Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне Некомерційне підприємство "Одеська обласна станція переливання крові" Одеської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 05480878 |
Місцезнаходження: | 65039, Україна , Одеська обл., м. Одесса, Бісквітний провулок,2/3 |
Контактна особа: |
Тетяна Осетрова +380487760242 oospk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2023 10:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 447 328,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 473,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24960000-1: Хімічна продукція різна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2023 10:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2023 10:07 |
Тендерна документація з Особливостями 2496.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-07-000105 ● 8c4d33740e83433ab83bb3da12153fab
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 серпня 2023 17:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.08.2023 Одеса № 195
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 07.08.2023.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 07.08.2023 № 195
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
20 UA-2023-03-02-001884-a 02.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-10 13:43:48
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
Відповідно до пункту 15 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі – Порядок). Водночас пунктом 3 розділу І Порядку передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник).
При цьому відповідно до технічної специфікації до предмета закупівлі (додаток 3 до тендерної документації), Замовник закуповує такі товари: 1. ID-DiaCell ABO Набір ID-DiaCell ABO за кодом НК 024:2019 52691 - стандартні еритроцити для перехресного визначення груп крові за системою AB0 IVD, набір реакція аглютинації; 2. ID-DiaCell I-II-III Набір ID-DiaCell I-II-III за кодом НК 024:2019 - 52544-Еритроцити для скринінгу антитіл IVD (діагностика in vitro), набір реакція аглютинації; 3. IH-QC1 IH-QC1 Контроль за кодом НК 024:2019 - 45310 Множинний імуногематологічний тест IVD, контрольний матеріал; 4. IH-QC2 IH-QC2 Контроль за кодом НК 024:2019 - 45310 Множинний імуногематологічний тест IVD, контрольний матеріал; 5. Microside SO Очищуючий розчин для щотижневого обслуговування IH-500 та IH-1000 за кодом НК 024:2019 - 59058 Миючий очищуючий розчин ІВД, для автоматизованих полуавтоматизованих систем.
Чому Замовник при визначенні предмета закупівлі та розміщенні інформації в електронній системі закупівель вказав код ДК 021:2015: 24960000-1 Хімічна продукція різна, тоді як вищезазначені позиції внесено до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затверджений наказом Мінекономрозвитку від 05.02.2019 № 159, який діяв на момент проведення процедури закупівлі?
Також відповідно пункту 9 розділу 2 Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro, затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 02.10.2013 № 754, медичний виріб для діагностики in vitro - медичний виріб, зокрема реагент, калібратор, контрольний матеріал, набір, інструмент, апаратура, обладнання або система, що застосовуються як окремо, так і в поєднанні між собою і що призначені виробником для застосування in vitro для дослідження зразків, зокрема зразків крові і тканин, отриманих з організму людини виключно (або з основною метою) для одержання інформації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-15 09:04:07
Відповідь на запит
У відповідь на запит про надання інформації від 10 серпня 2023 року
повідомляємо наступне: відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета
закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі –
Порядок), під час здійснення закупівлі було визначено предмет закупівлі за показником
четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Враховуючи, що відбувалась
закупівля медичних виробів, у дужках були зазначені коди та назви медичних виробів
відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних
виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
від 05 лютого 2019 року № 159. Так як предмет закупівлі медичних виробів містив
декілька найменувань, замовником було зазначено код та назва кожного медичного
виробу.
У технічному завданні до предмета закупівлі (додаток 3 до тендерної
документації), було вказано код та назву медичного виробу відповідно до національного
класифікатора НК 024:2019 " Класифікатор медичних виробів", що найбільше відповідає
назві номенклатурної позиції для кожного найменування предмета закупівлі.
Враховуючи, що визначальним є код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного
словника, а не код національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних
виробів», визначення предмету закупівлі та розміщенні інформації в електронній системі
закупівель відбулося за кодом ДК 021:2015: 24960000-1 Хімічна продукція різна.
Що до другого питання, додаємо лист-пояснення та довіреність Учасника
процедури закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь щодо висновку по моніторингу закупівлі. Замовником, КНП «Одеська ОСПК» ООР» прийнято до уваги та враховано зазначені під час моніторингу закупівлі встановлені порушення законодавства в сфері публічних закупівель та з огляду на вказане вище зазначається наступне. Для подальшого недопущення порушень норм ЗУ «Про публічні закупівлі» та іншого чинного Законодавства , що регулює питання публічних закупівель буде посилена увага та вжиті максимальні заходи у своїй подальшій роботі, а саме: 1. Уповноваженою особою будуть пройдені відповідні курси з підвищення кваліфікації фахівців публічних закупівель. 2. При складанні тендерної документації Замовник буде неухильно дотримуватися вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. 3. При закупівлі медичних виробів для визначення предмета закупівлі будуть залучатися фахівці з медичною освітою, для більш детального вивчення предмета закупівлі, відповідно до абзацу 1 пункту 15 Особливостей та пункту 3 розділу І Порядку № 708. 4. При розміщенні інформації про закупівлю відповідно до вимог пункту 24 Особливостей та Порядку № 1082 в окремих електронних полях обов'язково буде зазначатися інформація згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
2023-08-22 10:05:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ БІОМЕДІНВЕСТ |
434 298,64
UAH з ПДВ
|
434 298,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ БІОМЕДІНВЕСТ #24740569 |
Переможець |
434 298,64
UAH з ПДВ
|
10 березня 2023 09:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 14:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 08:59
|
Дод.угода 2 Біомедінвест.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 08:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2023 14:22
|
Дод.угода 1 Біомедінвест 24.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2023 14:19
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2023 13:26
|
Договір.pdf | укладений |
20 березня 2023 13:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми. |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |