Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Ірпінська центральна міська лікарня" Ірпінської міської ради Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 26191575 |
Місцезнаходження: | 08205, Україна , Київська обл., Ірпінь, Садова,38 |
Контактна особа: |
Дяченко Олена Миколаївна 080459761331 diachenkoelena@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2023 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 163 827,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Тендерна документація
02 березня 2023 15:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2023 15:51 |
Проект договору додаток 4 до тендерної документації.doc | |
02 березня 2023 15:51 |
Додатку 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx | |
02 березня 2023 15:51 |
Тендерна документація.docx | |
02 березня 2023 15:51 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги статті 17 Закону та інші вимоги).docx | |
02 березня 2023 15:50 |
Додаток 3 до тендерної документації (цінова пропозиція).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-27-000056 ● f6931e3a2c4c45959553a061ef17c9c9
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 квітня 2023 21:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.04.2023 № 114
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 27.04.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 27.04.2023 № 114
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
24 UA-2023-03-02-010532-a 02.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-01 15:58:12
Запит про надання інформації
КЕРІВНИКУ
Комунального некомерційного підприємства "Ірпінська центральна міська лікарня" Ірпінської міської ради Київської області
__________________________________
08205, Україна , Київська обл., Ірпінь, Садова,38
Запит щодо надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: Витратні матеріали для ниркового діалізу, код 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник Лот № 1 Витратні матеріали для гемодіалізу (коди НК 024:2019: 47074 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, малий потік, разового застосування; 47072 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування; 47074 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, малий потік, разового застосування; 47072 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування; 47074 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, малий потік, разового застосування; 47072 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування; 47074 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, малий потік, разового застосування; 34999 - Набір трубок для гемодіалізу, одноразового застосування; 34999 - Набір трубок для гемодіалізу, одноразового застосування; 32111 - Голка фістульна, одноразового використання; 32111 - Голка фістульна, одноразового використання; 32111 - Голка фістульна, одноразового використання; 32111 - Голка фістульна, одноразового використання; 35849 - Концентрат гемодіалізу; 35849 - Концентрат гемодіалізу; 35849 - Концентрат гемодіалізу) Лот № 2 Фільтр для очистки діалізатора від пірогенів для системи гемодіалізу (код НК 024:2019: 47739 фільтр для очистки діалізатора від пірогенів для системи гемодіалізу).
ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму, інформацію про проведення відкритих торгів з особливостями опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-02-009522-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 р. №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон України), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та відповідних документів) з наступного питання:
- Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість на суму 6163827,00 грн.
Пояснення, інформацію та документи, які буде зазначено в поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Головний державний аудитор відділу контролю у галузі промисловості енергетики, транспорту та фінансових послуг Північно-східного офісу Держаудитслужби Роман ГРОМИКА
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-03 14:53:03
Про надання пояснень
Відповідь: Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Витратні матеріали для ниркового діалізу, код 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник Лот № 1 Витратні матеріали для гемодіалізу (коди НК 024:2019: 47074 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, малий потік, разового застосування; 47072 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування; 47074 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, малий потік, разового застосування; 47072 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування; 47074 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, малий потік, разового застосування; 47072 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування; 47074 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, малий потік, разового застосування; 34999 - Набір трубок для гемодіалізу, одноразового застосування; 34999 - Набір трубок для гемодіалізу, одноразового застосування; 32111 - Голка фістульна, одноразового використання; 32111 - Голка фістульна, одноразового використання; 32111 - Голка фістульна, одноразового використання; 32111 - Голка фістульна, одноразового використання; 35849 - Концентрат гемодіалізу; 35849 - Концентрат гемодіалізу; 35849 - Концентрат гемодіалізу) Лот № 2 Фільтр для очистки діалізатора від пірогенів для системи гемодіалізу (код НК 024:2019: 47739 фільтр для очистки діалізатора від пірогенів для системи гемодіалізу)», ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-02-009522-a, Комунальне некомерційне підприємство "Ірпінська центральна міська лікарня" Ірпінської міської ради Київської області повідомляє наступне:
Обгрунтування розміру технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікувана вартість на суму 6163827,00 грн. визначено на піставі:
Надана доповідна записка № 30а від 20.02.2023 року на закупівлю витратних матеріалів для ниркового діалізу для проведення процедури гемодіаліз за пакетом «Лікування пацієнтів методом гемодіалізу в амбулаторних умовах» від Завідувача багатопрофільного стаціонару КНП «ІЦМЛ» ІМР КО Левчука В. О. (додається). В доповідній записці визначено інформацію про найменування та кількісні характеристики, медико-технічні вимоги. Кількість витратних матеріалів розрахована на планову кількість - 20 пацієнтів на місяць протягом на 2023 року.
При визначенні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, Замовником враховувалися:
- вимоги та рекомендації галузевих нормативних актів - Уніфікований клінічний протокол вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги «Лікування пацієнтів з хронічною хворобою нирок V стадії: проведення інтермітуючого гемодіалізу» (наказ МОЗ України №89 від 11.02.2016 року), Адаптована клінічна настанова «Надання медичної допомоги хворим із хронічною хворобою нирок V стадії, які лікуються гемодіалізом» МОЗ України;
- наявне у Замовника обладнання для гемодіалізу: чотири апарати виробництва B.BraunDialog+ (SN 151069, 151079, 150080, 150025) для проведення процедури гемодіалізу, тому витратні матеріали для ниркового діалізу повинні бути сумісні з апаратом виробництва B.BraunDialog+;
- інструкції, рекламні матеріали та технічні параметри витратних матеріалів для гемодіалізу виробників, які представлені на ринку України ( B.Braun, тощо), які наявні у відкритому доступі (сайти виробників, пропозиції учасників публічних закупівель, що доступні на Prozorro.gov.ua);
- технічні та якісні характеристики аналогічного предмету закупівлі, що застосовувалися іншими замовниками (UA-2023-01-20-009635-a, UA-2022-12-14-007711-a, UA-2023-01-20-000760-a, UA-2022-12-14-018915-a тощо).
Комунальним некомерційним підприємством "Ірпінська центральна міська лікарня" Ірпінської міської ради Київської області направлено запит на надання комерційних пропозицій (електронною поштою) від 22.02.2023 року №235 потенційним учасникам/постачальникам, а саме: ТОВ «БІЛІМЕД», ТОВ "ІНДЕКС", ТОВ "АРТОНІКА" (додається).
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, визначено згідно Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Комунального некомерційного підприємства "Ірпінська центральна міська лікарня" Ірпінської міської ради Київської області від 16.11.2021 № 333 (далі — Методика).
Метод, застосований для розрахунку відповідно до Методики: Розрахунок очікуваної вартості на підставі методу порівняння ринкових цін.
Відповідно до Методики:
Цод = (Ц1 + … + Цк)/К
де:
Цод – очікувана ціна за одиницю товару;
Ц1, Цк – ціни отримані з відкритих джерел інформації;
К – кількість цін отриманих з відкритих джерел інформації.
Комерційна пропозиція ТОВ «АРТОНІКА»: 6 087 880,00 грн. з ПДВ (додається).
Комерційна пропозиція ТОВ «БІЛІМЕД»: 6 128 320,00 грн. з ПДВ(додається).
Комерційна пропозиція ТОВ «ІНДЕКС»: 6 275 280,00 грн. з ПДВ (додається).
6 087 880,00 грн. з ПДВ. + 6 128 320,00 грн. з ПДВ. + 6 275 280,00 грн. з ПДВ.=
= 18 491 480,00 грн. з ПДВ./3 = 6 163 826, 67 грн. з ПДВ. ≈ 6 163 827,00 грн. з ПДВ.
Очікувальна вартість закупівлі становить 6 163 827,00 грн.з ПДВ.
Також зауважемо, що закупівля здійснювалася за власні надходження/кошти (кошти від господарської діяльності підприємства), тобто кошти, які підприємство отримує за надані медичні послуги по програмі медичних гарантій.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 травня 2023 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот № 1 Витратні матеріали для гемодіалізу (коди НК 024:2019: 47074 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, малий потік, разового застосування; 47072 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування; 47074 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, малий потік, разового застосування; 47072 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування; 47074 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, малий потік, разового застосування; 47072 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування; 47074 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, малий потік, разового застосування; 34999 - Набір трубок для гемодіалізу, одноразового застосування; 34999 - Набір трубок для гемодіалізу, одноразового застосування; 32111 - Голка фістульна, одноразового використання; 32111 - Голка фістульна, одноразового використання; 32111 - Голка фістульна, одноразового використання; 32111 - Голка фістульна, одноразового використання; 35849 - Концентрат гемодіалізу; 35849 - Концентрат гемодіалізу; 35849 - Концентрат гемодіалізу) |
Опис предмету закупівлі: |
Критерії оцінювання - Ціна 100%
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 5 971 827,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 61 638,27 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за фактично переданий Товар здійснюється у безготівковій формі протягом 30 (тридцять) календарних днів з дати підписання обома Сторонами накладної (акта) приймання-передачі товару. Критерії оцінювання - Ціна 100% | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРТОНІКА» |
5 960 071,20
UAH з ПДВ
|
5 960 071,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРТОНІКА» #41360386 |
Переможець |
5 960 071,20
UAH з ПДВ
|
13 березня 2023 13:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2024 09:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:10
|
Додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2023 12:22
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2023 12:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2023 11:47
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2023 11:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2023 14:15
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
31 березня 2023 14:14
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2023 09:49
|
Договір №186-Т.pdf | укладений |
22 березня 2023 09:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти реквізити Постачальника в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 186-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна юридичної адреси Постачальника. |
Номер договору про закупівлю: | 186-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшити бюджетні зобов'язання. Сума договору є незмінною. |
Номер договору про закупівлю: | 186-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 186-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |