Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання.
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2023-03-03-009365-a 5ec8e27f657641e6bdfa372e480617c2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

КОТЕНКО І.В.

380933229521 dogovoragkb1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01998986
Місцезнаходження: 65007, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ М'ЯСОЄДОВСЬКА, будинок 32
Контактна особа: КОТЕНКО І.В.
380933229521
dogovoragkb1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50420000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з діагностики Системи ультразвукової діагностичної APLIO 300 (TUS-A300/WA)
(серійний номер - WAD16Y2623)1.1 Перевірка датчиків на наявність артефактів та спотворень зображення. Перевірка на якість прийому/передачі інформації на кожен сектор датчика. Огляд корпусу та акустичної лінзи УЗД датчика, перевірка працездатності моторизованих датчиків та їх герметичність. 1.2 Перевірка Front-end частини УЗД системи за допомогою тестування через інженерне меню. 1.3 Перевірка Back-end частини УЗД системи та Жорстокого диску окремо за допомогою тестування спеціальним програмним забезпеченням. 1.4 Зняття логів системи, для подальшого перегляду журналу подій. 1.5 Перевірка внутрішнього блоку живлення УЗД системи та перевірка контактних з'єднань на предмет окислення.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ М'ЯСОЄДОВСЬКА, будинок 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 березня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання

Тендерна документація

03 березня 2023 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю " АСТРІУМ"
#33603690
Переможець 15 000,00
UAH з ПДВ
03 березня 2023 15:18

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 квітня 2023 10:54
Електронний підпис укладений
03 березня 2023 17:22
договір №49 від 03.03.2023.pdf укладений
03 березня 2023 15:18

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з діагностики Системи ультразвукової діагностичної APLIO 300 (TUS-A300/WA) (серійний номер - WAD16Y2623)1.1 Перевірка датчиків на наявність артефактів та спотворень зображення. Перевірка на якість прийому/передачі інформації на кожен сектор датчика. Огляд корпусу та акустичної лінзи УЗД датчика, перевірка працездатності моторизованих датчиків та їх герметичність. 1.2 Перевірка Front-end частини УЗД системи за допомогою тестування через інженерне меню. 1.3 Перевірка Back-end частини УЗД системи та Жорстокого диску окремо за допомогою тестування спеціальним програмним забезпеченням. 1.4 Зняття логів системи, для подальшого перегляду журналу подій. 1.5 Перевірка внутрішнього блоку живлення УЗД системи та перевірка контактних з'єднань на предмет окислення. 1 послуга 15 000,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 березня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 15 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 500,00 UAH)