леся Станіславівна
#2507517040
Переможець 1 055,50
UAH
06 березня 2023 11:00

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Догов 20.pdf укладений
06 березня 2023 11:01